ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل J6

  • ظرفیت (کیلوگرم): 8
  • حداکثر سرعت چرخش: 1400 دور در دقیقه
  • رنگ بدنه: سفید
  • قابلیت هوشمند: ندارد
  • قفل کودک: دارد
31 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی WJ6140WTP

از برندهای حرفه ای و پیشتازی که در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت چشمگیری دارد ، برند ال جی LG می باشد . این برند معتبر کره ای در تمام دنیا به عنوان برندی معتبر شناخته شده و روز به روز محصولات متنوع و با کیفیت را روانه ی بازار می کند .شرکت ال جی می داند که مشتریانش به چه فناوری و چه تکنولوژی نیاز دارند و نیاز آنها را قبل از ایجاد شدن برآورده می نماید . ال جی این روزها به عنوان گل سرسبد بازار شناخته شده و حرف های زیادی برای گفتن دارد ، ماشین لباسشویی به عنوان یکی از لوازم خانگی ضروری حتما باید در هر خانه ای موجود باشد تا به جای شستشوی دستی از شستشوی ماشینی استفاده شود و خانم ها ساعتها وقت خود برای شستن لباس هدر ندهند . ماشین لباسشویی جایگزین مناسبی است وخیلی وقت است که محبوبیت زیادی کسب کرده است . ماشین لباسشویی ال جی مدل WJ6140WTP یکی از لباسشویی های با کیفیت و خوش ساختی است که توسط برند سرشناس ال جی تولید شده است .

ماشین لباسشویی ال جی

رنگ بدنه ی این ماشین لباسشویی ، سفید می باشد که آن را برای اشپزخانه های مدرن و شکیل مناسب کرده است. ماشین لباسشویی WJ6140WTP دارای ابعادی استاندارد است و می تواند در مکان مناسب خود در کابینت قرار گیرد . درب زبرگ شیشه ای در وسط لباسشویی و همچنین پیچ چرخان ولومی و یک نمایشگر در سمت چپ بدنه از ویژگی های بارز ظاهری این محصول هستند . برنامه های متنوع شستشو در اطراف پیچ چرخان بصورت دایره ای وار ردیف شده اند . درب بزرگ به سمت چپ باز میشود و زاویه ای 180 درجه دارد . این زاویه ی 180 درجه ای باعث میشود که بارگیری لباس بسیار راحت تر صورت گیرد . نمایشگر led نیز نمایش زمان باقی مانده و زمان تاخیر ودما و سرعت چرخش موتور را برعهده دارد . . محل خروج آب در مواقع اضطراری نیز در پایین بدنه ی لباسشویی وجود دارد که در مواقع لزوم از آن استفاده می گردد ، البته می توان درپوش مستطیلی شکل را برداشت و داخل آن را تمیز نمود . بدنه ی کناری این ماشین لباسشویی دارای شیارهای بزرگی است که جهت استحکام بیشتر و همچنین لرزش کمتر این گونه طراحی شده اند . همچنین لازم به یادآوری است همانطور که از عکسش مشخص است ، درب ماشین لباسشویی WJ6140WTP دارای شیشه ی مشکی رنگ و دور شیشه نیز فولاد نقره ای رنگ است .

ماشین لباسشویی WJ6140WTP دارای دیگی با ظرفیت 8 کیلوگرم است و موتور قدرتمند آن می تواند دیگ 8 کیلوگرمی را با سرعت 1400 دور در دقیقه بچرخاند . این ماشین لباسشویی دارای رتبه ی انرژی A+++ است و می تواند در ردیف کم مصرف ترین ماشین لباسشویی ها قرار گیرد . ظرفیت 8 کیلوگرمی اش آن را برای خانواده های متوسط و پر جمعیت نیز مناسب کرده است . جالب است بدانید که این ماشین لباسشویی می تواند در هر چرخه ی شستشو به میزان 8 عدد شلوار و 7 عدد پیراهن و 5 عدد حوله و 3 عدد رو تختی را در هر چرخه ی شستشو بشوید . همچنین پشتیبانی از قابلیتی به نام شستشوی دستی MOTION-6 از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی بالارده است که به موجب آن لباس ها طی برنامه ی شبیه سازی شده ، بوسیله ی دست شسته می شوند . موتور دیجیتال اینورتر ازدیگر مزیت های ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی به حساب می آید که یکی از کم مصرف ترین و کم صدا ترین و بهینه ترین موتورهای موجود است . قابلیت ADD ITEM از دیگر قابلیت های پرطرفدار می باشد که به کاربر این امکان را میدهد تا لباس فراموش شده را در دیگ لباسشویی بیندازد . شستشو با بخار را که میدانید و میدانید که هر نوع میکروب و آلودگی و باکترری و عوامل بیماری زا را از بین می برد . با این تفاسیر در یک نگاه می توان ماشین لباسشویی WJ6140WTP را یکی از بهترین ها دانست .

ماشین لباسشویی الجی
MOTION-6 شستشوی دستی

یکی از قابلیت ها و تکنولوژی هایی کهشرکت ال جی در ماشین لباسشویی های با کیفیت خود از آن بهره می برد ، فناوری شستشوی دستی است . این قابلیت دقیقاً شستشویی مشابه شستشوی دستی را برایتان فراهم می کند و نظافت و پاکیزگی را به لباسهایتان می بخشد . این برنامه همانطور که از نامش پیداست شامل 6 حرکت مختلف می شود .که با پیروی از الگوی شستشوی دستی طراحی شده است . این 6 حرکت شامل حرکت ، غلتاندن ، ساییدن ، تاب دادن ، پیچشی ، پله ای و آبکشی می شوند . هر کدام از حرکات با تکنیک خاصی می توانند لباس های تمیزتری را تحویل دهند . و در هر مرحله از شستشو عملیات خاصی انجام می گیرد .

MOTION-6

موتور دایرکت درایو اینورتر

ماشین لباسشویی WJ6140WTP  دارای موتور دایرکت درایو اینورتر است ، این یعنی چه ! حتما شما هم اصطلاح اینورتر را شنیده اید و خبر دارید که این روزها همه ی لوازم خانگی و دستگاه های برقی اکثراً در پی مصرف کمتر انرژی هستند و برای این منظور موتورهای قدرتمند و کم مصرفی را تولید می کنند . ال جی نیز در همین راستا سعی کرده است که خودی نشان دهد و این کار را با تولید موتور های کم مصرف و کم صدای دیجیتال اینورتر دایرکت درایو انجام داده است . موتور های دایرکت درایو ال جی بسیار معروف هستند و همه این را می دانند که هیچ کس جرا ت رویایی با این موتورهای قدرتمند را ندارد . این موتور فوق العاده قدرتمند و کم صدا با استفاده از تعداد قطعات کمتری که در ساخت استفاده کرده ، توانسته است میزان اصکاک مابین قطعات و هم چنین سر و صدای ناشی از برخورد قطعات را از بین ببرد . در این موتور تسمه وپولی و قطعات جانبی حذف شده اند و موتور بدون واسطه انرژی لازم برای به حرکت درآوردن دیگ 8 کیلوگرمی را به مخزن منتقل می کند در نتیجه هدر رفت انرژی نیز کاهش می یابد . کاهش قطعات موتور از ستهلاک آن نیز جلوگیری می کند و طول عمر مفید موتور را چند برابر افزایش می دهد . تمامی این اتفاقات باعث شده اند که ماشین لباسشویی WJ6140WTP به یک ماشین لباسشویی کم مصرف و کم صدا و بی لرزش تبدیل شود . رتبه ی انرژی ای ماشین باسشویی A+++ می باشد که نشان از میزان مصرف انرژی پایینش دارد . لازم به ذکر است که شرکت LG موتور دایرکت درایو اینورتر خود را به مدت 10 سال ضمانت کرده است و این به معنای کیفیت بالای ماشین لباسشویی است .

DIRECT DRIVE

ADD ITEM

قابلیتی به نام ADD ITEM از دیگر ویژگی هی قابل توجهی است که ال جی برای کاربران فراموش کارش در نظر گرفته است . ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل WJ6140WTP دارای قابلیت ادد ایتم ADD ITEM است . به موجب این قابلیت دیگر نگران جا ماندن یک یا دو تکه لباس نباشید ، چرا که می توانید با فشار دادن دکمه Pause ، درب لباسشویی را باز کنید و تکه لباس جا مانده را داخل لبسشویی بیندازید و مجددا دکمه ی PLAY را فشار دهید تا روند شستشو ادامه یابد . البته لازم به ذکر است که میزان لباس موجود در داخل دیگ و دمای آب داخل مخزن در این فرایند تاثیر گذار هستند و اگر دمای آب بالاتر از 40 درجه ی سانتیگراد باشد درب باز نمی شود ، همچنین اگر ظرفیت لباسشویی تکمیل شده و به اندازه ی ظرفیت 8 کیلو گرمی داخل مخزن پر باشد هم با زهم درب باز نخواهد شد . اما اگر دمای آب کمتر از 40 درجه باشد و ظرفیت مخزن تکمیل نشده باشد ، در کمتر از 3 ثانیه درب باز می شود شما می توانید تکه لباس را به داخل دیگ اضافه کنید . مژده برای آنان که حساسیت و آلرژی دارند و نمی توانند از ماشین لباسشویی استفاده کنند . در ماشین لباسشویی WJ6140WTP قابلیتی به نام شستشو با بخار تعبیه شده است که توسط باکتری های و هر نوع ماده ی دیگر نیزا ز بین می رود و به میزان 99.99% اثر گذار است و می تواند لباس هایی بدون بو و بدون هیچ نوع باکتریو میکروب و … را تحویل شما هد .ADD ITEM

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

WJ6140WTP

نوع موتور

دایرکت درایو اینورتر

امکانات | ویژگی ها
قفل کودک

دارد

طراحی
جهت باز شدن درب

به سمت چپ

صفحه نمایش
صفحه نمایش

دارد

سایر مشخصات
برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

میهن کالا

سرعت چرخش موتور

1400 دور در دقیقه

نوع مخزن

8 کیلویی

لوله ورودی آب سرد و گرم

دارد

توضیحات صفحه نمایش

LED

ظرفیت دیگ

8

پهنا

600 میلی متر

عمق

560 میلی متر

ارتفاع

850 میلی متر

زاویه باز شدن در

180

رتبه انرژِی

+A

قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار

دارد

بخار شو

ندارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل J6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط