تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007

  • سال عرضه: 2021
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: Crystal
44 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007

تلویزیون سامسونگ مدل 55AU9007 یکی از بهترین تلویزیون های میان رده تولید شده توسط شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. این محصول با بهره مندی از فناوری های بالایی در زمینه ارائه تصاویر و صدا و با بهره مندی از طراحی زیبا و سیستم عامل منحصر به فرد به بازار عرضه شده است. این مدل در اندازه های 43، 50، 55، 65 و 75 اینچ تولید شده است. این محصول دارای فناوری های بالایی در ارائه تصاویر است که فناوری HDR یکی از مشهورترین فناوری های به کار رفته در این محصول است. این محصول به فناوری HDR مجهز است و از فرمت های HDR 10+ و HLG پشتیبانی می کند و با برخورداری از پردازشگر Crystal Processor 4K می تواند تصاویری با نهایت کنتراست و دقت تولید نماید. همچنین دارای فناوری های متنوعی در زمینه های مختلف است. این محصول 55 اینچ بوده و صفحه نمایش آن به صورت تخت و کریستالی می باشد. تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007 دارای رزولوشن تصویر 3840*2160  و تصاویر را به صورت 4K نمایش می دهد. این محصول دارای نور پس زمینه پویا است و قادر است تصاویر با نور بالا تولید نماید و با استفاده از فناوری های Mega Contrast و Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد. این محصول می تواند صحنه های سریع و اکشن را روان، شفاف و واضح نمایش دهد و برای کاربرانی که به بازی علاقه دارند بسیار مناسب است. شرکت ساموسنگ از سیستم عامل تایزن نسخه 6 برای این مدل استفاده نموده است. سیستم صوتی در تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007 دارای توان خروجی 20 وات است و از دو کانال با دو بلندگو ساخته شده است. استفاده از قابلیت Dialog Enhancement  کاربر قادر است در هنگام تماشای تلویزیون گفتگوها و دیالوگ ها را به صورت واضح و بسیار شفاف بشنود. این محصول دارای نرم افزار Smart Things است که کاربر می تواند از آن استفاده نماید. این محصول دارای طراحی زیبا و بسیار چشم نوازی است و با توجه به داشتن فناوری AirSlim بسیار نازک طراحی شده است و دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد.  

First 

فناوری  Dynamic Crystal Color در تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 5AU9007  

صفحه نمایش کریستالی می تواند در نشان دادن تصاویر با کیفیت نقش بالایی داشته باشد و زیبایی و هیجان را به کاربر ببخشد. تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007 دارای رزولوشن تصاویر آن 3840*2160 می باشد. این دستگاه همانند تلویزیون های دیگر از جمله 55AU8000 با بهره مندی از فناوری Dynamic Crystal Color توانایی بالایی در نشان دادن تصاویری با عمق رنگ بالا دارد. با استفاده از این فناوری تصاویر با کیفیت بالاتری پخش می شوند و ارائه رنگهای زیبا و غنی می تواند منجر به تولید تصاویری با کیفیت و وضوح بالا شوند. این فناوری بسیار ارزنده است و شرکت سامسونگ از آن در تهیه این محصول استفاده نموده است. با برخورداری از این فناوری کاربر می تواند تصاویری غنی با رنگهای ملایم به صورت سرد و گرم مشاهده نمایدو در نهایت به تولید تصاویری بسیار غنی و شفاف می انجامد.  

Dynamic Crystal Color 

پشتیبانی از استاندارد HDR در تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007

تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007 از فناوری HDR بهره مند استکه در سالهای اخیر به عنوان معیاری برای نشان دادن تصاویر با کیفیت مطرح بوده است. این فناوری قادر است تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا تولید نماید. داشتن این فناوری به عنوان یکی از ویژگی هاییست که مورد توجه کاربران است. این تلویزیون از انواع مختلف HDR  با فرمت های  HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. در تصاویر تولیدی توسط این فناوری، سایه ها و رنگها با بهترین کیفیت ارائه می شود و کاربر می تواند طیف بسیار متنوع و بالایی از رنگها را مشاهده کند. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند نقاط تاریک را با نور بالا ببیند و همچنین در نشان دادن جزئیات نیز بسیار خوب عمل می کند.

 HDR

 

 

پردازشگر کریستالی در تلویزیون سامسونگ مدل 55AU9007

به جرات می توان گفت که پردازنده های کریستالی از بهترین پردازنده های تولید شده توسط شرکت سامسونگ هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. این پردازنده ها می توانند با عملکرد بالا، بهره وره تلویزیون را چندین برابر افزایش دهند. پردازنده های کریستالی یکی از بهترین پردازنده های تولید شده توسط شرکت سامسونگ هستند. تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007 با بهره مندی از پردازشگر پر قدرت Crystal Processor 4K می تواند تصاویری با کیفیت تولید نماید. این پردازنده مانند یک موتور جستجوگر می تواند تصاویر را ویرایش نموده و با حداکثر کیفیت نمایش دهد. این پردازشگر قادر به نمایش دادن تصاویر به صورت 4K دارد و همچنین توانایی شناسایی تصاویر با کیفیت پایین را داشته و می تواند آنها را تقویت کرده و ارائه کند.

 Processor

 

 

تولید صدایی سه بعدی در تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007

تولید صدای این محصول نیز به عنوان یک معیار برای انتخاب توسط کاربر در نظر گرفته می شود که با پخش صدایی سه بعدی و بسیار زیبا می تواند نقش بالایی در ارائه صدایی بی نظیر داشته باشد. تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007 دارای صدایی بسیار شفاف و گوش نواز است. همچنین با بهره مندی از صدایی سه بعدی از کیفیت بالایی در ارائه صدا بهره مندی است. با استفاده از تکنولوژی  Adaptive Sound  صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم کند. داشتن صدایی رسا می تواند در انتخاب محصول توسط کاربر تاثیر گذار باشد. این محصول از سیستم صوتی دوکاناله با برخورداری از 20 وات توان خروجی صدا بهره مندی است. با استفاده از فناوری Dolby Digital Plus توانایی تولید صدایی طبیعی و واضح را دارد و توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده است همچنین با برخورداری از فناوری Dialog Enhancement قادر است صدای دیالوگ ها را با توجه به تصاویر تولیدی تنظیم نماید.

 Sound

سیستم عامل تایزن در تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007

سیستم عامل انحصاری تایزن که به شرکت سامسونگ تعلق دارد یکی از بهترین سیستم عامل های بازار است و دارای عملکرد بسیار خوبی نسبت به نسخه های قدیمتری این شرکت است. تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007 به سیستم عامل تایزن نسخه 6 مجهز است و توانایی پردازش حجم بالایی از اطلاعات و داده ها را دارد. همچنین کاربر می تواند با اتصال به اینترنت بسیاری از برنامه ها را دانلود و نصب نماید. با استفاده از اینترنت کاربر می تواند از فناوری هایی مانند Smart Things سود ببرد و حتی می تواند از شبکه های محبوب You Tube و Netflix استفاده کند. این تلویزیون مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که از دستورات صوتی نیز پشتیبانی می نماید. شما می توانید از این قابلیت استفاده نمایید و دستورات صوتی صادر کنید. امکان دانلود و نصب برنامه های مختلف در این محصول وجود دارد.

 System

حالت های بازی در تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007

این محصول از ویژگی های بسیار بالایی در زمینه نشان دادن تصاویر به صورت طبیعی و با سرعت طبیعی دارد و از این رو می تواند گزینه بسیار خوبی برای گیمر ها باشد. با استفاده از حالت Game Mode عملکرد کاربر در بازی های کامپیوتری بهتر خواهد شد. این سیستم دارای فناوری ALLM است که باعث می شود هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی Xbox میزان Input Lag  به حداقل برسد و توانایی نشان دادن صحنه های اکشن و سریع را به خوبی دارد. میزان Input Lag یا تاخیر ورودی هر چه کمتر باشد، بازی کردن لذت بخش تر خواهد بود. علاوه بر این ویژگی Game Motion Plus نیز در حالت بازی فعال می شود و این امکان برای کاربر مهیا است تا صحنه های اکشن و سریع بازی ها را کاملا صاف و شفاف مشاهده کند.

 Game

 

فناوری Multi View در تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 55AU9007

یکی دیگر از فناوری هایی که بسیار عالی است و کاربر می تواند از آن استفاده نماید فناوری Multi view است. تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 55AU9007 دارای قابلیت خاصی تحت عنوان Multi View است که کاربر به راحتی می تواند از قسمتهای مختلف تلویزیون استفاده نماید. با این فناوری به راحتی می تواند کارهای عقب افتاده خود را در هر زمان و مکانی انجام دهید. این فناوری به نحوی است که کاربر می تواند در هنگام تماشای یک برنامه خاص، صفحه نمایش را به دو یا چند قسمت تقسیم نموده و بدون قطع تصاویر کارهای خود را در دیگر قسمتهای صفحه نمایش انجام دهد. این فناوری بسیار مورد توجه بوده و کاربران برای آسانی در انجام امورات از آن بسیار استقبال کرده اند. این فناوری در تلویزیون های سال 2021 مورد استفاده قرار گرفته است.

 Multi View

طراحی منحصر به فرد در تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007  

 

تلویزیون های کریستالی با برخورداری از صفحه نمایش کریستالی دارای طراحی زیبا و دلنوازی هستند و کاربر به خوبی می تواند آنها را نسبت به دیگر محصلات تشخیص دهد. تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی با بهره مندی از فناوری AirSlim است که ضخامت آن از دیگر محصولات بسیار کمتر است. این محصول دارای اندازه 55 اینچی است و از صفحه نمایش کریستالی بهره مند است. این دستگاه از تیونر بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سامسونگ از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. همچنین داشتن پایه ای در وسط بر زیبایی آن افزوده است. این پایه زیبایی خاصی به تلویزیون بخشیده است و قادر وزن تلویزیون را تحمل نماید.

 Design

 

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

55AU9007

سال عرضه

2021

سری

9

برند

سامسونگ / SAMSUNG

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

موتور پردازنده تصویر

Crystal Processor 4K

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

16,2 kg

وزن تلویزیون بدون پایه

15,5 kg

ابعاد تلویزیون با پایه

1232.9 x 774.1 x 249.1 mm

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1232.9 x 709.2 x 25.7 mm

وزن بسته بندی

21,2 kg

ابعاد بسته بندی

1399 x 846 x 148 mm

طراحی
نوع پایه

مستطیلی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون کریستالی سامسونگ مدل 55AU9007”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط