جارو برقی بوش مدل 8PRO4

  • قدرت موتور: 1600w
  • نوع جاروبرقی: کیسه‌ای
  • رنگ: تیتانیوم
  • سیم جمع کن: دارد
53 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات جارو برقی بوش مدل 8PRO4

شرکت بوش علاوه بر تولید وسایل الکتریکی آشپزخانه، توانایی تولید جاروبرقی را نیز داراست که جاروبرقی بوش مدل 8PRO4 با توان 1600 وات یکی از محصولات این شرکت است. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است به طوریکه به رنگ تیتانیوم ضد خش می باشد که دارای 4 چرخ با قطعات فلزی است و جابجایی را برای کاربر آسان می کند که از قابلیت چرخش 360  درجه استفاده می کند و علاوه بر آسان کردن حمل و نقل دستگاه، خطر شکستگی چرخ ها را نیز کاهش می دهد. لوله های به کار رفته در این جاروبرقی بسیار با کیفیت بوده و یکی از آنها لوله تلسکوپی است و لوله خرطومی آن از جنس کنف می باشد که علاوه بر داشتن زیبایی، کاربردی تر و با دوام تر از لوله های خرطومی است و با کشیدن پاره نمی شود و همچنین امکان شکستگی آن وجود ندارد. پارویی این جاروبرقی دارای یک نوار پلاستیکی به نام Air Bumper  می باشد که کاربر می تواند به راحتی و بدن خراش کف چوبی، سرامیک، مبلمان و موکت را جارو بکشد. این نوار ضربه گیر از آسیب رسیدن به جارو و وسایل منزل شما جلوگیری می کند.این محصولدارای فیلتر هپا (HEPA) است و برای افرادی که آلرژی دارند کاملا مناسب می باشد، زیرا گرد و غبار ناشی از جارو کردن را جذب می کند و هوای تمیز و سالم را خارج می کند. این جارو برقی دارای سیستم QuattroPower می باشد که در کنار تمیزی کامل، از مصرف انرژی پایینی برخوردار است. این محصول دارای مکش بالایی است و به کمک سیستم PowerProtect حتی اگر کیسه پر باشد باز هم از قدرت مکش جاروبرقی کاسته نمی شود. این جاروبرقیدارای نازل های مختلف برای سطوح کفی، مبلمان و درز ها و شکاف ها می باشد. این جاروبرقی دارای طول سیم برق 15 متر می باشد که به راحتی محدوده ی زیادی را پوشش می دهد بدون اینکه لازم باشد پریز را عوض کنید. این سیم بلند به طور خودکار جمع می شود.

 first

موتور با دوام در جاروبرقی بوش مدل 8PRO4

همانطور که می دانید موتور نقش اصلی را در هر جاروبرقی ایفا می کند. این محصول مجهز به موتور بسیار قدرتمند و کم مصرفی می باشد. موتورهای تولیدی توسط این شرکت بسیار با کیفیت و با دوام هستند. به همین خاطر این شرکت موتور این جاروبرقی را تا 10 سال گارانتی نموده است. کاربر می تواند به راحتی از این محصول استفاده کرده و نگران مشکلات و خرابی آن نباشد. این جاروبرقی دارای برچسب انرژی  A  است و قدرت مکش عالی دارد. توجه داشته باشید که موتورهای کمپرسور با داشتن تیغه های دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده می توانند قدرت بسیار بالایی را تحویل دهند و برای داشتن بیشترین مکش ذرات و گرد و غبار همچنین پایین ترین مصرف انرژی، بسیار مناسب هستند. این محصول به لطف تکنولوژی کمپرسور، دارای صدای 74 دسیبل می باشد.

 motor

فناوری  PowerProtect و قدرت مکش بالا در جاروبرقی بوش مدل 8PRO4

قدرت کشش جاروبرقی همواره یکی از دلایل انتخاب محصولات توسط کاربر می باشد. این محصول مجهز به مکش بسیار بالا است زیرا مجهز به سیستم PowerProtect است و قدرت مکش جاروبرقی را حتی زمانی که کیسه آن پر است، تضمین می کند. این یک مشکل اصلی است که بسیاری از جاربرقی ها بعد از مدتی که کیسه آنها کمی پر شود، از قدرت مکششان کاسته می شود. اما این محصول به کمک این فناوریو کیسه های آن که از نوع G (این کیسه های نوع G از جنس خاصی تولید می شوند و ظرفیت بسیار بالایی دارند و در قدرت مکش جاروبرقی بسیار تاثیر گذار هستند.) و دارای چندلایه مختلف می باشند، در تمام مدت قدرت مکش یکسانی را در اختیار کاربر قرار می دهد و قدرت آن متاثر از پر بودن کیسه نخواهد بود.  

 power protect

فیلتر Hepa  در جاروبرقی بوش مدل 8PRO4

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول این است که این جاروبرقی از فیلتر Hepa  با قابلیت شستشو پشتیبانی می کند و هوای خروجی کاملا تمیز و پاکی را تولید می نماید. با این فیلتر فیلتر Hepa بسیاری از گرد و غبار ها، آلرژی ها و باکتری های موجود در هوا گرفته و هوای خروجی تا 99% تمیز می شود و دیگر کاربر نگران نفسهای خروجی این جاروبرقی نمی باشد. این محصول برای افراد دارای آلرژی می تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد.

 hepa

لوازم جانبی در جاروبرقی بوش مدل 8PRO4

دستگیره این جاروبرقی دارای طراحی ارگونومیکی است و برای استفاده بسیار راحت است. این جاروبرقی علاوه بر نازل اصلی که برای تمیز کردن سطوح کفی مناسب است، دارای نازل مخصوص تمیز کردن مبلمان و نازل مخصوص درزها و شکاف ها نیز می باشد و کاربر به راحتی می تواند تمام نقاط خانه را تمیز کنید. این لوازم جانبی به نحو بسیار منظمی در محل نگهداری این لوازم که این شرکت بر روی جاروبرقی تعبیه کرده است قرار می گیرند و دسترسی به نازل های مختلف نیز بسیار آسان است.

 ll

حمل و نقل دستگاه در جاروبرقی بوش مدل 8PRO4

این محصول مجهز به 4 چرخ فلزی است و حرکت دادن آن را بسیار آسان می کند. این چرخ ها از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیار با دوام می باشند. این چرخ ها همانند همتاهای پلاستیکی خود نمی باشند و با فشار و پربه به راحتی نمی شکنند و همیشه در دسترس بوده و جارو کردن لذت بخشی را برای کاربر به ارمغان می آورند. این چرخ ها در کنار کابل بلند جاروبرقی به شما اجازه می دهد تا شعاع 15 متر را به راحتی تمیز کنید. با استفاده از این جاروبرقی دیگر از جدا کردن کابل و وصل کردن آن به پریزهای دیگر خبری نیست. این محصودارای 15 متر کابل می باشد و عملکرد آن را تا شعاع 15 متری تضمین می کند. 

hamlo naghl

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

BGL8PRO4

کشور مونتاژ

آلمان

کشور سازنده

آلمان

سری

8

سال عرضه

2016

تولید کننده

Bosch

نوع جاروبرقی

کیسه ای

قدرت مکش (وات)

2200 وات

حداکثر قدرت و توان (وات)

1600

قابلیت تنظیم قدرت مکش

بله

جارو شارژی

خیر

جاروبرقی مناسب

استفاده خانگی و معمولی

افراد آلرژیک (ضد آلرژی)

ویژگی ها | امکانات
شعاع عملکرد (متر)

15

ظرفیت مخزن آب (لیتر)

0

صفحه نمایشگر

خیر

حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)

36

فیلتر ها

HEPA

فیلتر قابل شستشو

بله

قابلیت دمندگی هوا

سیستم جداسازی گرد و غبار

بله

قابلیت چرخش 360 درجه لوله خرطومی

میزان شارژدهی باتری (دقیقه)

0

نوع کیسه

G با قابلیت تعویض

ظرفیت کیسه یا مخزن (لیتر)

5

کیسه قابل شستشو

خیر

نشانگر پر شدن کیسه

بله

دریچه ایمنی کیسه

قابلیت فشرده سازی زباله

سیم جمع کن

بله

طول سیم برق (متر)

15

بخارشوی

خیر

وزن | ابعاد
وزن بسته بندی (کیلوگرم)

11.5

ابعاد بدنه (میلیمتر)

275x320x480

وزن خالص (کیلوگرم)

7.7

ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

طراحی
جنس بدنه

پلاستیک فشرده

رنگ بدنه

تیتانیوم

نوع دسته

ارگونومیک

جنس لوله

فلزی

نوع لوله

تلسکوپی

رنگ لوله

نقره ای

رنگ خرطومی

نقره ای

نوع چرخ ها

فلزی

تعداد چرخ ها

4

محل قرار گیری دکمه های کنترلی

روی بدنه

لوازم جانبی
دفترچه راهنما

بله

کابل برق

بله

لوله خرطومی

بله

ضربه گیر بدنه

بله

محل نگهداری نازل ها

کیف مخصوص جداگانه

نازل ها

نازل اصلی فرش و سطوح صاف

نازل شکاف ها و درز ها

نازل گرد و غبار

نازل مبلمان و پرده

نازل مخصوص حیوانات خانگی

کیسه اضافه

بله

دستگیره حمل و نقل

بله

سایر مشخصات
سایر ویژگی های جاروبرقی

دارای کیسه از نوع G ALL با سیستم PowerProtect برای حفظ قدرت مکش تا 60% حتی با پر بودن کیسه

قابلیت تنظیم قدرت مکش در 5 سطح

لوله تلسکوپی با قفل کشویی و ضامنی

نازل اصلی قابل تنظیم در 2 حالت با کفی فلزی

دارای 4 کیسه اضافی یکبار مصرف از نوع G به همراه قابلیت Hygiene Lock و ظرفیت XXL

دستگیره Ergo Premium handle برای جارو کشیدن راحت تر

کیسه نوع G با ظرفیت XXL معادل 5 لیتر

کیف مخصوص لوازم جانبی و نازل ها

موتور پر قدرت بوش آلمان با عملکرد عالی و ضمانت 10 ساله توسط شرکت بوش

نشانگر الکترونیکی برای نمایش وضعیت پر بودن کیسه جمع آوری گرد و غبار

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی بوش مدل 8PRO4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط