تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: LED
63 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

یکی دیگر از تلویزیون های سامسونگ که در سال 2018 رونمایی شده است تلویزیون 55UN7023 است که نمایشگر این محصول 55 اینچ بوده و صفحه نمایش آن به صورت تخت می باشد. همچنین دارای رزولوشن تصویر 3840*2160 و تصاویر را به صورت 4K نمایش می دهد. این محصول بخ فناوری HDR مجهز است و از فرمت هایHDR 10+ و HLG پشتیبانی می کند. این محصول دارای پردازشگر چهار هسته ای می باشد که علاوه بر نقشی که در زمینه های مختلف داشته به لطف ویژگی 4K Up Scaling  قادر به ارتقاء کیفیت تصاویر تا 4K است. این محصول نور پس زمینه را به کمک فناوری  Micro Dimming از نوع UHD Dimming است به صورت کامل کنترل و مدیریت می کند. و کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد. این محصول دارای ویژگی Motion Rate 100 و Auto Motion Plus است و می تواند صحنه های سریع و اکشن را روان، شفاف و واضح نمایش دهد و برای کاربرانی که به بازی علاقه دارند بسیار مناسب است. به علاوه، این محصول نویز تصاویر را حذف نموده تا کاربر بتواند تصاویری صاف و بدون نویز را تماشا کند. این محصول بسیار گزینه ای مناسب برای گیمر هاست زیرا ویژگی های مخصوص بازی مانند ALLM و Game Motion Plus  در این سیستم با نهایت دقت تعبیه شده است. این محصول مجهز به دو بلندگوست که در مجموع توان خروجی آنها 20 وات می باشد و دارای صدایی رسا و بسیار با کیفیت است.  همانند دیگر محصولات این کمپانی، تلویزیون 55UN7023 نیز مجهز به سیستم عامل تایزن 5.5 است. که محیطی بسیار کارآمد و ساده را برای کاربر فراهم می کند از امکانات هوشمند آن می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی (Bixby) و نرم افزار Smart Things اشاره نمود. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که سامسونگ به تلویزیون های هوشمند خود اضافه نموده قابلیت Remote Access است. که کاربر با کمک آن می تواند به کامپیوتر متصل شده و کارهای خود را انجام دهد. 

First

کیفیت تصاویر در تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

با رشد تکنولوژی در سالهای اخیر شاهد ساخت تلویزیونهایی بودیم که کیفیت تصویر آنها بسیار بالا بوده است. تلویزیون 4K سامسونگ مدل 55UN7023 دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی است و یکی از ویژگی های این محصول به کار می رود. این محصول دارای صفحه 55 اینچ بوده که رزولوشن تصاویر آن 3840*2160 است. همانطور که می دانید این رزولوشن 4 برابر تلویزیونهای Full HD است. در نتیجه کاربر شاهد کیفیت و وضوح بالاتری خواهد بود. با استفاده از پردازشگر پر قدرت، این محصول توانایی بهبود کبفیت تصاویر را داراست و اگر کیفیت آنها کم باشد آنها را شناسایی و تقویت کرده و به صورت 4K ارائه می دهد. این محصول همچنین مجهز به فناوری PurColor نیز می باشد که به خوبی می تواند کیفیت تصاویر را بالا برده و با کیفیت بالا نشان دهد.

 taswir

فناوری HDR در تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

 با استفاده از فناوری HDR، کاربر قادر است تصاویری زنده و چشم نواز تر را مشاهده کند. این تلویزیون از انواع مختلف HDR  با فرمت های  HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. با کمک این تکنولوژی کاربر می تواند تصاویر خروجی از دستگاه را کیفیت بسیار بالا مشاهده کند. در این تصاویر سایه ها و رنگها با بهترین کیفیت ارائه می شوئ و کاربر می تواند طیف بسیار متنوع و بالایی از رنگها را مشاهده کند. این محصول با استفاده از فناوری HDR می تواند تصاویری با کنتراست بالا تولید کرده که رضایت کاربر را در پی داشته است.  با استفاده از این فناوری های، این محصول قادر است تصاویر را با رنگ طبیعی نشان داده و وضوح و شفافیت آنها را بالا ببرد.

 Hdr

پردازشگر در تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

این محصول با بهره مندی از پردازشگر پر قدرت 4K بسیار کار آمد بوده و توانایی ارائه تصاویر و پردازش آنها را با بهترین کیفیت ممکن دارد. پردازشگر بسیار جدید بوده که توانایی بسیار زیادی برای انتقال تصاویر با سرعت بالا و پردازش آنها دارد. این پردازشگر قادر به نمایش دادن تصاویر به صورت 4K دارد. این پردازشگر توانایی شناسایی تصاویر با کیفیت پایین را داشته و می تواند آنها را تقویت کرده و ارائه کند.. همچنین با استقاده از فناوری UHD Dimming این محصول قادر است سایه های به وجود آمده و جاهایی که کاهش نور دارند را شناسایی کرده و با افزایش نور پس زمینه این نقاط را تقویت کند

  safhe%20namayesh

ویژگی های صدا در تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

علاوه بر داشتن کیفیت تصاویر بالا، تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023 دارای کیفیت صدایی بسیار خوب است. این محصول دارای سیستم صوتی دو کاناله با دو عدد بلندگوشت که در مجموع از توان خروج 20 وات برخوردار است. با استفاده از فناوری Dolby Digital Plus توانایی تولید صدایی طبیعی، رسا و واضح را دارد و توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده است. این محصول دارای قابلیت Bluetooth Audio  و Sound Mirroring می باشد و کاربر می تواند به صورت مستقیم آهنگ دلخواه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کند. این شرکت توانسته است با استفاده از تکنولوژی  Adaptive Sound  صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم کند. این محصول برای مکانهایی با ابعاد متوسط و کوچک مناسب است. در صورتی که کاربر صدایی بلندتر بخواهد می تواند با خرید ساندبار یا سیستم صوتی این مشکل را حل کند.

sound

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

از دیرباز کاربران شرکت سامسونگ را با تولید محصولاتی با کیفیت که دارای تصویر عالی و سیستم عامل کاربردی است می شناسند. این شرکت از سیستم عامل تایزن برای این محصول استفاده کرده است. این سیستم عامل بسیار کار آمد بوده و به صورت انحصاری به شرکت سامسونگ تعلق دارد. این سیستم عامل بسیار به روز بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند از امکانات آن استفاده کند. در این نسخه نیز قابلیت هایی مانند گالری، مرورگر وب و … به چشم می خورد و امکان نصب برنامه های مختلف وجود دارد. بدین ترتیب کاربر می تواند از این امکانات نهایت استفاده کند. همچنین با استقاده از اینترنت کاربر می تواند از فناوری هایی مانند Smart Things سود ببرد و حتی می تواند از شبکه های محبوب You Tube و Netflix استفاده کند.

system

ریموت کنترل همه کاره و برخورداری از حالت بازی در تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

این مدل بین کاربرانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند بسیار محبوب است. با استفاده از حالت Game Mode عملکرد کاربر در بازی بهتر خواهد شد.این سیستم دارای فناوری ALLM است که باعث می شود هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی Xbox میزان Input Lag  به حداقل برسد و توانایی نشان دادن صحنه های اکشن و سریع را به خوبی دارد. میزان Input Lag یا تاخیر ورودی هر چه کمتر باشد، بازی کردن لذت بخش تر خواهد بود. علاوه بر این ویژگی Game Motion Plus نیز در حالت بازی فعال می شود و این امکان برای کاربر مهیا است تا صحنه های اکشن و سریع بازی ها را کاملا صاف و شفاف مشاهده کند.

bazi

طراحی در تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023

طراحی در این محصول ویژگی است که این محصول را از دیگر محصولات متمایز می کند. این تلویزیون دارای صفحه نمایش است که در هنگام تماشای تلویزیون گیرایی خاصی را برای بیننده فراهم میکند. این دستگاه از تیونر DVB-T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سامسونگ از 2 پورت HDMI و 1 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. این محصول دارای طراحی منحصر به فردی است که گوشه های آن بسیار باریک و خوش تراش است و باعث می شود بیننده بتواند تمرکز خود را در هنگام تماشای تلویزیون حفظ کند. دارای پایه های هشتی شکل است که از پلاستیک درجه یک ساخته شده است. کاربر می تواند تلویزیون را روی دیوار نصب کند اما باید براکت آن را به صورت جداگانه تهیه کند. این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که در پشت آن مکان هایی برای کابا وجود دارد و بدین ترتیب دیگر از ازدحام و شلوغی کابلها در کنار تلویزیون خبری نخواهد بود. این محصول دارای حالت Ambient  می باشد که در هنگامی که کاربر از تلویزیون استفاده نمی کند می تواند به عنوان قاب عکس و یا تابلو از آن استفاده کند. این حالت می تواند زیبایی خاصی به منزل بخشیده و با دکراسیون منزل به خوبی ست می شود.

 Design

 

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

55UN7023

سال عرضه

2020

سری

7

برند

سامسونگ / SAMSUNG

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

طراحی
نوع پایه

هشتی شکل

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ مدل 55UN7023”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط