تلویزیون ال جی 50UN731 سری UN731

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 50
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
83 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50UN731

تلویزیون ال جی 50UN731 که در سال 2020 به بازار عرضه شد، کاربران زیادی را به سمت خود کشاند. این تلویزیون چه از نظر ظاهر و چه از نظر کیفیت بی نظیر بوده و امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون ال جی با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل تصاویری زنده را برای شما به نمایش می گذارد. پردازنده Quad Core Processor 4K نویز تصاویر را حذف کرده و رنگ و کنتراست پر جنب و جوش تری ایجاد می کند. این پردازشگر به کمک 4K Upscaler تمامی محتوا ها را در حد 4K ارائه می دهد.

تلویزیون ال جی کیفیت تصویر HDR را با پشتیبانی می کند و فرمت های اصلی HDR، از جمله HDR 10 Pro و HLG Pro را ارائه می دهد. این تلویزیون مجهز به پنل IPS می باشد و زاویه دید گسترده تری را ایجاد می کند.تلویزیون 50 اینچ با فناوری Image Enhancing، کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و جزئیات بیشتری را نشان می دهد. فناوری LG Local Contrast نیز با افزایش کنتراست تصاویر، آن ها را با کیفیتی بی نظیر خلق می کند. این تلویزیون دارای 10 حالت تصویر می باشد که هر کدام برای محتوای خاصی در نظر گرفته شده است. حالت Filmmaker فیلم ها را همانگونه که سازنده آن انتظار دارد، پخش می کند و سینما را به خانه شما می آورد.

تلویزیون 50 اینچ با سیستم صوتی 2.0 کاناله و بلندگوهایی از نوع Down Firing، صدایی واضح را به گوش شما می رساند. بلندگوهای این تلویزیون دارای توان خروجی 20 وات بوده و صدایی بی عیب را تولید می کند. تلویزیون ال جی برای حذف نویز صدا از فناوری Clear Voice III بهره گرفته است. فناوری AI Sound در این تلویزیون، صدا را به صورت هوشمند بررسی می کند و با توجه به محتوای پخش شده، آن را تنظیم می کند. از دیگر فناوری های صوتی این تلویزیون می توان DTS را نام برد. این فناوری صدا را به صورت فراگیر و همه جانبه تولید می کند. کاربران می توانند ساند بار و سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کنند و از صدای قدرتمندتری برخوردار باشند. 

تلویزیون ال جی مجهز به سیستم عامل webOS می باشد. این سیستم عامل امکانات متنوع و پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سیستم عامل امکان متصل شدن به اینترنت و وبگردی را فراهم کرده است. این تلویزیون با هوش مصنوعی ThinQ کارها را به صورت هوشمند انجام می دهد و کار را برای کاربران ساده تر می کند. این تلویزیون با فناوری LG Voice Search، امکان جستجوی صوتی را برای شما به ارمغان آورده است. این تلویزیون قابلیت دسترسی به برنامه های Apple TV و Netflix را دارد و شما را به بهترین شکل سرگرم می کند. با دانلود برنامه ThinQ App و نصب آن روی گوشی هوشمند به آسانی می توانید تمامی دستگاه های هوشمند منزل را کنترل کنید و به تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید. 

تلویزیون ال جی 50UN731 را می توان جزو تلویزیون های گیمینگ به حساب آورد، زیرا دارای قابلیت هایی است که بازی را هیجانی تر و با کیفیت بالایی اجرا می کند. حالت HGiG باعث افزایش کیفیت تصویر بازی های HDR شده و لذتی فراموش نشدنی را در شما به وجود می آورد. همچنین فناوری Low Input Lag بازی بدون وقفه را برای شما فراهم می کند. فناوری Sports Alert در تلویزیون ال جی، شروع و پایان مسابقات را به صورت هشدار بر روی نمایشگر به شما اطلاع می دهد. به کمک این فناوری دیگر هیچ مسابقه ای را از دست نخواهید داد. تلویزیون ال جی 50UN731 مناسب افراد مشکل پسند بوده و می تواند آن ها را راضی نگه دارد.

تلویزیون ال جی 50UN731

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50UN731

یکی از بخش های مهم تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد. هر چه کیفیت تصویر بهتری داشته باشد کاربران بیشتری را به سمت خود می کشاند. تلویزیون ال جی 50UN731 با رزولوشن 3840×2160 پیکسل و رفرش ریت 50 هرتز، توانایی تولید تصاویری با کیفیت بالا را دارد. نور زمینه این تلویزیون از نوع Direct می باشد. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K تصاویری رسا و واضح را ارائه می دهد. می توان گفت پنل IPS تلویزیون ال جی، تا حدی ضد ضربه می باشد. این پنل با کمک فناوری Wide Viewing Angle زاویه دید را افزایش می دهد و در اطراف تلویزیون نیز محتوا با کیفیتی بالا دیده می شوند.

در این تلویزیون برای پردازش تصاویر از Quad Core Processor 4K استفاده شده است. این پردازشگر با حذف نویز تصاویر و افزایش عمق رنگ ها، آن ها را درخشان تر به نمایش می گذارد. همچنین به کمک 4K Upscaler تصاویر را بررسی کرده و آن ها را در حد 4K ارائه می دهد. تلویزیون ال جی با پشتیبانی از محتوای HDR، تصاویر بهتری را نشان می دهد. فناوری HGiG، بازی های HDR را با کیفیتی بسیار بالا نمایش می دهد، به گونه ای که حس می کنید خودتان در آن صحنه قرار گرفته اید. حالت FILMMAKER نیز فیلم ها را با کیفیتی واقعی نشان می دهد و تجربه ای سینمایی را برای شما فراهم می کند. از دیگر فناوری های این تلویزیون می توان Image Enhancing و LG Local Contrast را نام برد که با بهبود بخشیدن کیفیت و افزایش کنتراست تصاویر، کیفیتی بی نظیر را خلق می کنند.

قیمت تلویزیون ال جی 50UN731

کیفیت صدا تلویزیون ال جی 50UN731

هنگام دیدن محتوای مورد علاقه تان، هر چه کیفیت صدا بهتر باشد هیجان و لذت بیشتری را در شما به وجود می آورد. به همین دلیل شرکت ال جی سعی کرده از امکاناتی در تلویزیون 50UN731 کمک بگیرد، که بتواند کیفیت صدایی بی نظیر را به گوش شما برساند. تلویزیون ال جی 50UN731 دارای 2 بلند گو با توان خروجی 20 وات می باشد. فناوری Dolby Digital در تلویزیون ال جی، صدا را بهبود می بخشد و صدایی واضح را تولید می کند. برای حذف نویز و صدای های مزاحم از فناوری Clear Voice III استفاده شده است.

صدای تلویزیون ال جی به اندازه ی کافی قدرتمند و با کیفیت است و نیازی به ساند بار یا بلندگوهای اضافه ندارد. اما شرکت سونی قابلیت های را در نظر گرفته تا کاربران بتوانند صدای قدرتمند تری را ایجاد کنند. به کمک فناوری Bluetooth Surround Ready می توانید دو عدد بلندگو را به تلویزیون متصل کنید. این بلندگو ها از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل می شوند و نیازی به سیم یا کابل ندارند. همچنین به وسیله فناوری LG Sound Sync قابلیت متصل کردن ساند بار و سیستم صوتی به تلویزیون نیز فراهم شده است.

از دیگر تکنولوژی های صوتی این تلویزیون می توان  AI Sound را نام برد. هنگامی که محتوایی پخش می شود، این فناوری صدای آن را بررسی می کند و آن را تنظیم می کند، تا صدایی واقعی و طبیعی اجرا شود.تلویزیون ال جی 50UN731 به تنهایی می تواند صدای قدرتمند و رسایی را تولید کند.

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 50UN731

تلویزیون 50UN731 دارای سیستم عامل webOS می باشد. این سیستم عامل محیطی سرگرم کننده و ساده را برای شما فراهم کرده است. این سیستم عامل امکان جستجوی صوتی را برای کاربران به ارمغان آورده است. به راحتی می توانید به کمک LG Voice Search، دستورات خود را اعلام کنید و درکمتر از چند ثانیه نتیجه آن را روی نمایشگر ببینید. تلویزیون ال جی با هوش مصنوعی LG ThinQ AL کار ها را به صورت هوشمند انجام می دهد و دسترسی به محتواهای مختلف را با ساده ترین روش امکان پذیر می کند.تلویزیون 50 اینچ را به وای فای متصل کنید و به کمک مرورگر هر آن چه را که می خواهید جستجو و دانلود کنید.

فناوری ThinQ App امکان کنترل کردن تلویزیو از راه دور را فراهم کرده است. تنها کافی است برنامه ThinQ App را بر روی گوش نصب کنید. این برنامه برای اندروید و IOS قابل دسترس می باشد. تکنولوژی امکان اتصال تلفن هوشمند به تلویزیون را فراهم می کند. در این تلویزیون از فناوری Airplay2 برای اتصال دستگاه های آیفون به تلویزیون استفاده شده است. این فناوری ها به شما اجازه می دهند که محتوای خود را به تلویزیون منتقل کرده و آن ها را بر روی نمایشگر 50 اینچ پخش کنید. همچنین از طریق بلوتوث امکان اتصال به تلویزیون نیز وجود دارد.

کاربران می توانند از طریق فناوری TV On With Mobile گوشی را به تلویزیون متصل کرده و تلویزیون را خاموش و روشن کنند. به کمک فناوری Sports Alert دیگر هیچ مسابقه ای را از دست نخواهید داد. این فناوری شروع و پایان مسابقات را به شما اطلاع می دهد. اگر مشغول دیدن محتوای دیگری باشید، فناوری Sports Alert به صورت یک هشدار، شما را از بازی مطلع می کند.

خرید تلویزیون ال جی 50UN731

طراحی تلویزیون ال جی50UN731

تلویزیون ال جی 50UN731، همانگونه که از نظر کیفیت بی نقص بود، از نظر ظاهر نیز بسیار شیک می باشد و همه نگاه ها را به سمت خود جذب می کند. این تلویزیون با نمایشگر 50 اینچ، مناسب هر محیطی بوده و در هر مکانی می توان آن را قرار داد. این تلویزیون دارای پایه های مدل هشتی می باشد و جذابیت تلویزیون را دو چندان می کند. جاشیه های باریک و ظریف این تلویزیون، تمرکز شما را بیشتر روی محتوا حفظ می کند. رنگی مشکی تلویزیون ال جی را می توان با تمامی وسایل خانه ست کرد.

این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را دارد و می توانید از آن به عنوان یک قاب یا اثر هنری استفاده کنید. برای خرید تلویزیون ال جی 50UN731 با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی میهن کالا اقدام نمایید.

تلویزیون 50UN731

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

50UN731

سال عرضه

2020

سری

7

برند

ال‌جی / LG

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

50

نوع صفحه

تخت

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

50 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

موتور پردازنده تصویر

Quad Core Processor 4K

حالت تصویر

Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room)

نسبت تصویر

16:09

صدا
سیستم صوتی

2 کاناله

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice III

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 100~240V 50-60Hz

مصرف برق در حالت آماده به کار

کم تر از 0.5W

طراحی
نوع پایه

هشتی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (1)

1 دیدگاه برای تلویزیون ال جی 50UN731 سری UN731

  1. روبا کریمی

    واقعا ارزش خرید داره این دستگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط