تلویزیون ال جی 43LK5100 سری LK5100

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
53 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 43LK5100 با سایز 43 اینچ

تلویزیون های ال جی با کیفیت مطلوب نمایشگر و قیمت مناسب موجودند و انتخاب هر یک از مدل های این تلویزیون ها کارایی مطلوب را به شما ارائه خواهد داد. تلویزیون ال جی 43LK5100 یکی از مدل های تولید شده در این برند مطرح و خوش نام است که همانند تمامی تولیدات جدید این کمپانی ال جی دارای کیفیت مناسبی است که در سال 2018 تولید و روانه ی بازار شده است، این تلویزیون قابلیت ها و امکانات ابتدایی را برای یک تلویزیون مناسب و میان رده دارد و می تواند نیاز کاربران عادی را برآورده کند. با توجه به ابعاد 43 اینچ می توان آن را برای سالن هایی با مساحت 24 تا 36 متر مربع مناسب دانست، که در چنین مساحت هایی می تواند کیفیت تصاویر را در حد قابل قبولی ارائه دهد. کیفیت تصویر در تلویزیون 43LK5100 ال جی فول اچ دی FULL HD است و می تواند تصاویری با کیفیت قابل قبول را ارئه دهد. درست است که این روزها کیفیت های 4K به بازار آمده اند و بالاترین کیفیت و دقت و وضوح را به رخ تصویر می کشند؛ اما توجه داشته باشید که کیفیت فول اچ دی نیز بسیار قابل قبول است و می تواند تصاویری طبیعی و واقعی را نمایش دهد. قابلیت اتصال به دیوار در تلویزیون ال جی LK5100، امکان استفاده از فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 10 وات است که صدا را از دو کاناله و دو بلندگوی 5 وات پخش می کند با توجه به فرمت های صوتی دالبی و DTS می تواند صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز کند. مجهز بودن به پورت های ارتباطی متنوع نظیر پورت HDMI و پورت USB امکان برقراری ارتباط با سایر دستگاهای دیجیتالی و حافظه ها را فراهم می آورد و کاربر می تواند محتوای ذخیره شده بر روی سایر حافظه ها را از طریق این پورت ها بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون به نمایش درآورد. پشتیبانی از 3 بازی هیجان انگیز که در این تلویزیون 43 اینچ ال جی به کار رفته اند، در تبدیل شدن تلویزیون 43LK5100 به یک مرکز سرگرمی نقش بسزایی داشته اند.

قیمت تلویزیون ال جی 43LK5100

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 43LK5100

کیفیت تصویر تلویزیون برگرفته از کوالتی Full HD است که تعداد پیکسل‌های 1080×1920 که جمعاً روی هم رفته بیش از دو میلیون پیکسل را تشکیل می‌دهند هنوز هم تا حد بالایی کیفیت برنامه‌ها را همراه خود می‌آورند. نمایش برنامه‌ها توسط نمایشگر این تلویزیون باور نکردنی می‌باشد چرا که جزئیات را به صورت کامل و همچنین رنگ‌هایی شاد را بر روی پرده صفحه‌ نمایش به اجرا در می‌ آورد.

قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ

سرعت رفرش

همچنین قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر Resolution Upscaler را دارا می باشد تا این قابلیت هر نوع محتوایی را با هر سطحی از کیفیت با کیفیت فول اچ دی full hd پخش کند. اسکن تصویر 50 هرتز میباشد به این معنا که 50 تصویر را در هر ثانیه نمایان خواهد کرد تا صفحه نمایش را هنگام بازی های اکشن و فیلم ها بدور از ماتی به معرض نمایش بگذارد.

فناوری Dynamic Color

تقویت کننده رنگ پویا یا همان Dynamic Colour Enhancer از مشخصات خوب صفحه‌ نمایش این تلویزیون 2018 ال جی به شمار می‌آید که باعث پردازش تصاویر می‌شود و در نهایت نیز کنتراست و وضوح را به حدی بالا می‌برد که بتوانید دقت و کیفیت هر تصویر را به خوبی مشاهده کنید. در کل می‌توان گفت به وسیله این خصوصیت است تصاویر شگفت انگیز خلق می‌شوند و امکان دید هر صحنه را به صورت طبیعی برای کاربر فراهم می‌آورد

تلویزیون ال جی 43LK5100

پردازشگر تصویر

 موتور پردازشگر در این تلویزیون 43 اینچ سه گانه Triple XD می باشد. این پردازشگر هر نوع محتوای تصویری را پردازش کرده و با کیفیت و وضوح بالایی نمایش می دهد. زمانی که سیگنال تصویری به تلویزیون ال جی داده می شود، موتور پردازشگر تعبیه شده در تلویزیون شروع به کار یم کند و در کسری از ثانیه پردزاش و تجزیه و تحلیل لازم را انجام می دهد. تا تصویر پخش شده کیفیتی مطلوب و ایده آل داشته باشد. 

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 43 اینچ

همانگونه که کمپانی ال جی به بخش های دیگر این تلویزیون اهمیت زیادی داده است سیستم صوتی را هم حائز اهمیت دانسته و از قابلیت ها و فناوری های خاصی برخوردار می باشد. تلویزیون ما از دو اسپیکر برای بهبود صدا و بالا رفتن کیفیت استفاده کرده است. توان خروجی صدای اسپیکرهای تلویزیون نام برده ی ما 10 وات می باشد و هرکدام از اسپیکر ها 5 وات صدا را به گوش ما انتقال می دهند به دلیل اینکه این تلویزیون برای سالن های نسبتا کوچکی تعبیه شده است پس توان خروجی صدای بالا ندارد اما شما می توانید با استفاده از فناوری و قابلیت پورت MINI JACK این مشکل را رفع کرده و توان خروجی صدا را به دلخواه خود افزایش دهید. قابلیت پاک سازی صدا یا همان Clear Voice این امکان را می‌ دهد تا دقت بالا و طبیعی بودن صدا را به خوبی لمس کنید. به بیان دیگر این خصوصیت باعث حذف و از بین بردن صداهای اضافه و دور کردن آن ها از صدای اصلی تلویزیون 43LK5100 می‌ شود و موجب می‌ شود تا صدای برنامه را بدون هیچ گونه خطایی به صورت کاملاً واضح بشنوید. ناگفته نماند که اسپیکر های تلویزیون دو کاناله می باشند و این فناوری جهت صدایی فراگیر تر و همه جانبه بوده و سبب می شود تا کیفیت صدا دو چندان شود.تلویزیون ال جی 43 اینچ

پورت ها و درگاه های ارتباطی

در این تلویزیون ال جی 43 اینچ یک پورت usb و یک پورت hdmi تعریف شده است، که پورت USB انواع حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل می کند و محتویات ذخیره شده بر روی این حافظه ها را بر روی نمایشگر تلویزیون می آورد. پورت HDMI نیز می تواند انواع پخش کننده ها نظیر دی وی دی dvd و بلوری و را به تلویزیون متصل نماید و انواع فایل های تصویری را پخش کند و با استفاده از موتور پردازشگر تصویر این تلویزیون کیفیت های پایین تر از فول اچ دی را هم با کیفیتی نزدیک به فول اچ دی پخش کند. در این تلویزیون پورت USB، پورت HDMI و یک عدد پورت کامپوننت و کامپوزیت وجود دارد که اتصالات و ارتباطات تلویزیون را راحت و آسان کرده است. در کل می توان تلویزیون 43LK5100 ال جی را یکی از تلویزیون های با کیفیت و خوش قیمت ال جی دانست و به دلیل قمیت مناسبی که دارد توانسته یکی از خوش فروش ها باشد.

قیمت تلویزیون ال جی

طراحی و ساخت تلویزیون ال جی

تلویزیون های ال جی 43LK5100 دارای ظاهری زیبا و شیک می باشند و محیط اطراف را لوکس تر نشان می دهند. این تلویزیون با بدنه ی آلمینیومی و باریک خود مناسب برای هر محیطی می باشد و به آسانی در فضای کمی هم قرار می گیرد. خریداری این تلویزیون با بدنه ی درخشان و زیبا را به شما توصیه می کنیم. در ساخت تلویزیون ال جی به جزئی ترین مسائل هم توجه شده است و عمل مونتاژ و سرهم کردن قطعات با دقت بسیار و بدون هیچ نقصی انجام شده است. این تلویزیون بر روی پایه های دو شاخه بسیار زیبا و بی همتا سوار کرده است و آن را شبیه ماهی درخشنده می کند. در تلویزیون 2018 ال جی سعی بر آن شده است تا حاشیه قاب صفحه نمایش حذف شود و فضای بیشتری به تصویر اختصاص داده شده است. قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ بسیار مناسب است و خرید تلویریون ال جی 43LK5100 بسیار مناسب خواهد بود و رضایت از خرید را برایتان به همراه خواهد آورد.

LG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43LK5100

سال عرضه

2018

سری

5

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

50 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

موتور پردازنده تصویر

Triple XD Engin

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

1 پورت

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1 پورت

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

ندارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8.1 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

7.8 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

218×628×976 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

70×583×976 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 43LK5100 سری LK5100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط