یخچال دو قلو بوش KSV36-GSN36

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 583 لیتر
  • آبریز: ندارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای سفید
73 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال دو قلو بوش KSV36-GSN36

بوش یکی از برندهای معتبر و خوش نام در ساخت لوازم خانگی از جمله یخچال می باشد. یخچال فریزر دو قلو بوش مدل KSV36-GSN36 با طراحی زیبا و فضای گسترده ای توسط این کمپانی عرضه شده است. این یخچال دو قلو با طراحی مجزا فضای زیادی را در اختیار شما قرار داده است. ظرفیت 32 فوت این یخچال بوش برای جای دهی مقدار کثیری از مواد مختلف مناسب بوده و می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. درب های این یخچال دو قلو قابلیت باز شدن تا زاویه ی 90 درجه را دارند و شما را با تعداد زیادی طبقه و قفسه رو به رو می کنند. قفسه های این یخچال شیشه ای نشکن بوده و ارتفاع آن ها قابل تنظیم می باشد. این یخچال دو قلو متشکل از کشوی های MultiBox و VitaFresh می باشد که جهت نگهداری سالم میوه ها و حفظ رطوبت آن ها کاربرد دارند. علاوه بر این، زنگ هشدار نیز برای این یخچال بوش در نظر گرفته شده است، که از خود نور و صدا ایجاد می کند. در واقع این زنگ هشدار هنگامی که درب یخچال باز باشد، شما را مطلع خواهد کرد.

محفظه BigBox یخچال فریزر KSV36-GSN36

یخچال دو قلوی بوش KSV36-GSN36 مجهز به محفظه BigBox است، که قابلیت نگهداری مواد بزرگ را دارا می باشد. در واقع این محفظه یک کشوی عمیق است که می تواند موادی همچون کیک عروسی یا تولد و پیتزا را در خود جای دهد و کیفیت آن را نیز حفظ نماید. به عبارت دیگر محفظه BigBox با فضای بزرگی که دارد برای نگهداری مواد مختلف مناسب بوده و تا هر زمان که بخواهید مواد را با کیفیت اولیه نگه می دارد.

یخچال دوقلو بوش KSV36-GSN36

سیستم بدون برفک

یخچال دوقلو بوش KSV36VL30–GSN36VL30 از سیستم بدون برفک بهره برده است، بنابراین مواد غذایی مختلف را سالم و بدون یخ زدگی نگهداری می کند. یخچال دو قلوی بوش با برخورداری از این سیستم از یخ زدگی دیواره های فریزر و مواد خوراکی جلوگیری به عمل می آورد. در واقع تکنولوژی NoFrost قادر است دمای داخلی یخچال و فریزر را تنظیم کرده تا به مواد خوراکی آسیبی وارد نشود و کیفیت اولیه آن ها حفظ شود. به عبارت دیگر سیستم بدون برفک یخچال فریزر KSV36VL30–GSN36VL30 مواد غذایی سالمی را در اختیار شما قرار می دهد که در هر زمان که بخواهید آن را به صورت منجمد و بدون یخ زدگی در دسترس خواهید داشت. 

سیستم جریان هوای چندگانه MultiAirflow

جریان هوای خنک در یخچال یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید یخچال به آن توجه زیادی می شود؛ چرا که این مورد در تازه و سالم ماندن مواد خوراکی تاثیر زیادی دارد. یخچال دو قلوی بوش مدل KSV36-GSN36 مجهز به سیستم جریان هوای چندگانه MultiAirflow می باشد که قادر است هوایی خنک و یکنواخت را در تمام قسمت های یخچال ایجاد نماید. در واقع این سیستم جریان هوا می تواند حرارت داخل یخچال را حفظ کند و مواد غذایی را تازه و سالم نگه دارد. به عبارت دیگر هوای خنک در قسمت های مختلف طبقه ها و قفسه ها از خروجی ها بر مواد غذایی برخورد می کند و در حفظ و نگهداری آن ها موثر واقع می شود. بنابراین همیشه و در هر حال مواد غذایی سالم و با کیفیت در اختیار شما خواهد بود و نگرانی از بابت کیفیت مواد غذایی نخواهید داشت.

کنترل دما با سنسور FreshSense

یکی از قابلیت های مهم و کاربردی در این یخچال فریزر بوش امکان کنترل دمای یخچال و فریزر می باشد. در واقع با استفاده از سنسور  FreshSense می توانید دمای یخچال و فریزر را کنترل نمایید و کیفیت مواد مختلف را حفظ کنید. به عبارت دیگر این سنسور با کنترل کردن و ثابت نگه داشتن دمای یخچال، مواد غذایی را تازه و با طراوت نگه می دارد و کیفیت اولیه ی آن ها را حفظ می کند. در نتیجه سنسور FreshSense نیز یکی از مهمترین عوامل در تازگی و سالم ماندن مواد غذایی خواهد بود.

قیمت یخچال دوقلو KSV36-GSN36

طراحی و دیزاین

یخچال فریزر دو قلوی بوش مدل KSV36VL30–GSN36VL30 به صورت مجزا طراحی شده و قرارگیری یخچال و فریزر در کنار یکدیگر جلوه ی زیبایی را پدید آورده است. این یخچال فریزر در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است و به راحتی می تواند با سایر وسایل آشپزخانه سازگار شود. این یخچال بوش از جنس فلز ضد زنگ بوده که قادر است در برابر زنگ زدگی از خود مقاومت زیادی نشان دهد و برای مدت طولانی در اختیار شما باقی بماند. قرارگیری دستگیره های افقی روی درب یخچال نیز ساختار شیکی را به وجود آورده است و همه ی این مواد در کنار یکدیگر یخچالی لوکس و زیبا را تشکیل داده اند. قسمت داخلی یخچال نیز متشکل از تعدادی قفسه و طبقه است، که جنس این طبقه ها از شیشه ی نشکن بوده و می تواند وزن اقلام مختلف را تحمل نماید. همچنین یبق نیاز خودتان می توانید این طبقه ها را تنظیم کنید. به طور کلی می توان گفت که قرارگیری این یخچال فریزر در آشپزخانه ی شما فضای لوکس و شیکی پدید می آورد و در عین حال به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

BOSCH

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

کره

تولید کننده

Bosch

نوع یخچال فریزر

دو منظوره

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

32

ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

583

طراحی
جنس بدنه

فولاد ضد زنگ

رنگ بدنه

سفید و نقره ای

تعداد طبقات فریزر

7 طبقه

تعداد طبقات درب یخچال

5

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

بله

هشدار باز بودن درب

بله

برچسب مصرف انرژی

A

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال دو قلو بوش KSV36-GSN36”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط