تلویزیون کریستالی و اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

  • سال عرضه: 2021
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: Crystal
21 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون کریستالی و اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

یکی از تولیدات شرکت سامسونگ در سال 2021 که به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های شناخته شده در رنج قیمتی متوسط است بدون شک تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 می باشد که دارای امکانات و قابلیت های منحصر به فردی است. این محصول دارای صفحه نمایش 43 اینچی با برخورداری از کیفیت 4K  می باشد. این محصول دارای فناوری HDR است که نقش بسیار مهمی را در تولید تصاویر با کیفیت بالا ایفا می کند. این محصول از استاندارد هایی نظیر HDR10+ و HLG که فرمت هایی از فناوری HDR هستند نیز پشتیبانی می کند. با برخورداری از پردازنده پر قدرت Crystal Processor 4K دارای کیفیت بالایی در ویرایش تصاویر و ارائه تصاویری زیبا و منحصر به فرد بر عهده دارد. با برخورداری از فناوری Dynamic Crystal Color  می تواند تصاویری با عمق رنگ غنی و بسیار شفاف ایجاد نماید. این محصول دارای سیستم صوتی بسیار خوبی است و قادر است صدایی سه بعدی تولید نماید. توان خروجی این محصول 20 وات است و دارای سیستم صوتی دو کاناله است. با برخورداری از امکانات صدا می تواند صدایی بسیار زیبا و دلنشین تولید نماید.  تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 مانند دیگر محصولات شرکت سامسونگ از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند. سیستم عامل مورد استفاده نسخه 6 می باشد. این سیستم عامل بسیار کاربردی است و از سویی دارای محیطی ساده بوده و از سوی دیگر کاربر می تواند به امکانات بسیار زیادی دسترسی داشته باشد. به کمک برنامه Smart Things کاربر می تواند با استفاده از گوشی های هوشمند تلویزیون و دیگر محصولات را در منزل کنترل و مدیریت کند. تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 با برخورداری از فناوری AirSlim دارای ضخامت بسیار کمی است و از طراحی بسیار جذابی برخوردار است.

 First

فناوری در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 دارای فناوری HDR است. این فناوری یکی از بهترین فناوری ها در زمینه نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا است. این محصول از فناوری های HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند که این استانداردها از فرمت های HDR می باشند. HDR10+ که در واقع نسخه جدید و پیشرفته تر HDR10 بوده قادر است تا روشنایی و رنگ ها را بصورت داینامیک متناسب با محتوای در حال پخش تنظیم نماید. این فناوری قادر است با کنترل میزان نور پس زمینه و افزایش عمق رنگها مخصوصاً رنگ مشکی می تواند کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده و آنها را با کیفیت بالا نمایش دهد. تصاویری که دارای محتوای HDR هستند توسط این محصول به خوبی و با کیفیت بالایی ارائه می شوند. این فناوری به گونه ای است که کیفیت رنگ و تصاویر را حفظ کرده و تصاویر را با کیفیت و رنگهای طبیعی برای کاربر به نمایش می گذارد.

 HDR

فناوری Dynamic Crystal Color  در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 دارای رزولوشن 3840*2160 می باشد و همانند دیگر محصولات سامسونگ دارای وضوح و کنتراست بالایی در نشان دادن تصاویر می باشد. این محصول همچنین با برخورداری از فناوری Dynamic Crystal Color  قادر است تصاویری غنی و بسیار روان و پویا را ارائه دهد. این فناوری می تواند با کنترل میزان رنگ به صورت خودکار می تواند از رنگهای مخصوص به صورت گرم و سر استفاده نماید و تصاویری شفاف و در عین حال بسیار با کیفیت را تولید نماید. شرکت سامسونگ از این فناوری تنها در تولیدات سال 2021 خود استفاده نموده است. با داشتن کیفیت و کنتراست رنگ بالا تمرکز کاربر در هنگام تماشای تلویزیون حفظ شده و می تواند طیف بسیار وطیعی از رنگهای مختلف را مشاهده نماید.

 Dynamic Crystal Color

پردازنده قوی در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

یکی از بهترین قسمتهای تلویزیون برای نمایش تصاویر بهتر و گیراتر بدون شک پردازنده است که به تنهایی قادر است عملکرد تولید تصاویر را افزایش دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 به پردازنده Crystal Processor 4K مجهز شده است. این پردازنده بسیار قوی بوده و به صورت خود کار و با استفاده از برنامه های خاصی می تواند تصاویر بی کیفیت را شناسایی نموده و آنها را تقویت کند. از این رو تصاویر تولیدی می توانند بسیار با کیفیت نمایش داده شوند و همچنین می تواند در کنار فناوری های دیگر به خلق تصاویری با کیفیت بالا کمک می کند. شرکت سامسونگ از این پردازنده کریستالی در تلویزیون های دیگر در سال 2020 نیز استفاده نموده است.  

 Processor

تولید صدا در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

داشتن صدایی رسا و بسیار شفاف از ویژگی های تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 می باشد که در کنار دیگر فناوری ها قادر است صدایی بسیار خوب و ریا را تولید نماید. داشتن بلندگوهای پرقدرت و بهره مندی از سیستم صوتی دو کاناله با 20 وات توان خروجی صدا قادر است صدایی بسیار عالی و دلنشین را ظنین انداز نماید. با برخورداری از فناوری های تولید صدا مانند Dolby Digital Plus می تواند در تولید صدایی آکوستیک نقش داشته باشد. همچنین با برخورداری از فناوری هایی مانند  Adaptive Soundمی تواند صدایی دلنشین را تولید نماید. صدای تولیدی توسط این محصول دارای کیفیت بالایی است اما اگر به هر دلیلی کاربران صدایی بالاتر و با کیفیت تر می خواهند می توانند با استفاده از سیستمهای صوتی و ساندبار این مشکل را حل کنند.

 Sound

 

 سیستم عامل در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند. این سیستم عامل دارای محیطی ساده و روان و بسیار عالی برای انجام کار است. همچنین این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی Google Assistant  است که کاربر می تواند در سریعترین زمان ممکن محتوای مورد علاقه خود را جستجو کند. همچنین کاربر می تواند با ارسال دستورات صوتی با استفاده از ریموت کنترل همه کاره کارهایی نظیر تغییر شبکه، تنظیم صدا، کنترل پخش برنامه ها و بسیار از کارهای دیگر را با استفاده از آن انجام دهد. این محصول از دستیار صوتی آمازون (الکسا) نیز پشتیبانی می کند که بسیار مهم بوده و توجه کاربران را به خود معطوف کرده است. این محصول توانایی پشتیبانی از نرم افزار Smart Thing را دارد. با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند وسایل هوشمند موجود در منزل را به یکدیگر وصل کرده و آنها را مدیریت کند.

 System

فناوری Multi View در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 دارای قابلیت خاصی تحت عنوان Multi View است که کاربر به راحتی می تواند از قسمتهای مختلف تلویزوین استفاده نماید. این فناوری به نحوی است که کاربر می تواند در هنگام تماشای یک برنامه خاص، صفحه نمایش را به چندین قسمت تقسیم نموده و بدون قطع تصاویر کارهای خود را در دیگر قسمتهای صفحه نمایش انجام دهد. این فناوری بسیار مورد توجه بوده و کاربران برای آسانی در انجام امورات از آن بسیار استقبال کرده اند. این فناوری در تلویزیون های سال 2021 مورد استفاده قرار گرفته است.

 Multi View

ویژگی های مخصوص بازی در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

این محصول دارای ویژگی های مخصوص بازی برای کاربرانی است که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند. با توجه به این فناوری کاربران می توانند صحنه های اکشن و سریع به وجود آمده در بازی را به خوبی و بدون قطعی و اختلال در تصاویر مشاهده کنند. این فناوری به گنه ای است که در هنگام بازی این محصول می تواند Input Lag به وجود آمده در حین بازی را به حداقل برساند. از این رو تصاویر به خوبی و با همان سرعت پخش شده و کاربر می تواند از تماشای تصاویر سریع و بسیار شفاف لذت ببرد. این فناوری نقش بالایی در تولید هیجان برای کاربر ایفا می کند.

 Game

 

طراحی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010 دارای طراحی زیبا و جذابی است. این محصول از تیونر پشتیبانی می کند و کاربر می تواند از گیرنده دیجیتال آن استفاده کند. با ساتفاده از پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند وسایلی مانند گوشی، مموری و یا کامپیوتر را به راحتی به تلویزیون وصل کند و از محتویات آن لذت ببرد. شرکت سامسونگ برای این محصول از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB استفاده کرده است. طراحی زیبا، قاب و گوشه های انحنا دار و باریک این تلویزیون این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند در هنگام تماشای تلویزیون دقت کرده و تمرکز خود را از دست ندهد. این محصول را می توان بر روی پایه قرار داد و پایه این محصول به صورت مستطیلی و بزرگ در زیر آن تعبیه شده است. این محصول را می توان با استفاده از براکت مخصوص به دیوار وصل کرد. که باید این براکت به صورت جداگانه تهیه شود. این در حالی است که این محصول به راحتی با محصولات دیگر و دکوراسیون منزل ست می شود.

 System and PC on TV

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43AU9010

سال عرضه

2021

سری

9

برند

سامسونگ / SAMSUNG

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

موتور پردازنده تصویر

Crystal Processor 4K

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

12,1 kg

وزن تلویزیون بدون پایه

11,5 kg

ابعاد تلویزیون با پایه

1119.1 x 709.8 x 199.1 mm

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1119.1 x 644.9 x 25.7 mm

وزن بسته بندی

16,3 kg

ابعاد بسته بندی

1246 x 771 x 137 mm

طراحی
نوع پایه

مستطیلی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون کریستالی و اسمارت سامسونگ مدل 43AU9010”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط