تلویزیون ال جی 70UN7380 سری UN7380

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 70
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
76 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 70UN7380 سری UN7380

تلویزیون ال جی 70UN7380 یکی از محصولات مدرن و بی نظیر این برند می باشد و در سال 2020 عرضه شده است. این تلویزیون ال جی با برخورداری از کیفیت تصویر 4K می تواند تصاویر فوق العاده ای را به نمایش بگذارد. همچنین این تلویزیون از تکنولوژی Active HDR و فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. درواقع با افزایش کنتراست رنگ ها می تواند عمق بیشتری از رنگ های تیره و روشن را نمایان سازد. پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED برای این محصول در نظر گرفته شده است. همچنین تکنولوژی Image Enhancing برای بهبود و وضوح تصاویر تعبیه شده و تصاویر با کیفیت را بدون نویز اضافی نمایش می دهد. این تلویزیون ال جی به موتور پردازنده چهار هسته ای Quad Core Processor 4K مجهز شده است. این پردازنده با کمک فناوری 4K Upscaler سبب ارتقای کیفیت تصاویر می شود. 

سیستم صوتی این تلویزیون 70 اینچ ال جی 2 کاناله بوده و دارای توان خروجی صوتی 20 وات می باشد. فناوری Ultra Surround برای بهبود کیفیت صدا در این محصول تعبیه شده و می تواند صدای فراگیری را ایجاد نماید. همچنین این تلویزیون فناوری های دیگری همچون Dolby AC-3، Dolby AC-4، Dolby Digital و EAC3 را دارا می باشد، که کیفیت صدا را بهبود می بخشند. تکنولوژی Clear Voice III نیز با از بین بردن نویز اضافی صدا نقش مهمی در ایجاد صدای صاف و شفاف دارد.

تلویزیون ال جی 70UN7380 مجهز به سیستم عامل webOS می باشد. این سیستم عامل دنیای جذاب و مهیج از امکانات اسمارت را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین هوش مصنوعی ال جی LG ThinQ و اینترنت اشیاء IoT در این تلویزیون به کار رفته است. این قابلیت امکان دسترسی سریع و آسان به تلویزیون را فراهم کرده است. علاوه بر این، این دستگاه دارای ریموت کنترل جادویی ال جی می باشد. از لحاظ ظاهری نیز تلویزیون ال جی 70UN7380 کامل و بدون نقص ارائه شده است و توجه هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد.

تلویزیون ال جی 70UN7380

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 70UN7380

تلویزیون 70 اینچ ال جی 70UN7380 دارای یک صفحه نمایش تخت با پنل IPS می باشد و از نور پس زمینه Direct LED بهره برده است. این تلویزیون با برخورداری از کیفیت تصویر 4K می تواند با کیفیت ترین تصاویر و صحنه را به نمایش بگذارد. همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی Active HDR بوده و قابلیت پشتیبانی از فرمت های  HDR10 Pro و HLG را دارد. این تکنولوژی با آنالیز صحنه و تصاویر می تواند کیفیت آن ها را بهبود ببخشد. به عبارت دیگر جزئیات تصاویر و عمق رنگ ها را بیشتر نمایان می سازد. در نتیجه تصاویر و صحنه های واقعی تری را شاهد خواهید بود.

تلویزیون ال جی 70UN7380 مجهز به موتور پردازنده چهار هسته ای Quad Core Processor 4K می باشد. این پدازنده قابلیت ارتقای کیفیت تصویر را دارد و بهترین صحنه ها را به معرض نمایش می گذارد. در واقع این موتور با استفاده از تکنولوژی 4K Upscaler سبب تقویت و بهبود کیفیت تصاویر می شود. بنابراین دنیایی از صحنه های طبیعی و واقعی را به تصویر می کشد. تکنولوژی Image Enhancing نیز جهت بهبود کیفیت تصویر برای تلویزیون تعبیه شده است. این فناوری نیز با حذف نویزهای اضافی در تولید تصاویر با کیفیت و وضوح بالا موثر بوده است.

این تلویزیون از حالت Filmmaker نیز پشتیبانی می کند و فیلم ها را با کیفیت واقعی آن ها نمایش می دهد. به عبارت دیگر، این قابلیت جزئیات رنگ ها و تصاویر را بهتر نشان خواهد داد.یکی دیگر از ویژگی های جذاب تلویزیون وجود حالت HGiG برای بازی های HDR می باشد. این قابلیت صحنه های بازی را با بهترین کیفیت نمایش می دهد و بازی کردن را برای علاقه مندان لذتبخش خواهد کرد. در واقع این قابلیت برای علاقه مندان به بازی تعبیه گردیده است.

قیمت تلویزیون ال جی 70UN7380

سیستم صوتی 2 کاناله تلویزیون ال جی 70UN7380

تلویزیون ال جی 70UN7380 شامل یک سیستم صوتی 2 کاناله قدرتمند می باشد. این سیستم صوتی متشکل از دو عدد بلندگو با توان 10 وات است. بلندگوهای این محصول در مجموع صدا را با توان خروجی 20 وات منتشر می کنند. ال جی برای تقویت و بهبود کیفیت صدا در این تلویزیون از فناوری هایی چون  Ultra Surround کمک گرفته است. این تکنولوژی صدایی فراگیر و همه جانبه را پخش می کند و دنیای شنیداری متفاوتی را ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این برای از بین بردن نویزهای اضافی صدا فناوری Clear Voice III در نظر گرفته شده است. این فناوری صدایی با وضوح بالا را تولید می کند و فضایی دلنشین با صدایی شفاف و رسا را برایتان به ارمغان می آورد.به علاوه، این تلویزیون ال جی مجهز به تکنولوژی AI Sound می باشد. این تکنولوژی صدا را با محتوای در حال پخش تنظیم می کند.

سیستم صوتی این تلویزیون ال جی از تکنولوژی های دیگری نیز برخوردار می باشد، تا بتواند با کیفیت ترین صدا را ایجاد نماید. از فناوری های به کار رفته در این دستگاه می توان به Dolby AC-3، Dolby AC-4، Dolby Digital و EAC3 اشاره کرد. تمام این تکنولوژی ها برای تقویت صدا تاثیرگذار خوهند بود. علاوه بر این، تکنولوژی Bluetooth Surround Ready به شما امکان اتصال تلویزیون به بلندگوهای بلوتوثی را می دهد. از طریق بلوتوث تلویزیون را به پخش کننده دیگری متصل کرده و از صدای پرقدرت تری بهره مند شوید. 

خرید تلویزیون ال جی 70UN7380

سیستم عامل webOS تلویزیون ال جی 70UN7380

تلویزیون ال جی 70UN7380 از نسخه 5 سیستم عامل webOS برخوردار شده است. این سیستم عامل امکانات متنوع و جذابی را برای کابران فراهم کرده است. یکی از موارد جذاب این تلویزیون پشتیبانی از هوش مصنوعی ال جی LG ThinQ و اینترنت اشیاء IoT می باشد. هوش مصنوعی ال جی برای کنترل و مدیریت تلویزیون به صورت هوشمند عمل می کند. درواقع می توان سایر لوازم اسمارت منزل خود را به صورت هوشمند کنترل و مدیریت نمایید. برای این کار تنها کافیست برنامه مورد نظر را روی گوشی موبایلتان نصب کنید.

همچنین این تلویزیون دارای ریموت کنترل جادویی ال جی می باشد. شما می توانید از طریق جستجوی صوتی با استفاده از ریموت کنترل تمام کارهای خود را اجرا نمایید. کار کردن با این ریموت کنترل بسیار آسان بوده و امکان دسترسی سریع و راحت به تلویزیون را فراهم می کند. ال جی برای علاقه مندان به ورزش قابلیت Sports Alert را در این تلویزیون به کار برده است. این برنامه تمام اطلاعات ورزشی اعم از زمان شروع و پایان مسابقات ورزشی را اعلام می نماید. با وجود این قابلیت دیگر نگران از دست دادن برنامه های مورد علاقه خود نباشید. 

تلویزیون اسمارت ال جی 70UN7380

طراحی شیک و مدرن تلویزیون ال جی 70UN7380

تلویزیون ال جی 70UN7380 از مدرن ترین و شیک ترین تلویزیون های ال جی می باشد. این تلویزیون با نمایشگر تخت در سایز 70 اینچ ارائه شده است. اطراف نمایشگر تلویزیون توسط فریم باریکی احاطه شده و زیبایی چشمگیری را پدید آورده است. ضخامت باریک تلویزیون در کنار این فریم ظریف ساختار لوکس و منحصر به فردی به آن داده است. این تلویزیون دارای دو پایه هشتی شکل می باشد که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند. این پایه ها و نحوه قرار گیری آن ها در زیبایی و جذابیت این محصول نقش مهمی داشته اند.

این تلویزیون ال جی می تواند با دکوراسیون های مختلف سازگار و هماهنگ شود و فضای شما را دلنشین تر کند. در واقع این تلویزیون با قرار گرفتن در هر محیطی و با هر دکوری می تواند جلوه لوکس و بی نظیری به آن محیط ببخشد. در صورتی که بخواهید فضای بیشتری در اختیار داشته باشید، می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. با نصب کردن روی دیوار چیزی از زیبایی آن کاسته نمی شود، چه بسا زیبایی خیره کننده آن بیشتر به چشم می آید.

lg tv 70UN7380

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

70UN7380

سال عرضه

2020

سری

7

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

70

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

صدا
سیستم صوتی

2 کاناله

سیستم کاهنده نویز

دارد

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

خروجی صدای دیجیتال

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

31.4 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

30.7 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1578×984 x299 میلیمتر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1578x913x91 میلیمتر

وزن بسته بندی

39.7 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1705×1075 x228 میلیمتر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 70UN7380 سری UN7380”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط