یخچال ساید بای ساید هایسنس RS696

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 535 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: ندارد
  • رنگ: نقره‌ای
40 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
شناسه محصول: RS696
مدت گارانتی:

61,000,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: جمعه 7 اردیبهشت ساعت 10:00

ارتباط با کارشناسان:

توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید هایسنس RS696

یکی از برندهای معتبر جهانی در ساخت و عرضه ی یخچال، کمپانی هایسنس می باشد، که هر ساله طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود کشیده است. این کمپانی با تولید یخچال هایی با ظاهری شیک و امکاناتی فوق العاده سعی در جلب رضایت بیشتر کاربران داشته است. یخچال ساید بای ساید هایسنس مدل RS696 یکی از محصولات پر فروش این کمپانی می باشد، که با برخورداری از خصوصیات ویژه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. این یخچال ساید بای ساید با گنجایش بالا قابلیت نگهداری حجم زیادی از مواد خوراکی شما را دارد. بخش داخلی یخچال از قفسه ها و طبقه هایی تشکیل شده است که جنس آن ها از شیشه ی نشکن بوده و می توانند وزن مواد غذایی را تحمل کنند. در این یخچال هایسنس سیستم بدون برفک تعبیه گردیده است، که از یخ زدگی مواد غذایی جلوگیری می کند و مواد را سالم و با کیفیت اولیه نگه می دارد. علاوه بر این قرارگیری موتور کمپرسور اینورتر در این یخچال از مزیت های آن به شمار می رود؛ چراکه این موتور بی صدا بوده و محیط آرامی را برای شما مهیا می کند؛ به علاوه باعث طول عمر دستگاه نیز خواهد شد. یکی دیگر از خصوصیات قابل توجه در این یخچال فیلتر نانو می باشد، که با میکروب زدایی یخچال را از وجود هرگونه میکروب و آلودگی مصون می کند و از خرابی مواد غذایی جلوگیری به عمل می آورد. صفحه نمایش LED برای تنظیمات یخچال در کنار آبریز بر روی درب فریزر یخچال قرارگرفته اند، که دسترسی کاربران را راحت تر کرده اند. از دیگر قابلیت ها و مزیت های این محصول بهره مندی از قابلیت انجماد سریع می باشد، که در حفظ و نگهداری مواد بسیار حائز اهمیت است. در واقع این ویژگی سبب می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن مواد مختلف فریز شده و از بابت کیفیت مواد غذایی نگرانی نداشته باشید. برخورداری از قفل کودک و قابلیت تعطیلات نیز از موارد دیگری است، که می توان نام برد. علاوه بر وجود این امکانات و ویژگی ها، یخچال ساید بای ساید هایسنس RS696 از لحاظ ظاهری نیز بسیار شیک و جذاب طراحی شده است، به طوری که میتواند مورد پسند بسیاری از سلایق قرار گیرد.

موتور کمپرسور اینورتر یخچال ساید بای ساید هایسنس RS696

موتور یخچال و کارایی آن از بخش های بسیار مهم و قابل توجه می باشد که هنگام خرید یخچال باید آن را در نظر داشت. کمپانی هایسنس در این مورد نیز برای یخچال های خود سنگ تمام گذاشته و با قرار دادن موتور کمپرسور اینورتر در یخچال RS696 خیال کاربران را از این بابت راحت کرده است. این موتور مزیت های زیادی نسبت به سایر موتورها دارد و در مقایسه با موتورهای قدیمی و  پر سر و صدا، کاملا بی صدا می باشد. موتور کمپرسور اینورتر قطعات یخچال را کم کرده و صدا را به کمترین میزان ممکن رسانده است؛ به طوری که محیطی آرام را برای شما مهیا خواهد کرد. علاوه بر این، با وجود این موتور مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. مزیت های این موتور به همین جا ختم نمی شود، بلکه این موتور اینورتر باعث افزایش طول عمر یخچال نیز خواهد شد و دیگر هزینه های تعمیر و تعویض محصول برای شما وجود نخواهد داشت. بنابراین به جرات می توان گفت این موتور اینورتر بهترین کارایی و عملکرد را از خود نشان خواهد داد و هزینه های برق مصرفی را به میزان قابل محسوسی کاهش می دهد. مواد غذایی شما با وجود این موتور کمپرسور با کیفیت اولیه باقی می مانند و طعم و بوی خود را حفظ می کنند.

برخورداری از فیلتر نانو

حفظ و نگهداری مواد غذایی مختلف و مدت زمانی که مواد غذایی سالم باقی می مانند، از موارد حائز اهمیت در یخچال می باشد. همواره برندهای مختلف با قرار دادن فناوری های گوناگون سعی داشته اند، تا مدت زمان نگهداری مواد غذایی را در یخچال های خود افزایش دهند و رضایت کاربران را جلب نمایند. هایسنس نیز با قرار دادن فناوری نانو در یخچال ساید بای ساید RS696 سلامت مواد غذایی شما را تضمین می کند. فیلتر نانو با جذب گازهای مضر و میکروب ها سبب می شود تا مواد خوراکی شما مدت زمان طولانی تر در یخچال باقی بمانند و کیفیت اولیه ی خود را حفظ نمایند. در واقع این فناوری قادر است تا حدود 90 درصد میکروب ها را از بین برده و از تماس آن ها با مواد غذایی جلوگیری به عمل آورد. در نتیجه مواد خوراکی از آسیب و خرابی به دور می مانند و همیشه موادی تازه در اختیار خواهید داشت.

سیستم خنک کننده ی چندگانه Multi Flow

از عوامل موثر بر سالم ماندن مواد غذایی میزان خنک بودن هوای داخلی یخچال است؛ بدین منظور تولیدکنندگان مختلف با استفاده از انواع خنک کننده ها در صدد خنک نگه داشتن هوای داخلی یخچال بوده و در این راستا در رقابت هستند. کمپانی  هایسنس یخچال RS696 را مجهز به سیستم جریان هوای Multi Flow عرضه کرده است. این سیستم قادر است تا هوای خنک را در تمام بخش های یخچال به صورت یکنواخت پخش نماید. به عبارت دیگر با چنین سیستمی هوای داخلی یخچال در بخش های مختلف آن خنک بوده و مواد خوراکی شما در هر جایی از یخچال قرار گرفته باشند، تازه می مانند. هوای خنک توسط خروجی های مختلفی که در قسمت های گوناگون یخچال تعبیه شده اند، به طبقه ها و قفسه ها منتقل شده و جریان هوای خنک را به همه ی مواد می رسانند. در نتیجه کاربران نگرانی از بابت خرابی مواد خوراکی خود ندارند؛ چرا که این سیستم چندگانه کیفیت اولیه ی مواد غذایی را حفظ کرده و طعم و بوی طبیعی آن ها را از بین نمی برد. بنابراین در هر شرایطی به مواد سالم و با کیفیت دسترسی دارند.

طراحی و دیزاین یخچال ساید بای ساید RS696 

یخچال ساید بای ساید هایسنس RS696 با طراحی مدرن و بی نظیر توسط این کمپانی ارائه شده است. این یخچال ساید بای ساید در عین حال که از امکانات فوق العاده ای بهره برده است، از لحاظ طراحی و دیزاین نیز چیزی کم ندارد. این یخچال خوش طرح با رنگ نقره ای و ظاهر مدرن خود می تواند زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ی شما را دو چندان کند و جلوه ی شیک و جذابی به آن جا ببخشد. صفحه نمایش LED به همراه آبریز روی درب فریزر قرار گرفته است که قرارگیری این صفحه نمایش لمسی جلوه ی شیکی پدید آورده است. همچنین طراحی دستگیره های آن بسیار ماهرانه و زیبا انجام شده و بر جذابیت یخچال افزوده است. در کل می توان گفت که با با یخچالی کامل چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ دیزاین رو به رو هستید. بدون شک دیزاین مدرن و چشمگیر یخچال در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد و توجه شما را به سوی خود می کشاند. بنابراین اگر به دنبال یخچالی زیبا با امکانات خاص هستید، یخچال RS696 بهترین گزینه ی انتخابی می باشد. این یخچال ساید بای ساید هایسنس با مناسب ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی میهن کالا در اختیار شما قرار دارد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
کشور سازنده

چین

تولید کننده

Hisense

نوع یخچال فریزر

ساید بای ساید

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

535

طراحی
رنگ بدنه

مشکی

تعداد طبقات فریزر

4

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد طبقات درب فریزر

3

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

بله

هشدار باز بودن درب

بله

برچسب مصرف انرژی

A

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید هایسنس RS696”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط