یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

  • سال عرضه: 2018
  • ظرفیت کل: 608 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای
82 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

شرکت سامسونگ همیشه جزو آن دسته از شرکت ها بوده است که مورد پسند کاربران زیادی قرار گرفته، البته تولید محصولات با کیفیت سبب این محبوبیت شده است. یکی دیگر از محصولات این شرکت یخچال ساید بای ساید RS68N8650SL می باشد که دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن می باشد. این یخچال سه درب، دارای امکانات بسیار عالی می باشد و می تواند از مواد غذایی شما به خوبی نگهداری کند و از خراب شدن آن ها جلوگیری کند. یکی از ویژگی های یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL داشتن موتور کمپرسور اینورتر به جای موتور های قدیمی و پر سر و صدا می باشد. این موتور طول عمر بالایی دارد و به بهترین شیوه از مواد غذایی مراقبت می کند. علاوه براین مصرف انرژی را نیز کاهش می دهد. همچنین برای خنک کردن هوای داخل یخچال از فن خنک کننده Twin Cooling Plus استفاده شده است که از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند و هوایی سالم داخل یخچال ایجاد می کند، علاوه بر این بوی نامطبوع یخچال را نیز از بین می برد.گاز به کار رفته در این یخچال، گاز خنک کننده R-600A می باشد که به بهترین شکل از مواد غذایی شما محافظت می کند. بر روی درب این یخچال آبریز نصب شده است که فقط با لمس یک دکمه در لحظه به آب خنک یا یخ دسترسی داشته باشید. همچنین روی درب یخچال ساید بای ساید RS68N8650SL نمایشگری نیز قرار گرفته است که با استفاده از آن می توان به تنظیمات یخچال دسترسی پیدا کرد. ظرفیت این یخچال 608 لیتر بوده که کاربر به راحتی می تواند حجم زیادی از مواد غذایی را داخل یخچال نگهداری کند و نگران کمبود جا نباشد. یکی دیگر از ویژگی های این یخچال داشتن سیستم بدون برفک می باشد. این سیستم از ایجاد برفک داخل یخچال جلوگیری می کند و باعث می شود مواد غذایی سالم و تازه تر بمانند. همچنین فریزر این یخچال مجهز به سیستم انجماد سریع می باشد که به سالم ماندن مواد غذایی کمک بزرگی می کند. طراحی داخلی یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL به گونه ای است که کاربر به راحتی می تواند به تمامی قسمت های یخچال دسترسی داشته باشد. همچنین قابلیت Smart things در این یخچال سبب می شود کاربر از طریق گوشی به یخچال وصل شود و به آسانی تنظیمات یخچال را از طریق گوشی تغییر دهد.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

گاز خنک کننده R-600A در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL دارای گاز خنک کننده R-600A می باشد. این گاز مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد. با داشتن این گاز بر روی یخچال دیگر نگران هزینه های برق نباشید زیرا مصرف برق را نیز کاهش می دهد. بیشتر مردم نگران این هستند که این گاز برای آن ها ضرر داشته باشد و باعث بیماری های مختلف شود، ولی این چنین نیست و گاز R-600A هیچ آسیبی به انسان ها وارد نمی کند. علاوه بر این به طبیعت و محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی کند و کره ی زمین را نیز گرم نمی کند، به همین دلیل است که یخچال هایی که دارای گاز R-600A می باشند بیشتر مورد پسند دوستداران محیط زیست قرار می گیرند. کاربرد این گاز خنک نگه داشتن یخچال می باشد و از خارج شدن هوای خنک داخل یخچال جلوگیری می کند، همین سبب می شود که مواد غذایی سالم و تازه بمانند و بوی بد نگیرند. 

فن خنک کننده دو گانه Twin Cooling Plus در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از مدتی به مواد غذایی داخل یخچال نگاه کرده اید و مشاهده کرده اید که مواد غذایی داخل یخچال خراب شده اند. با وجود یک فن خوب در یخچال RS68N8650SL دیگر نگران خراب شدن سریع مواد غذایی خود نباشید. شرکت سامسونگ با قرار دادن فن خنک کننده Twin Cooling Plus بر روی یخچال ساید بای ساید RS68N8650SL سالم ماندن مواد غذایی شما را تضمین می کند. این فن هوای خنک را در همه ی قسمت های یخچال و فریزر به صورت یکنواخت ایجاد می کند و همین سبب می شود که مواد غذایی تازه تر بمانند. همچنین این فن بوی نامطبوع داخل یخچال را از بین می برد و یخچالی بدون بو را در اختیار شما قرار می دهد. با نصب فن خنک کننده دو گانه Twin Cooling Plus دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود نباشید و با خیال راحت مواد غذایی را برای مدتی داخل یخچال قرار دهید. 

یخچال سامسونگ RS68N8650SL

طراحی و دیزاین یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

یخچال ساید بای ساید سامسونگ علاوه بر کارایی عالی که در بالا گفته شد دارای ظاهری بسیار شیک و کاربر پسندانه می باشد. شرکت سامسونگ برای راحتی کار کاربران 3 درب بر روی این یخچال قرار داده است. بر روی درب فریزر یخچال RS68N8650SL آبریز قرار دارد که می توان به آسانی از آن استفاده کرد. کاربر می تواند تنها با فشردن یک دکمه لمسی به آب خنک و یا یخ دسترسی داشته باشد. همچنین بر روی درب این یخچال یک نمایشگر به صورت مخفی نصب شده است. با این نمایشگر می توان به راحتی به تنظیمات یخچال دسترسی داشت. درب های این یخچال به گونه ای طراحی شده است که به آسانی باز و بسته می شود. با باز کردن درب یخچال به ظرفیت عالی این یخچال پی می برید. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL دارای ظرفیت 608 لیتر می باشد که کاربر می تواند مواد غذایی خود را بدون نگرانی کمبود جا داخل یخچال قرار دهد. در قسمت یخچال، 4 طبقه برای نگهداری مواد غذایی و 2 کشو برای نگهداری میوه ها و سبزیجات شما قرار گرفته است. همچنین بر روی درب تعدادی طبقه نصب شده است که به کاربر این امکان را می دهد فضای بیشتری از یخچال را استفاده کند. قسمت فریزر نیز دارای 4 طبقه و 2 کشو می باشد. طبقه های شیشه ای این یخچال قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و به راحتی می توان آن ها را جابه جا کرد و همچنین وزن زیادی را تحمل می کنند.داخل یخچال یک لامپ LED نصب شده است که تمامی قسمت های یخچال را روشن می کند و آسیبی به مواد غذایی وارد نمی کند، علاوه بر این مصرف بسیار پایینی نیز دارد. با قرار دادن مواد غذایی داخل این یخچال دیگر نگران خراب شدن آن ها نباشید، زیرا با امکانات خوبی که این یخچال دارد به خوبی از مواد غذایی شما محافظت می کند. 

یخچال ساید RS68N8650SL

SAMSUNG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

RS68N8650SL

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

لهستان

تولید کننده

Samsung

سال عرضه

2018

نوع یخچال فریزر

بالا پایین

ساید بای ساید

سه درب

نوع موتور

دیجیتال اینورتر (Digital Inverter)

ظرفیت و گنجایش
ظرفیت کل یخچال فریزر (فوت)

24

ظرفیت‌ کل‌‌ یخچال‌ فریزر (لیتر)

608

طراحی
جنس بدنه

استیل

رنگ بدنه

نقره ای

مینی بار

خیر

درب در درب (Door-in-Door)

خیر

اینستاویو (InstaView)

خیر

تعداد طبقات یخچال

5

تعداد طبقات فریزر

4

تعداد کشوی یخچال

2

تعداد کشوی فریزر

2

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد طبقات درب فریزر

2

قفسه قابل تنظیم

خیر

کشوی مخصوص میوه و سبزی

بله

قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک

خیر

قفسه مخصوص بطری نوشیدنی

بله

قفسه مخصوص تخم مرغ

خیر

نوع دستگیره

مخفی

لامپ فریزر

بله

لامپ یخچال

بله

ویژگی ها | امکانات
مخزن آب

خیر

آب ریز

بله

یخ ریز

بله

نوع یخ تولیدی

حبه ای (مکعبی) و خرد

نوع سیستم یخ ساز

اتوماتیک (خودکار)

یخچال فریزر هوشمند

بله

قابلیت اتصال به آب شهری

بله

سیستم بدون برفک

بله

سیستم تصفیه آب

بله

سیستم تهویه بهداشتی

بله

سیستم عیب یاب هوشمند

خیر

قفل کودک

بله

سرمایش سریع در یخچال

بله

انجماد سریع در فریزر

بله

هشدار باز بودن درب

بله

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

بله

نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

بله

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

بله

قابلیت اتصال به موبایل

بله

حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)

39

برچسب مصرف انرژی

A

صفحه نمایش
صفحه نمایش

بله

نوع صفحه نمایش

LED

صفحه نمایش لمسی

بله

کنترل دمای یخچال فریزر

بله

نمایش دمای یخچال فریزر

بله

نمایش وضعیت فیلتر آب

بله

نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)

بله

نمایش پیام خطا یا هشدار

بله

ابعاد | وزن
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)

ابعاد با درب و دستگیره (میلیمتر)

912x1780x716

ابعاد بدون درب و دستگیره (میلیمتر)

912x1747x610

حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)

1165

وزن خالص

124

وزن بسته بندی

12.8

سایر مشخصات
سایر ویژگی های یخچال فریزر

تضمین عملکرد و کارایی موتور Inverter Linear Compressor تا 10 سال توسط ال جی

سیستم یخ ریز با قابلیت تولید یخ حبه ای (مکعبی) و یخ خرد

نظرات (1)

1 دیدگاه برای یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط