یخچال فریزر دوقلو بکو RSNE445-RFNE350

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 643 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای
56 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر دو قلو بکو RSNE445-RFNE350

یخچال فریزر دو قلو RSNE445-RFNE350 که یکی از محصولات شرکت بکو می باشد به صورت دو قلو طراحی شده است که جذابیت خاصی را به آشپزخانه شما می دهد. همچنین ظرفیت 40 فوت این یخچال سبب شده است که مورد پسند تعداد زیادی از کاربران قرار بگیرد و مواد غذایی زیادی را در خود جای دهد. این یخچال باتوجه به ظرفیت بالایی که دارد می تواند بسیار مناسب خانواده های پرجمعیت باشد و کاملا نیاز هایشان را برطرف کند. این یخچال با رنگ سفیدی که دارد می تواند به راحتی با تمامی وسایل آشپزخانه شما ست شود و نگرانی بابت رنگ آن نداشته باشید. همچنین بر روی درب فریزر یخچال RSNE445-RFNE350 یک آبسرد کن نصب شده است که به کاربر این امکان را می دهد بدون باز کردن درب یخچال به آب خنک دسترسی داشته باشد. بر روی درب های این یخچال نمایشگری نیز قرار گرفته است که برای دسترسی به تنظیمات یخچال به کار می رود. علاوه بر ظاهر و ظرفیت این یخچال، کارایی و کیفیت آن است که بیشتر مورد پسند کاربران قرار گرفته و این محصول را پرفروش کرده است. سیستم بدون برفک قرار گرفته روی یخچال فریزر دوقلو بکو RSNE445-RFNE350 از برفک گرفتن یخچال و یخ زدن مواد غذایی جلوگیری می کند که همین سبب تازه ماندن مواد غذایی می شود. شرکت بکو موتور کمپرسورهای خود را با فناوری جدید ProSmart بر روی یخچال ها نصب کرده است که این فناوری از هدر رفتن انرژی یخچال جلوگیری می کند و از مواد غذایی به خوبی و به بهترین شکل مراقبت می کند و از خراب شدن آن ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، فناوری ضد باکتری دستگیره ها از وارد شدن باکتری ها به داخل یخچال جلوگیری می کند و آن ها را از بین می برد. این یخچال می تواند یک گزینه مناسب برای افراد سخت پسند و حساس باشد و آن ها را کاملا راضی نگه دارد.

یخچال فریزر دوقلو بکو RSNE445-RFNE350

موتور کمپرسور اینورتر با فناوری ProSmart در یخچال فریزر دو قلو RSNE445-RFNE350

موتور کمپرسور اینورتر نصب شده روی یخچال فریزر دو قلو بکو RSNE445-RFNE350، یک موتور بی صدا بوده و محیطی آرام برای شما به ارمغان می آورد. موتور کمپرسور اینورتر طول عمر بالایی دارد و می تواند تا مدت زیادی به بهترین شکل کار کند. همچنین این موتور هزینه های برق را نیز کاهش می دهد. شرکت بکو برای کارایی و کیفیت هرچه بهتر این موتور از فناوری ProSmart استفاده کرده است. این فناوری کمک بزرگی به سالم ماندن مواد غذایی می کند و سبب می شود هیچ آسیبی به آن ها وارد نشود. علاوه بر این، فناوری ProSmart مصرف انرژی یخچال را بسیار پایین می آورد و همچنین محیطی کاملا خنک و هوایی سالم را برای مواد غذایی فراهم می کند. با داشتن فناوری ProSmart، دیگر نگران مواد غذایی داخل یخچال نباشید زیرا با بهترین شکل از آن ها مراقبت می کند.

یخچال بکو RSNE445-RFNE350

فن خنک کننده یخچال فریزر دو قلو بکو RSNE445-RFNE350

یکی از ویژگی های مهم یخچال نوع سیستم خنک کننده آن می باشد، زیرا سالم ماندن مواد غذایی بستگی به فن خنک کننده دارد. فن به کار رفته در یخچال فریزر دو قلو RSNE445-RFNE350، سیستم Cooling Fan می باشد. این فن به گونه ای طراحی شده است که هوای خنک را به تمامی قسمت ها می رساند و از گرم شدن یخچال جلوگیری می کند و همین سبب می شود که مواد غذایی سالم و تازه بمانند. همچنین این فن از گرفتن بوی بد مواد غذایی و داخل یخچال جلوگیری می کند. در صورت ایجاد بوی بد به راحتی آن را از بین می برد. شرکت بکو برای راضی نگه داشتن کاربرانش علاوه بر فن خنک کننده از تکنولوژی fresh blue light نیز استفاده کرد. این تکنولوژی عمل فتوسنتز را انجام می دهد و سبب می شود که مواد غذایی مانند روز اول تازه بمانند و طعم خود را از دست ندهند. همچنین با داشتن این تکنولوژی اصلا نگران گرفتن بوی بد یخچال نباشید. داشتن فنی با چنین تکنولوژی می تواند به خوبی از مواد غذایی مراقبت کند و نگرانی بابت فاسد شدن مواد غذایی حساسی مانند سبزیجات و میوه ها نداشته باشید.

یخچال دو قلو بکو RSNE445-RFNE350

دیزاین یخچال فریزر دو قلو بکو RSNE445-RFNE350

یخچال فریزر دوقلو RSNE445-RFNE350 با ظاهر شیک و کارایی عالی که دارد می تواند از مواد غذایی شما به خوبی مراقبت کند. این یخچال دو قلو طراحی شده است که یکی برای یخچال و دیگری برای فریزر می باشد. بر روی درب این یخچال یک آبریز و نمایشگر قرار گرفته شده است تا کمکی به کاربر کرده باشد و کار کاربر را راحت تر کند. دسته های این یخچال کوچک بوده و باز و بسته کردن آن به راحتی امکان پذیر است. قسمت یخچال دارای 6 طبقه و 1 کشو می باشد، که طبقه ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و نشکن می باشند که وزن بالایی را تحمل می کنند. همچینین بر روی درب نیز 4 طبقه قرار گرفته است که می توان بطری ها یا مواد غذایی در اندازه های کوچک را در آن ها قرار داده و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. در قسمت یخچال، بالای کشو یک طبقه طراحی شده است که می توان از آن برای نگهداری مواد غذایی مانند کره و گوشت استفاده کرد. علاوه بر این یک طبقه برای قرار دادن بطری ها داخل یخچال نیز نصب شده است. داخل یخچال فریزر دو قلو RSNE445-RFNE350 از یک لامپ LED استفاده شده است که روشنایی بسیار عالی دارد و تمامی قسمت های یخچال را کاملا روشن می کند و همچنین هیچ گرمایی داخل یخچال تولید نمی کند که همین باعث می شود به مواد غذایی هیچ آسیبی وارد نکند.

BEKO

توضیحات تکمیلی
طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

71 کیلو گرم

سایر مشخصات
برند

بکو / BEKO

نوع یخچال

RSNE445-RFNE350

مصرف انرژی

A+

گنجایش یخچال

366 لیتر

گنجایش فریزر

277 لیتر

گنجایش کل یخچال

40 فوت

ارتفاع

1850 میلی متر

عمق

650 میلی متر

پهنا

595 میلی متر

تعداد طبقات

6 طبقه

تعداد طبقات درب

4 طبقه

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

تعداد کشو

8 عدد

جهت باز شدن درب

به سمت چپ

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

آبریز بیرونی

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال فریزر دوقلو بکو RSNE445-RFNE350”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط