تلویزیون ال جی 43LM5700 سری LM5700

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
34 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 43LM5700

تلویزیون ال جی 43LM5700 دارای صفحه نمایشی تخت با نور پس زمینه Direct می باشد. این تلویزیون با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و کیفیت تصویر FULL HD تصاویری با وضوح بالا را ارائه می دهد. تلویزیون ال جی قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR را دارد و با فناوری Active HDR، سبب شده محتوای HDR، با کیفیت بهتری نمایش داده شوند. فناوری Dynamic Color، با افزایش عمق رنگ ها، باعث بالا رفتن کنتراست تصاویر می شود و آن ها را واقعی تر نشان می دهد. 

در این تلویزیون از پردازشگر Quad Core Processor، برای پردازش تصاویر استفاده می کنند. این پردازشگر تصاویر کاملا شفاف را نشان می دهد و حس واقعی بودن را در شما به وجود می آورد. همچنین فناوری Noise Reduction نویز تصاویر را حذف کرده و آن ها را کاملا واضح بر روی نمایشگر ارائه می دهد. فناوری Resolution Scaling با افزایش رزولوشن تصاویر، کیفیت بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

تلویزیون ال جی با سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 10 وات صدایی رسا را به گوش شما می رساند. با حذف نویز صدا به کمک فناوری Clear Voice III، صدایی شفاف پخش می شود. همچنین فناوری Virtual Surround Plus صدایی فراگیر و مجازی را تولید می کند. فناوری Dolby Audio با ایجاد صدایی روان و واضح، تجربه ی سینمایی را برای شما به ارمغان می آورد. 

تلویزیون ال جی 43LM5700 مجهز به سیستم عامل webOS می باشد. این سیستم عامل امکان کنترل کردن تلویزیون را از راه دور به کمک فناوری های LG TV Plus و LG ThinQ، برای کاربران فراهم کرده است. با اتصال این تلویزیون به وای فای امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد. از جمله می توانید محتوای مورد نظر خود را در مرورگر جستجو کنید و آن را دانلود کنید. همچنین این تلویزیون قابلیت پشتیبانی از برنامه های  Netflix، Youtube را نیز دارد تا شما را سرگرم کند.

این تلویزیون قابلیت پشتیبانی از فرمان صوتی را نیز دارد. به کمک این فناوری می توانید به صورت صوتی دستورات خود را اعلام کنید. امکان اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون را فناوری Screen Share برای شما فراهم کرده است.

تلویزیون ال جی 43LM5700

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 43LM5700 

بدون شک کیفیت تصویر، یکی از بخش هایی است که کاربر هنگام خرید توجه زیادی به آن دارد و به ویژگی های آن دقت می کند. به همین دلیل شرکت ال جی همیشه محصولاتی با کیفیت تصویر بالا تولید می کند. این تلویزیون با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز تصاویری واضح را ارائه می دهد. تلویزیون ال جی دارای کیفیت تصویر FULL HD می باشد. این کیفیت تصویر با وضوح بالایی که دارد شما را غرق در محتوای پخش شده می کند. 

تلویزیون ال جی مجهز به فناوری Dynamic Color می باشد. این فناوری از طیف رنگی RGB، که شامل سه رنگ اصلی قرمز،سبز و آبی می باشد، برای تولید تصویری با کیفیت استفاده می کند. این فناوری تصاویری زنده را ارائه می دهد و حس واقعی بودن را در شما به وجود می آورد. پردازشگر Quad Core Processor، تصاویر را بررسی کرده و کنتراست آن ها را بهبود می بخشد. همچنین این پردازشگر نویز تصاویر قدیمی و بی کیفیت را حذف کرده و آن ها را در حد FULL HD پخش می کند. 

فناوری Active HDR جزئیات محتوای HDR را به صورت دقیق تر ارائه می دهد. همچنین این تلویزیون قابلیت پشتیبانی از فرمت های HDR10  و HLG را دارد که باعث بالا رفتن کنتراست و عمق رنگ تصاویر می شود. 

تلویزیون 43LM5700

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 43LM5700 

همانگونه که کیفیت تصویر مهم است، کیفیت صدا نیز حاءز اهمیت می باشد. کیفیت صدا باید در حدی بشد که کاربر با شنیدن صدای محتوای مورد علاقه خود، غرق آن شود و نتواند از آن چشم بردارد. تلویزیون تلویزیون ال جی 43LM5700 دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد. این تلویزیون با دو بلندگو صدایی با توان خروجی 10 وات را تولید می کنند. صدای این تلویزیون به گونه ای طراحی شده که با دیدن محتوا های مختلف اوج لذت را در شما به وجود می آورد. 

این تلویزیون برای تولید صدایی فراگیر و همه جانبه از فناوری Virtual Surround Plus بهره گرفته است. همچنین فناوری Clear Voice lll، با خذف نویز ها، دیالوگ ها را هیجان انگیز تر کرده و شما غرق می کند. در این تلویزیون برای بهبود بخشیدن صدا، از فناوری Dolby Audio استفاده می شود. با تلویزیون ال جی 43LM5700 سینما را به خانه بیاورید و تجربه ای به یاد ماندنی را برای خود فراهم کنید.

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 43LM5700 

تلویزیون ال جی 43LM5700 مجهز به سیستم عامل webOS می باشد که امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون امکان اتصال به اینترنت را برای شما فراهم کرده است. این سیستم عامل امکان وبگردی را برای شما فراهم کرده است. به کمک برنامه ThinQ شما می توانید تمامی دستگاه های هوشمند را از طریق تلفن همراه کنترل کنید. این برنامه به صورت رایگان برای IOS و اندروید قابل دانلود می باشد. همچنین می توانید با فناوری Screen Share، تلفن خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را انتقال و به اشتراک بگذارید. 

کاربران می توانند دستورات خود را از طریق صوت به تلویزیون اعلام کنند و نتیجه را در عرض چند ثانیه بر روی نمایشگر ببینند. این تلویزی از برنامه های Netflix و Youtube پشتیبانی می کند و شما می توانید به دیدن محتوای خود، به صورت رایگان و با کیفیت بالا، بپردازید. تلویزیون ال جی 43LM5700 با امکاناتی که دارد می تواند نیازهای شما را برطرف کند.

قیمت تلویزیون ال جی 43LM5700

دیزاین و طراحی تلویزیون ال جی 43LM5700 

تلویزیون ال جی 43LM5700 به صورت کاملا مدرن و شیک طراحی شده و با قرار گرفتن در هر محیطی لوکس بودن را به ارمغان می آورد. این تلویزیون 43 اینچ مناسب برای محیط های کوچک بوده و فضای کمی را اشغال می کند. تلویزیون ال جی با طراحی بسیار باریک و ظریف همه چشم ها را به سمت خود می کشاند. 

پایه های مدل هشتی، جذابیت تلویزیون را چند برابر کرده و تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ می کند. این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را دارد. تلویزیون ال جی چه بر روی میز تلویزیون و چه بر روی دیوار نصب شود، محیطی شیک و مدرن را برای شما فراهم می کند. طراحی این تلویزیون مناسب افراد سخت پسند بوده و آن ها را راضی نگه می دارد.برای خرید تلویزیون ال جی 43LM5700 با بهترین قیمت، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی میهن کالا اقدام نمایید. 

قیمت خرید تلویزیون ال جی 43LM5700

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43LM5700

سال عرضه

2019

سری

5

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

60 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

موتور پردازنده تصویر

Quad Core Processor

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

صدا
سیستم صوتی

2 کاناله

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

سیستم کاهنده نویز

دارد

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 120V, 50/60Hz

مصرف برق در حالت آماده به کار

کم تر از 0.5W

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8.1 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

8.0 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

973×623×216 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

973×572×85 میلی متر

وزن بسته بندی

10.2 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1060×660×152 میلی متر

طراحی
نوع پایه

هشتی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 43LM5700 سری LM5700”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط