ماشین لباسشویی بوش WAT28480ME

  • ظرفیت (کیلوگرم): 9
  • حداکثر سرعت چرخش: 1400 دور در دقیقه
  • رنگ بدنه: سفید
  • قابلیت هوشمند: ندارد
  • قفل کودک: دارد
33 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بررسی مشخصات ماشین لباسشویی بوش WAT28480ME

یکی از ضروریات لازم و کارامد در هر خانه ای داشتن لباسشویی است که امروزه به یکی ازمحصولات مهم و ضروری درهر منزلی تبدیل شده است، و اکثرا مردم خواهان خرید لباسشویی هستند که لباس هایشان که بالاترین کیفیت شستشو دهد و لباس هایی تمیز و عاری از هر لک و کثیفی را در اختیار مردم قرار می دهد. ماشین لباسشویی بوش WAT28480ME یکی از بهترین محصولات شرکت بوش است که از توانایی های بالایی جهت شستشو برخوردار است و در مصرف انرژی و آب صرفه جویی کامل را به عمل می آورد. این لباسشویی 9 کیلویی بوش دارای موتور قدرتمند EcoSilence Drive است و در طول استفاده هیچگونه نویز  لرزشی از آن تولید نمی شود و همین بی صدا بون و بدون لرزش بودن موتور باعث طول عمر لباسشویی می شود و موجب می شود از طول عمر بیشتری برخوردار باشد و به لطف این موتور برچسب انرژی A+++ است که موجب می شود کمترین مصرف برق را داشته باشد، سرعت چرخش موتور این لباسشویی 1400 دور در دقیقه است، که مخزن 9 کیلویی را با چرخش 1400 دور می چرخاند. لباسشویی  WAT28480ME  بوش داری 14 برنامه مختلف شستشو می باشد که این برنامه ها موجب شده است شستشویی بهینه و تمیز را داشته باشید. که با توجه به جنس و الیاف پارچه می توان برنامه مشخصی را برای شستشو تعیین کرد. تکنولوژی خاصی که در این ماشین لباسشویی بوش قرار گرفته شده است فناوری VarioPerfect است که باعث بهینه در مصرف آب و انرژی می شود و در زمان شستشو نیز صرفه جویی می کند. این فناوری از ترکیب دو حالت بوجود آمده است، حالت speed perfect و حالت ecoperfect، اولی زمان شستشو را به میزان 65% کاهش می دهد و دومی مصرف انرژی را به اندازه ی 50% پایین می آورد. فناوری دیگری با نام ActiveWater در لباسشویی 9 کیلویی بوش قرار دارد که موجب می شود در مصرف آب صرفه جویی شود و لباسشویی با توجه به نوع  کثیفی و حجم لباس ها میزان آب مصرفی را تعیین می کند. یکی از قابلیت های خاصی که در ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی دیده می شود فناوری خاص  Pause است. این ویژگی خاص امکان متوقف ساختن لباسشویی در حین شستشو یا خشک کردن و اضافه نمودن موارد فراموش شده را فراهم می آورد. یعنی با فعال کردن این قابلیت می توانید لباسشویی را متوقف کنید و لباس فراموش شده را وارد چرخه ی شستشو نماید و مجدد لباسشویی بوش را روشن کنید. لباسشویی بوش 28480 داری قابلیت تایمر 24 ساعته است که می توانید زمان شستشو را به تعویق بیندازید و شما می توانید زمان شروع و پایان کار لباسشویی را بدانید، و همچنین دارای زمان شستشوی سریع 15 الی 30 دقیقه است و برای وقت هایی است که عجله دارید و می خواهید در کمترین زمان ممکن لباس ها شسته شوند. دیگ لباسشویی 28480 بوش از طراحی خاص Vario drum بهره برده است. این دیگ دارای روزنه های قطره ای شکل است و باعث می شود از هر جهت و به طور مساوی بر روی لباس ها پاشیده شود و در مدت زمان بسیار کمی لباس ها در آب غوطه ور می شوند و در نتیجه شستشوی سریع تر و باکیفیت تری را خواهد داشت.  برنامه ی ضدآلرژی Allergy Plus است، این برنامه باعث می شود تا انواع مواد آلرژی زا و حساسیت زا به کلی از بین برود. با توجه تمامی امکاناتی که از ماشین لباسشویی WAT28480ME بوش نام برده شده است می توان آن را یکی از بهترین لباسشویی های سر 6 از کمپانی بوش دانست.

برنامه ها و امکانات لباسشوی بوش WAT28480ME

لباسشویی بوش WAT28480ME داری برنامه های متنوعی جهت شستشو است، که با توجه به نوع و الیاف پارچه و حجم لباس ها می توان نوع برنامه را جهت شسشتو انتخاب کرد تا لباس ها و پارچه ها بدون این که کمترین آسیبی به الیاف آن ها وارد شود شستشو شوند، و لباس های تمیزی را در اختیار داشته باشید. این لباسشویی با ظرفیت 9 کیلویی برای خانواده هایی با جمعیت زیاد و متوسط بسیار مناسب است. این لباسشویی داری 14 برنامه مختلف جهت شستشوی لباس ها است که هر کدام از این برنامه ها با توجه به جنس و نوع پارچه شستشو را انجام می دهد. با توجه به برنامه های متنوعی که جهت شستشو دارد لباس تمامی اعضای خانواده ازکودک تا بزرگ سال با تمیزی کامل شسته می شود. این برنامه ها شامل شستشوی لباس ورزشی، پشمی و ابریشمی، البسه تیره، ملحفه، الیاف نخی، پرده، شستشوی ترکیبی، شستشوی سریع، شستشوی ضد آلرژی، چرخش و آبکشی و شستشوی دیگ و همچنین برنامه تاخیر در شستشو و برنامه سریع می باشد و با توجه الیاف پارچه نوع شستشو را انتخاب نمود. با توجه به تاخیر انداختن شروع شستشو تا 24 ساعت می توان از انعطاف پذیری بیشتری برای شستشو برخوردار باشید و زمان شستشو را تعیین کنید و زمانی که حتی شما در منزل نباشید می توانید کاملا مطمئن شوید که شستشوی شما دقیقا زمانی که انتخاب کرده اید به پایان می رسد. و برنامه سریع 15 دقیقه شستشو برای مواقعی است که شما عجله دارید و می خواهید لباس ها در کمترین زمان ممکن شستشو شود. گاهی شما لباس های گران قیمت و باارزشی دارید که نمی خواهید به الیاف آن ها آسیبی وارد شود که لباسشویی بوش با بهره گیری از برنامه VarioDrum از توزیع مناسب آب استفاده می کند، باعث می شود پارچه ها بدون هیچ گونه کشش و به شکل صاف و درخشان شستشو می دهد و لباس ها را در مرکز درام متمرکز می کند  تا شما ازیک شستشوی درخشان و سریع و بدون آسیب رسیدن به الیاف پارچه مطمئن شوید. قابلیت دیگری به نام ActiveOxygen نیز توسط لباسشویی بوش پشتیبانی می شود، این قابلیت حتی در دمای 20 درجه نیز میکروب ها و باکتری ها را بصورت حتمی و به میزان 99.99% از بین می برد. در این حالت اکسیژن های فعال بصورت انبوه و با فشار زیاد به تار و پود پارچه و لباس نفوذ می کنند، تا در نهایت هر نوع کثیفی و چرک را از سطح لباس بربایند.

تکنولوژی های به کار رفته در کاهش مصرف انرژی

درلباسشویی بوش WAT28480ME تکنولوژی هایی جهت کاهش مصرف انرژی و آب به کار برده شده است. با قرار گیری این فناوری ها موجب شده لباسشویی 9 کیلویی بوش نظر بسیاری از مردم رابه خود جلب کند زیرا اکثر مردم خواهان خرید لباسشویی هستند که لباس هایی تمیز را با کمترین میزان مصرف آب و انرژی در اختیار داشته باشند.  تکنولوژی VarioPerfect در این لباسشویی برای بهینه سازی مصرف انرژی و آب طراحی شده است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا در مصرف آب و انرژی و زمان به دلخواه خود صرفه جویی کنید، و دارای دو حالت EcoPerfect و SpeedPerfect است که  با انتخاب حالت EcoPerfect در مصرف انرژی به میزان 20 تا 30% صرفه جویی به عملی می آید. همچنین با انتخاب حالت SpeedPerfect در مدت زمان شستشو صرفه جویی می کند و به میزان 65% عملیت و چرخه ی شستشو سریع تر تمام می شود به این ترتیب می توان گفت که یک برنامه ی کامل و عالی در صرفه جویی انرژی است و از هدر رفت انرژی و زمان و در نهایت پول شما جلوگیری می کند. برنامه  ActiveWater Plus در لباسشویی بوش 9 کیلویی بوش به گونه ای است که توسط سنسور کرنش سنج، ابتدا وزن لباس های بارگیری شده را محاسبه می کند و سپس مقدار آب را بر اساس آن داخل درام میریزد این فناوری تا حد زیادی مصرف آب را کم کرده به علاوه به خاطر عدم سنگین کردن بی مورد درام با آب اضافی، مصرف انرژی والکتریکی کاهش میابد. سنسور نشت آب AQUA STOP داری تشخیص نشت آب است و درصورت هر گونه نشستی خروجی آب بسته می شود و تا حد امکان از هدر رفتن آب جلوگیری می کند همچنین سنسور AquaSensor نیز به منظور تشخیص وزن لباس های داخل مخزن لباسشویی به کار رفته است، این سنسور با تشخیص وزن لباس، می تواند مدت زمان شستشو، میزان مواد شوینده ی مود نظر و دمای آب را تشخیص داده و شستشویی بهینه و کارآمد را به ارمغان آورد.

موتور قدرتمند و بی صدای EcoSilence Drive

یکی از موتورهای قدرتمند که مختص شرکت بوش می باشد موتور EcoSilence Drive است که با کمترین صدا و لرزش ممکن را در زمان روشن بودن ایجاد می کند. موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی بوش از نوع BLDC بوده و از تسمه و گیر بکس بی نیاز می باشد، موتورهای بدون تسمه به دلیل اینکه از قطعات کمتری بهره گرفته اند، میزان صدا و برخورد و لرزش بسیار کمتری هم نسبت به موتورهای تسمه ای دارند. این موتور میزان صدا و لرزش را به حداقل رسانده است، تا به یک دستگاه کم مصرف و کم صدا تبدیل شود.در این موتور به دلیل اینکه میزان برخورد قطعات بسیار کاهش یافته است، بنابراین کمترین لرزش و صدا را نیز خواهیم شنید. جالب است بدانید که در نتیجه ی این کاهش برخورد، اصطکاک میان قطعات داخلی به شدت کاهش یافته و در نتیجه طول عمر موتور و مدت زمان سالم ماندن آن بسیار افزایش یافته است. به طوری که بوش این موتور را به مدت 10 سال تضمین کرده است. موتور EcoSilence Drive آنقدر آرام و بی سر و صدا است که گاهی اوقات فراموش می کنید که لباسشویی روشن است. بی صدا بودن و نویز کم در این لباسشویی باعث می شود حتی درهنگام شب لباسشویی روشن باشد بدون این که کوچکترین سرو صدایی داشته باشد. همچنین طول عمر این کمپرسور در مقایسه با موتورهای عادی بسیار بیشتر است و می توان تا مدت زمان طولانی کارایی بالایی از خود ارائه می دهد. با بهره گیری از این موتور قدرتمند سرعت لباسشویی بسیار بالاست و در هر دقیقه 1400 بار دیگ را به چرخش در می آورد در نتیجه طول عمر دستگاه را بالا می برد. به لطف این موتور کم مصرف، ماشین لباسشویی بوش دارای برچسب انرژی A+++ بوده که کمترین میزان مصرف برق را دارد و بطور میانگین سالانه حدود 152 kWh انرژی مصرف می نماید. در حالت خشک کردن برچسب انرژی دستگاه به رده ی B می رسد.

طراحی و ساختار لباسشویی بوش 28480

اکثر مردم به زیبایی و طراحی لباسشویی نیز اهمیت بالایی می دهند و لباسشویی بوش 28480 نیز از طراحی و زیبایی خاص خود برخوردار است. این لباسشویی بوش همانند تمام لباسشویی های تمام اتوماتیک داری درب از جلو 9 کیلویی می باشد و بر طبق تمامی لباسشویی های پیشین بالای درب دارای مخزن مواد شوینده و پیچ انتخابگر برنامه ها و دکمه های برای تنظیمات بیشتر است البته بوش در قسمت تنظیمات اضافی خلاقیت به کار برده است و و از پنل لمسی استفاده کرده است. قفل کودک، تنظیم دمای آب و چرخش موتور و شاخص زمان باقی مانده توسط این پنل قابل دسترسی هستند. پیچ ولومی انتخابگر در وسط ماشین لباسشویی قرار گرفته شده اند و برنامه با زیبایی خاص به دور آن ردیف شده اند.این لباسشویی دارای دیگ DrumClean است که مخزن لباسشویی  را در حین شستشو کاملا تمیز می کند. در پایین بدنه لباسشویی محل فیلتر آب خرجی قرار دارد که باید به صورت دستی تنظیم شود. اطراف لباسشویی دارای طراحی مارپیچی می باشد که زیبایی خاص خود را دارد و از بروز صدا به بیرون جلوگیری می کند. طراحی جدید دو طرفه بدن علاوه بر چشم نواز بودن که زیبایی خاصی را به لباسشویی می بخشد و باعث ثبات بیشتر می شود و لرزش را کاهش می دهد. همچنین عایق بندی پیشرفته آن سطح نویز ایجاد شده را کاهش می دهد. ماشین لباسشوییWAT28480ME با ظرفیت 9 کیلوگرم متناسب خانواده های با جمعیت زیاد و متوسط خواهد بود. ابعاد این لباسشویی 590×598×848 میلی متر است و می توان آن را در کابینت های استاندارد به راحتی جا کرد.

دلایل خرید ماشنی لباسشویی بوش WAT28480ME

با توجه به تمامی امکانات و ویژگی هایی که از لباسشویی بوش 9 کیلویی WAT28480ME سری 6 از کشور آلمان نام برده شده و با توجه به مخزن 9 کیلویی و رده انرژی A+++ و موتور قدرتمند با دوام EcoSilence و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه و برنامه صرفه جویی در زمان و انرژی VarioPerfect و… این لباسشویی را به مدل عالی تبدیل کرده است. شما با خرید ماشین لباسشویی بوش اولین چیزی که عاید شما می شود نظافت و تمیزی کامل لباس هایتان است و با توجه به کیفیت بالا در شستشو و برنامه های کاربردی در کاهش مصرف انرژی خرید این لباسشویی بوش را به شما خریدارن عزیز پیشنهاد می کنیم.

 

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

بوش / BOSCH

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین لباسشویی بوش WAT28480ME”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط