جاروبرقی 2000 وات پاناسونیک مدل MC-CJ913

  • قدرت موتور: 2000w
  • نوع جاروبرقی: کیسه‌ای
  • رنگ: مشکی، مشکی زرد
  • سیم جمع کن: دارد
75 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ913 با قدرت 2000 وات

جاروبرقی پاناسونیک مدل CJ913 با قدرت مکش 2000 وات کیسه‌ ای است و این نکته برای کسانی که وقت شستشوی مخزن و تمیز کردن آن در دیگر مدل‌ ها را ندارند بسیار مناسب است، البته کیسه‌ ای آن دائمی بوده، 6 لیتر ظرفیت داشته و قابل شست و شو است. ظرفیت بالای این کیسه نیاز به تعویض و یا خالی کردن آن را به حداقل رسانده، علاوه بر این قابلیت شست و شوی بهتری نیز دارد. این مدل کنترل رو دسته می باشد که کاربر می تواند به راحتی به وسیله ی دسته آن قدرت جارو را کم و زیاد کند. محصولات این سری، در مواردی چون ارگونومی، آسایش کاربر و کارایی بالا محصولاتی ویژه و قابل اطمینان هستند. از مواردی که مهندسان پاناسونیک در طراحی این سری لحاظ کرده اند می‌توان به مواردی نظیر اضافه کردن عایق موتور، قابلیت قرارگیری لوازم جانبی روی دسته و کلیدهای بزرگ اشاره داشت. جاروبرقی CJ913 موتوری 2000 وات دارد که مطمئنا با عایقی که برای آن در نظر گرفته شده، در حین کار صدای کمی از آن به گوش می‌رسد. در مجموع اگر خواستار محصولات باکیفیت هستید و دنبال یک جاروبرقی کیسه دار مطمئن و بادوام می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سری CJ913 پاناسونیک را جدی بگیرید.

قیمت جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ913

توان موتور  جاروبرقی پاناسونیک

قدرت موتور جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ913 برابر 2000 وات می باشد، هر چند قدرت موتور جاروبرقی بیشتر باشد شاهد قدرت مکندگی بیشتری در جاروبرقی می باشیم شرکت پاناسونیک جزء برترین و موفقیت ترین شرکت هایی به شمار می رود که به قدرت جارو برقی اهمیت زیادی می دهد، که همین سبب جاروبرقی پاناسونیک CJ913 را به بهترین های بازار تبدیل نموده است.

قیمت جاروبرقی پاناسونیک 2000 وات

فیلتر ضد باکتری

این محصول به دلیل داشتن فیلتر آنتی باکتریال دوستدار سلامتی شما نیز هست، در این فیلتر از فلز مس استفاده شده است. فلز مس ذرات بو را از طریق پیوند شیمیایی از بین برده و فیلتر را تمیز نگه می‌دارد از این رو کیفیت هوای اتاق را بهبود بخشیده و از بدن شما در مقابل ورود ذرات آلاینده محافظت می‌ کند. از نکات مهم دیگر دستگیره سابر ارگونومیک آن است که نشان از اوج توجه پاناسونیک به سلامت مخاطب خود دارد، در واقع این طراحی دقیقاً وام گرفته از حالت استانداردی است که بدن در هنگام لمس اشیا و بلند کردن آن ها بدون هیچ آسیبی باید حفظ کند. عملیات دمش ویژگی ممتاز این جاروبرقی است شاید سوال پیش بیاید که عملیات دمش در جاروبرقی چیست و به چه کاری می‌آید؟ همانطور که می‌دانید اساس کارکرد این وسیله بر مکش است و دمش دقیقن برعکس آن بوده و برای باد کردن عروسک‌ها و استخرهای بادی، به کار برد، همچنین برای زدون گرد و خاک از شیار موزاییک و خارج نمودن برگ درختان از ناودان ها و … کاربردی است.

قیمت جاروبرقی پاناسونیک در بانه

بخش تلسکوپی

میله تلسکوپی می تواند به راحتی با توجه به نیاز شما تنظیم شده و به راحتی به صورت فشرده شده عمل کند. قیمت جاروبرقی پاناسونیک CJ913 با توجه به امکانات عالی در فروشگاه اینترنتی میهن کالا بسیار مناسب است.

PANASONIC

توضیحات تکمیلی
ویژگی ها | امکانات
قابلیت جذب مایعات

ندارد

نشانگر پر بودن مخزن

دارد

لوازم جانبی
لوله تلسکوپی

دارد

سایر مشخصات
برند

پاناسونیک / PANASONIC

نوع جارو برقی

MC-CJ913

ابعاد

500×320×270 میلی متر

وزن

9.5 کیلوگرم

شرکت عرضه کننده

پاناسونیک

سیم جمع کن خودکار

دارد

میزان مصرف برق

240 – 220 وات

فیلتر بهداشتی

دارد

پاکت جارو برقی

دارد

برس چند منظوره

دارد

سری استاندارد

دارد

سری پارویی بزرگ

دارد

سری پارویی کوچک

دارد

سری باریک و گردگیر

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی 2000 وات پاناسونیک مدل MC-CJ913”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط