یخچال ساید بای ساید بوش 90AW204

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 522 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: سفید
75 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
شناسه محصول: KAG90AW204
مدت گارانتی:

166,600,000 تومان

آخرین بروزرسانی قیمت: جمعه 7 اردیبهشت ساعت 8:05

ارتباط با کارشناسان:

توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204

یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 از طراحی بسیار مدرن و شیکی برخوردار است و همین شیک بودن سبب شده مورد پسند کاربران زیادی قرار بگیرد. این یخچال در دسته یخچال های ساید بای ساید قرار گرفته و دارای بهترین کیفیت می باشد. شرکت بوش برای راحتی کار کاربران بر روی درب یک قمست قرار داده به نام هوم بار، که می توانید مواد غذایی و بطری هایی که روزانه به آن ها نیاز دارید در آن قسمت قرار دهید. همچنین هوم بار از هدر رفتن هوای خنک داخل یخچال جلوگیری می کند. بر روی درب یک نمایشگر و یک آبریز نیز نصب شده است که همگی کمک می کنند تا کار کاربر را راحت تر کنند. یخچال بوش دارای دستگیره هایی است که از بالا تا پایین کشیده شده است و جذابیت یخچال را دو چندان کرده. جنس بدنه این یخچال فولاد ضد زنگ می باشد و درای رنگ سفید بسیار شیکی است که زیبایی را به آشپزخانه شما می بخشد. ظرفیت 30 فوت یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 مناسب هر خانواده ای با هر جمعیتی است و کاربر بدون نگرانی از کمبود جا می تواند مواد غذایی را را داخل آن قرار دهد.موتور این یخچال، موتور بدون صدا کمپرسور اینورتر می باشد که بسیار قوی بوده و هیچ آسیبی به مواد غذایی نمی رساند. یکی دیگر از امکانات یخچال بوش که به سالم ماندن مواد غذایی کمک زیادی می کند، فن خنک کننده دو گانه می باشد، زیرا هوای خنک و سالم را به تمامی نقاط یخچال می رساند. یکی دیگر از امکانات یخچال بوش  VitaFresh می باشد که رطوبت کافی را برای مواد غذایی فراهم می کند و طول عمر مواد غذایی را می افزاید. از دیگر امکانات یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 می توان SuperFreeze و FreshSense وسیتم بدون برفک را نام برد که همگی به سالم ماندن هرچه بیشتر مواد غذایی کمک می کنند و از خراب شدن آن ها جلوگیری می کنند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد یخچال ساید بای ساید گفته شده است.

یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204

هوم بار یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204

یکی از امکانات بسیار عالی یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 هوم بار بودن آن است، که علاوه بر این که زیبایی خاصی به یخچال بخشیده است، کاربرد خوبی دارد و به کاربر کمک بزرگی می کند. هوم بار قفسه ای جدا است که بر روی درب نصب شده است و دسترسی به مواد غذایی را بسیار آسان کرده است. هوم بار از هدر رفتن هوای خنک یخچال جلوگیری می کند، زیرا دیگر نیاز نیست درب یخچال را باز کنید تا به مواد غذایی دسترسی داشته باشید. هوم بار سبب می شود که مواد غذایی تازه تر و سالم تر بمانند چون هوای خنک از یخچال خارج نمی شود. با قرار دادن مواد غذایی و بطری هایی که روزانه مصرف می کنید، در قسمت هوم بار به طول عمر مواد غذایی بی افزایید و سالم ماندن آن ها را تضمین کنید. قسمت هوم بار بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفته است، زیرا کار را برای آن ها آسان تر می کند.

یخچال بوش KAG90AW204

نمایشگر LED یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204

نمایشگر LED با  نور آبی که دارد زیبایی خاصی را به یخچال بخشیده است و آن را شیک تر نشان می دهد. علاوه بر زیبایی کاربرد های زیادی دارد و به کاربر کمک بزرگی می کند. با استفاده از این نمایشگر می توان به تمامی تنظیمات یخجچال دسترسی پیدا کرد و تنها با یک لمس ساده آن ها را تغییر داد. این نمایشگر لمسی بوده و به آسانی کار می کند. بدون باز کردن درب و با استفاده از نمایشگر لمسی می توانید از دمای یخچال اطلاع داشته باشید و آن را تغییر دهید. نمایشگر LED کمک می کند که تنها با لمس به آب و یخ دسترسی داشته باشید. همچنین  قفل کودک نیز از طریق نمایشگر فعال و غیر فعال می شود.

سیستم بدون برفک یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204

اگر از یخچال های قدیمی استفاده کرده باشید متوجه شده اید که بعد از چند ماه لایه ای از برفک و یخ داخل یخچال ایجاد شده و فضای زادی را گرفته، همچنین به مواد غذایی نیز آسیب رسانده و به خراب شدن آن ها کمک کرده. علاوه بر این تمیز کردن و کندن این لایه های برفک کار سخت و مشکلی است و شما را خسته می کند. با داشتن سیستم بدون برفک روی یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 دیگر چنین مشکلی برای شما پیش نمی آید. این سیستم از ایجاد این لایه های یخی داخل یخچال جلوگیری می کند و باعث می شود مواد غذایی تازگی و طراوت خود را حفظ کنند. این سیستم خیال شما را بابت تمیز کردن یخچال راحت می کند و به خوبی از مواد غذایی نگهداری می کند.

یخچال ساید KAG90AW204

طراحی و دیزاین یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204

شرکت هیتاچی همیشه محصولاتی ساده و شیک به بازار عرضه می کند. این بار با تولید یخچال ساید بای ساید KAG90AW204 محبوبیت خود را در بین کاربران بیشتر کرد زیرا با طراحی شیکی که دارد چشم هر کاربری را به سمت خود جذب می کند. بدنه این یخچال از جنس فولاد ضد زنگ بوده و بسیار مقاوم می باشد. همچنین دستیگره های شیکی که دارد جذابیتش را دوچندان کرده است. رنگ سفید یخچال بوش با همان نگاه اول کاربر را جذب خودش می کند. بر روی درب یک آبریز قرار دارد که کاربر می تواند در لحظه به آب خنک و تکه هایی از یخ دسترسی داشته باشد. همچنین نمایشگری نیز نصب شده است که دسترسی به تنظیمات یخجال را بسیار آسان کرده است. قسمت هوم بار نیز برای دسترسی هرچه سریع تر و آسان تر به مواد غذایی بر روی درب قرار داده شده و زیبایی خاصی به یخچال بخشیده است. یخچال بوش دارای ظرفیت 30 فوت است که انبوهی از مواد غذایی را در خود جای می دهد و به بهترین شکل از آن ها مراقبت می کند. قسمت یخچال 3 طبقه و 3 کشو بوده و برای ایجاد فضای بیشتر بر روی درب نیز تعدادی طبقه نصب شده است. طبقه های یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و همین باعث می شود مواد غذایی در هر اندازه در یخجال جا شود. این یخچال از مواد غذایی حساس مانند میوه ها و سبزیجات به خوبی مراقبت می کند و آن ها را سالم و تازه تحویل شما می دهد.برای تهیه ی یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 با بهترین قیمت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی میهن کالا اقدام نمایید.

BOSCH

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
کشور سازنده

آلمان

کشور مونتاژ

کره

تولید کننده

Bosch

نوع یخچال فریزر

ساید بای ساید

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

28

ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

522

طراحی
جنس بدنه

استیل

رنگ بدنه

سفید

تعداد طبقات یخچال

3

تعداد طبقات فریزر

3

تعداد کشوی یخچال

3

تعداد کشوی فریزر

2

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد طبقات درب فریزر

4

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

خیر

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
قابلیت اتصال به آب شهری

خیر

سیستم بدون برفک

بله

سیستم عیب یاب هوشمند

خیر

قفل کودک

بله

انجماد سریع در فریزر

بله

هشدار باز بودن درب

بله

برچسب مصرف انرژی

A

صفحه نمایش
کنترل دمای یخچال فریزر

بله

ابعاد | وزن
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)

910x1770x720

ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)

913x1790x620

حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)

1180

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید بوش 90AW204”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط