ماشین لباسشویی ال جی 4J6

  • ظرفیت (کیلوگرم): 9
  • حداکثر سرعت چرخش: 1400 دور در دقیقه
  • رنگ بدنه: نقره‌ای
  • قابلیت هوشمند: دارد
  • قفل کودک: دارد
60 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بررسی مشخصات ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4J6VYP2S یکی از جدیدترین محصولات شرکت ال جی است که مجهز به سیستم بخارشویی است. همچنین دارای موتور اینورتر دایرکت درایو است که کمترین صدا و لرزش را در حین شستشوی لباس و حتی هنگام خشک کردن ایجاد می کند و می توان این لباسشویی ال جی را کاملا بی صدا دانست و از سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می برد و صدای تولید شده توسط آن هنگام شستشو 53 دسی بل و هنگام خشک کردن 74  دسی بل است و این یعنی از کمترین میزان صدا برخوردار است. لباسشویی F4J6VYP2S ال جی مجهز به سیستم  add item است که می توان در حین روشن بودن لباس های جا مانده شده را اضافه کرد تنها با فشار دادن دکمه Pause شستشو را متوقف کرده و پس از اضافه کردن لباس دستگاه را روشن نموده و به کار خود ادامه می دهد. این ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی دارای 14 برنامه مختلف شستشو است و با توجه به ولرم چرخشی که دارد می توان نوع برنامه مورد نظر را جهت شستشو انتخاب نمود و نمایشگر LED و پنل لمسی برای تنظیم عملکرد دستگاه می باشد. برنامه های شستشو دراین لباسشویی شامل شستشوی بلوز، البسه ورزشی، البسه تیره، ملحفه، الیاف نخی، الیاف پشمی، پرده، شستشوی ترکیبی، شستشوی سریع، شستشوی ضد آلرژی، چرخش و آبکشی و شستشوی دیگ می باشد. توسط پنل لمسی نیز می توان دمای آب، میزان چرخش موتور در دقیقه، شستشو با تاخیر و … را تنظیم نمود. ویژگی شروع با تاخیر شستن لباس ها را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر می اندازد و شستشوی سریع نیز برای مواقعی است که عجله دارید و شسشتو را در 15 الی 30 دقیقه به اتمام می رساند. ماشین لباسشویی F4J6VYP2S  ال جی با مجهز بودن به برنامه 6Motion DD لباس ها را از 6 جهت تکان داده و باعث تمیزتر شدن آن ها می شود. این 6 حرکت شامل پیچاندن، غلتاندن، تاباندن، آبکشی پله ای، خیساندن و فیلتراسیون است و در نهایت و در نتیجه این شش حرکت به خوبی مواد شوینده به تارپود لباس نفوذ کرده و در نتیجه بهترین شستشو را ارائه می دهد. همچنین ماشین لباسشویی LG F4J6VYP2S دارای سیستم عیب یاب هوشمند است، و با اتصال دستگاه به تلفن همراه هوشمند از طریق NFC  یا ThinQ می توانید از مشکلات ماشین لباسشویی باخبر شوید و به رفع مشکلات دستگاه بپردازید. سیستم شستشو با بخار « tru steam » از امکانات جذاب ماشین لباسشویی ال جی  F4J6VYP2S می باشد. این فناوری با تولید بخار زیاد همه ی باکتری ها و انواع مواد حساسیت زا و آلرژی را از بین می برد و لباس هایی صاف و بدون چروک را تحویل شما خواهد داد. به موجب این فناوری مواد الرژی زا به میزان 99.99% از بین خواهد رفت و لباس هایی بهداشتی را در اختیار خواهید داشت. در ماشین لباسشویی های قدیمی بر اثر سوراخ های دیگ لباس ها خیلی زود فرسوده و خراب می شدند و طول عمر آن ها کاهش می یافت. ولی در ماشین لباسشویی ال جیF4J6VYP2S به دلیل وجود سوراخ های بسیار ریز در دیگ، لباس ها بدون هیچ آسیب دیدگی شسته خواهند شد و در هر بار شستشو همانند روز اول تازه و سالم باقی می مانند.

طراحی شیک ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S

ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S

ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S داری رنگ نقره ای می باشد، و بسیار ی از خریدارن در هنگام انتخاب لباسشویی علاوه به کارکرد عالی به طرح آن نیز اهمیت بالایی می دهند و خواهان خرید لباسشویی هستند که از طراحی زیبایی برخوردار باشد و جلوه خاصی را به آشپزخانه بدهد. لباسشویی ال جی F4J6VYP2S همانند تمام لباسشویی های تمام اتوماتیک داری درب از جلو 9 کیلویی می باشد و بر طبق تمامی لباسشویی های پیشین بالای درب دارای مخزن مواد شوینده و پیچ انتخابگر برنامه ها و دکمه های برای تنظیمات بیشتر است. دیگ ماشین لباسشویی ال جی از انواع دیگ های الماسه است که به واسطه ی نوع طراحی خاصی که دارد هم مانع از خرابی خودش می شود و هم به هیچ عنوان به بافت و پارچه هایتان آسیب نمی رساند. در قسمت بالایی صفحه ی نمایش لمسی قرار گرفته است که علاوه بر زیبایی و استفاده ی راحت تر از شر دکمه هایی که احتمال خرابی آن ها زیاد بود خلاص شدیم، قسمت نمایشگر آن توسط نور پس زمینه مشکی آراسته شده است و بر روی آن می توان مدت زمان باقی مانده شست و شو و برنامه در حال اجرا را مشاهده نمود و یا این که یک سری از تنظیمات را از رویش اعمال نمایید. دکمه ی ولومی وسط برای انتخاب 14 برنامه ایی است که به صورت پیش فرض ال جی امکان استفاده از آن را توسط ماشین لباسشویی F4J6VYP2S به کاربر داده است. دو دکمه ی پایین دکمه ی بزرگ ولومی یکی برای روشن کردن و دیگری برای وقفه ی و یا شروع به کار مجدد دستگاه استفاده میشود در آخر و سمت چپ محفظه ی شوینده ها قرار گرفته است که از طریق آن می توان هر نوع مواد شوینده ایی اعم از این که به صورت پودر باشد و یا این که مایع باشد را می توان در دسترس دستگاه قرار داد. ابعاد ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلو گرمی شامل 850 سانتی متر ارتفاع، 560 سانتی متر عمق و 600 سانتی متر پهنا است که باید این فضا را برای نصب آن داشته باشید تا بعد از خرابی دچار مشکل نشوید.

موتور کم مصرف و بی صدای Inverter Direct Drive Motor

ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S به موتور اختصاصی Inverter Direct Drive مجهز شده است. که بهترین کمپرسورهای لباسشویی است. موتور اینورتر با حذف قطعات اضافی آن برخورد قطعات با یک دیگر ار کاهش داده است و کاری کرده است تا کمترین میزان صدا به تولید برسد و به هیچ عنوان باعث آزار و اذیت دیگران نمی شود. حذف این قطعات کارایی و عملکرد لباسشویی را بهتر کرده است تا جایی که باعث کاهش صدای لباسشویی چه در هنگام حرکت و چه در هنگام خشک کردن می باشد، و کمترین صدای ممکن را ایجاد می کند. همچنین میزان مصرف انرژی آن A+++ است که از نشانه موتور دایرکت درایو است  تا حد امکان از مصرف انرژی و آب صرفه جویی به عمل می آورد. ال جی این موتور را به مدت 10 سال ضمانت می کند و وعده 10 سال کارکرد بدون مشکل را به کاربران و مصرف کنندگان ماشین لباسشویی ال جی LG F4J6VYP2S را داده است.

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی F4J6VYP2S

ماشین لباسشویی F4J6VYP2S ال جی که در این مطلب در مورد آن بحث هایی داشتیم دارای ظرفیت 9 کیلو گرم لباس خشک است که برای هر نوع پارچه ایی که درون آن قرار می گیرد برنامه ی مخصوصی را دارد. برنامه شست وشوی پارچه های نخی، کتانی، پنبه ایی، مشکی، لباس ورزشی، لباس های مختلط و …. از جمله ی اصلی ترین آن ها هستند که علاوه بر این ها دارای قابلیت های دیگری برای شست و شو است که استفاده از ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S را چندین برابر خوشایند تر کرده است. حالت های شست و شوی 6 گانه که مربوط به نحوه ی چرخش دیگ می باشند که به صورت هوشمند تعیین میکند برای هر نوع پارچه ایی چه چرخشی بهترین شیوه است. فناوری al dd یکی از بهترین قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی های lg است که با استفاده از هوش مصنوعی که از قبل برای تعیین شده است هنگامی که لباس ها را درون دیگ قرار دادید به صورت خودکار وزن پارچه های را می سنجد و با توجه به میزان نرمی و سختی پارچه ها برنامه مناسب با آن ها را برای شست و شو کردنشان انتخاب می نمایید این برنامه سبب می شود تا هیچ موقع به بافت پارچه ها آسیب وارد نشود و در بهترین حالت ممکن شان شست و شوی داده شوند. برنامه ی شست و شوی steam سبب می شود که به واسطه ی نوع بخاری که در هنگام شست و شوی برای پارچه های اعمال میکند تا 99 درصد باکتری ها و مواد آلرژی زا را از بین ببرد. برنامه ی تاخیر شست و شو که قادر است تا 24 ساعت چرخه ی شست و شو را به تعویق اندازد و قابلت قفل کودک از جمله ی دیگر برنامه های ماشین لباسشویی ال جی هستند.

F4J6VYP2S

شستشوی 6 Motion DD

ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S دارای برنامه شستشوی دستی 6 Motion DD که از روی حرکات شستشوی دست تقلید شده و آن را در ماشین لباسشویی به کار برده اند. شستشوی دستی دارای 6 حرکت مختلف می باشد که شامل پیچاندن، تاب دادن، غلتاندن، ساییدن، پله ای و آبکشی می باشد. پله ای: که لباس ها توسط دیگ ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی به بالای دیگ رفته و سپس به پایین دیگ می افتد این حرکت می تواند میزان چروکی لباس ها را به حداقل برساند. حرکت پیچشی: در این حرکت لباس ها با دورهای کوتاه شسته می شوند. حرکت غلتاندن: در این برنامه لباس ها به صورت مستمر دور هم می چرخند. ساییدن: در این حرکت کمک زیادی به حل کردن مواد شوینده در آب و نفوذ بهتر آن به الیاف پارچه می کند در حرکت ساییدن لکه ها از بین خواهد برد زیرا با انتقال لباس ها به سمت چپ و راست در میزان زدودن جرم لباس تاثیر بسیاری خواهد داشت. آبکشی: در این حرکت دیگ به بالاترین سرعت چرخش خود می رسد و با ایجاد نیرویی گریز از مرکز شدید، لباس ها را به دیواره ی دیگ می چسباند. تاب دادن: مخصوص لباس های نازک و ظریف و حساس است در این حالت لباس ها به شکلی نرم و ملایم شسته می شوند و درون دیگ تاب می خورند.

ADD ITEM

ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S داری قابلیت ADD ITEM می باشد. به این معنی که می توان در مواقع کارکرد لباسشویی لباس های اضافی را وارد دیگ لباسشویی کرد. این قابلیت که ال جی برای کاربرانش طراحی کرده است، بعد از روشن شدن امکان باز شدن درب را فراهم می آورند. دقت کرده اید که در لباسشویی های قدیمی تر ال جی اگر شما جورابی، کتی و یا هر لباس دیگری را از یاد می بردید نمی توانسیتد به هیچ عنوان درب ماشین را پس از روشن شدن باز کنید، اما قابلیت ADD ITEM این مشکل را حل کرده است. چرا که می توانید درب لباسشویی را باز کنید و لباس جامانده را داخل دیگ بیندازید. برای این کار کافی است که دکمه ی Pause را فشار دهید و سپس درب در مدت 3 ثانیه باز می شود. برای شروع کار مجدد و از سرگیری فعالیت از همان جایی که قطع شده بود دکمه ی play را فشار دهید. البته توجه فرمایید که اگر دمای آب داخل ماشین لباسشویی از 40 درجه سانتیگراد بیشتر باشد، دیگر نمی توانید درب را باز کنید چرا که خطر سوختگی ناشی از آب داغ وجود دارد. یا اگر ظرفیت مخزن لباسشویی تکمیل شده باشد، باز هم درب باز نخواهد شد.

F4J6VYP2S

  • فناوری Spa Steam

همانطور که می دانید آب گرم مواد شوینده را بهتر در خود حل می کند و عملکرد شستشو را بهتر می کند. ماشین لباسشویی F4J6VYP2S دارای قابلیتی به نام شستشو با بخار است که قادر است دمای آب را 40 تا 60 درجه افزایش دهد، در نتیجه می توان لکه ها و الرژی را به خوبی از روی لباس برداشت و آن را تمیز کند و باکتری های و هر نوع میکروب دیگری که بر روی لباس باشد از بین می رود و به میزان 99.99% اثر گذار است و می تواند لباس هایی بدون بو و بدون هیچ نوع باکتری و میکروب و … را تحویل شما هد. در نهایت امیدوارم خرید ماشین لباسشویی F4J6VYP2S را به تعویق نیندازید و همین الان برای خرید اقدام کنید.

  • قابلیت NFC

Nfc درست مانند بلوتوث، وای فای و سایر سیگنال هی بی سیم کار می کند، و باعث ارسال اطلاعات از طریق امواج رادیویی می شود، این تکنولوژی به کاربران این امکان را می دهد تا با نزدیک کردن گوشی هوشمند به لباسشویی برنامه های بروز و بیشتری را برای برنامه های موجود در دستگاه دانلود کنند و اطلاعات را از تمام شدن شستشوی لباس ها در اختیار بگذارد. این طریق این برنامه می توان در خارج از خانه نیز با ماشین لباسشویی در ارتباط باشید.

F4J6VYP2S

جمع بندی

آن چه در مطالب بالا در مورد آن ها بحث هایی داشتیم گوشه هایی از ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی مدل F4J6VYP2S بود دارای ظرفیت 9 کیلویی برای لباس های خشک و 1400 دور در دقیقه است، این مدل از ماشین لباسشویی های ال جی برای خانواده پر جمعیت که قصد خرید یکی از بهترین ماشین لباسشویی ها را دارند گزینه مناسبی است زیرا علاوه بر برنامه های شست و شوی اصلی دارای فناوری های ویژه ی دیگری نیز هستند مانند al dd و برنامه شش حالته شست و شو که به هر چه بهتر شدن قابلیت های شستن لباس ها کمک می کنند. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق wifi و کنترل کردن ماشین لباسشویی از دیگر ویژگی هایی است که به واسطه ی موتور قدرتمند و کم مصرف inverter direct drive عاید این سری از دستگاه های شست و شوی دهنده شده است و علاوه بر آن به واسطه ی همین موتور قدرتمند تا حد بالایی سبب صرفه جویی در مصرف انرژی برق شده است، تمامی این ها و موارد بسیار زیاد دیگیری نیز در یک قالب زیبای سیلور رنگ جای داده شده است و در دسترس کاربران قرار داده شده است که این مدل ماشین لباسشویی خوب ال جی هم اکنون در فروشگاه اینترنتی میهن کالا موجود می باشد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

F4J6VYP2S

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

چین

تولید کننده

LG

سال عرضه

2020

نوع ماشین لباسشویی

درب از جلو

نوع موتور

دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive)

امکانات | ویژگی ها
ماشین لباسشویی هوشمند

خیر

خشک کن

خیر

قابلیت آبکشی و آبگیری البسه

بله

حداکثر سرعت چرخش (دور در دقیقه)

1400

ظرفیت دیگ شستشو (لیتر)

60

ظرفیت لباسشویی (کیلوگرم)

9

ظرفیت خشک کن (کیلوگرم)

0

قابلیت اضافه کردن مجدد لباس

بله

حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)

36

سطح صدا هنگام شستشو (دسی بل)

48

سطح صدا هنگام خشک کردن (دسی بل)

0

میزان مصرف آب در سال (لیتر)

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو

9.5 لیتر

شستشوی هوشمند

خیر

شستشوی بهداشتی

بله

شستشو با تاخیر

بله

سیستم تشخیص میزان لباس ها

خیر

سیستم شستشو با اسپری آب

خیر

سیستم جلوگیری از نشت آب

خیر

سیستم تمیز کردن دیگ شستشو

بله

سیستم تشخیص و پاک کردن کف

خیر

تکنولوژی کاهش لرزش و سروصدا

خیر

تکنولوژی حباب ساز

خیر

تکنولوژی بخارشوی

بله

حالت آماده به کار (Standby)

خیر

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

خیر

سیستم عیب یاب هوشمند

بله

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

خیر

قابلیت اتصال به موبایل

خیر

نوع آب ورودی

سرد

قابلیت تنظیم دمای آب

بله

مقدار دمای آب قابل انتخاب (سانتیگراد)

20 | 30 | 40 | 60 | سرد (Cold) | 95

قفل کودک

بله

برچسب مصرف انرژی

برنامه های لباسشویی
تعداد برنامه های شستشو

14

برنامه های شستشو

برنامه Duvet برای شستشوی ملحفه، کاور مبل، بالش و… با آب سرد (Cold) تا 60 درجه سانتیگراد | برنامه Easy Care (Easy-Care) برای شستشوی لباس هایی با الیاف مصنوعی از جمله پلی استر، پلی آمید، آکلیریک و… با آب سرد (Cold) تا 60 درجه سانتیگراد | برنامه Sports Wear) Sportswear) برای شستشوی لباس های ورزشی با آب سرد (Cold) تا 40 درجه سانتیگراد | برنامه Allergy Care برای شستشوی کاملا بهداشتی و از بین بردن باکتری ها و ذرات آلرژی زا از لباس ها تا 99.9% به کمک بخار آب و آب 60 درجه سانتیگراد | برنامه Baby Steam Care برای شستشوی کاملا بهداشتی و از بین بردن باکتری ها و ذرات آلرژی زا از لباس های کودکان تا 99.9% به کمک بخار آب و آب 60 درجه سانتیگراد | برنامه Cotton برای شستشوی انواع لباس ها با ترکیبی از حرکت های مختلف دیگ شستشو با آب سرد (Cold) تا 95 درجه سانتیگراد | برنامه Cotton برای شستشوی حجم زیاد انواع لباس ها با مصرف انرژی کمتر با آب سرد (Cold) تا 60 درجه سانتیگراد | برنامه Dark Wash برای شستشوی لباس های تیره با آب سرد (Cold) تا 40 درجه سانتیگراد | برنامه Download Cycle برای دانلود برنامه های شستشوی جدید تر یا اجرای برنامه Rinse Spin برای دور آبگیری و آبکشی اضافه البسه | برنامه Gentle Care برای شستشوی لباس های ظریف و حساس از جمله لباس پشمی و لباس زیر به مانند شستشوی دستی با آب سرد (Cold) تا 30 درجه سانتیگراد | برنامه Mix برای شستشوی همزمان انواع لباس ها بجز لباس های ورزشی،ابریشمی،تیره و ملحفه با آب سرد (Cold) تا 40 درجه سانتیگراد | برنامه Quick 30 برای شستشوی سریع لباس های روزمره با آب سرد (Cold) تا 40 درجه سانتیگراد در 30 دقیقه | برنامه Silent Wash برای شستشوی لباس ها با سر و صدای کم با آب سرد (Cold) تا 60 درجه سانتیگراد | برنامه Stain Care برای شستشوی لباس های لکه دار (مانند لکه نوشیدنی و …) با آب 30 تا 60 درجه سانتیگراد

قابلیت دانلود برنامه شستشو

بله

برنامه های شستشوی قابل دانلود

تعداد برنامه های خشک کن

0

برنامه های خشک کن

قابلیت های بیشتر

قابلیت Child Lock برای قفل کردن پنل کنترلی و برنامه های ماشین لباسشویی | قابلیت Delay End برای شروع شستشو با تاخیر و تنظیم زمان پایان شستشو از 1 تا 19 ساعت بعد | قابلیت Intensive برای شستشوی لباس های معمولی و بسیار کثیف | قابلیت Prewash) Pre Wash) برای خیساندن لباس ها پیش از شروع برنامه شستشو | قابلیت Spin برای تنظیم سرعت چرخش دیگ به صورت دستی | قابلیت Temp برای تنظیم دمای آب برنامه شستشو به صورت دستی | قابلیت فعال و غیر فعال کردن صدای بوق دستگاه (Sound On/Off) | قابلیت Add Item برای اضافه کردن لباس حتی بعد از شروع شستشو | قابلیت Crease Care جهت کاهش چین و چروک لباس ها | قابلیت Rinse برای اضافه کردن دور آبکشی اضافه به برنامه شستشو | قابلیت Time Save برای کاهش زمان برخی از برنامه های شستشو | قابلیت Tub Clean مخصوص شستشوی دیگ ماشین لباسشویی

طراحی
نوع نصب

روکار (مبله)

جنس بدنه

استیل ضد زنگ

رنگ بدنه

نقره ای

جنس درب

شیشه

رنگ درب

نقره ای

جهت باز شدن درب

به سمت چپ

زاویه باز شدن درب (درجه)

171

نوع دکمه های کنترل

چرخشی (پیچی) | فشاری | لمسی

چراغ روشنایی داخل

خیر

صفحه نمایش
صفحه نمایش

بله

نوع صفحه نمایش

LED

صفحه نمایش لمسی

خیر

نمایش دور چرخش

بله

نمایش دمای آب

بله

نمایش وضعیت شستشو

بله

نمایش زمان باقیمانده شستشو

بله

نمایش پیام خطا یا هشدار

بله

نمایش وضعیت قفل درب

بله

ابعاد | وزن
ابعاد بدنه (mm)

600x850x550

قطر درب (میلیمتر)

473

حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)

1180

قطر ورودی دیگ شستشو (میلیمتر)

320

ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

وزن خالص

123

وزن بسته بندی

24.5

سایر مشخصات
سایر ویژگی های ماشین لباسشویی

سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه (1400 rpm) | قابلیت Steam برای شستشو با بخار | پشتیبانی از برنامه LG ThinQ برای کنترل و مدیریت ماشین لباسشویی از طریق موبایل (مخصوص موبایل های اندرویدی و iOS) | پشتیبانی از برنامه SmartThings برای کنترل و مدیریت ماشین لباسشویی از طریق موبایل (مخصوص موبایل های اندرویدی و iOS) | تضمین عملکرد و کارایی موتور دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive) تا 10 سال توسط ال جی | تکنولوژی 6 Motion DD و چرخش دیگ شستشو در 6 جهت مختلف برای شستشوی بهتر لباس ها | دارای موتور دایرکت درایو اینورتر (Inverter Direct Drive) با طول عمر بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان هنگام شستشو | سیستم Smart Diagnosis برای عیب یابی هوشمند | طرح برجسته (Embossing) داخل دیگ شستشو

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین لباسشویی ال جی 4J6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط