بهترین برنامه ماشین لباسشویی کدام است؟

اگر شما هم برایتان شستشوی لباس اهمیت زیادی دارد این مقاله را دنبال کنید. می خواهیم بگوییم که دقیقاً چه برنامه ای در ماشین لباسشویی شما بهتر عمل می کند و یا اینکه کدامیک مصرف برق را کاهش می دهد. در خصوص اینکه کدام برنامه برای شستن لباس های رنگی کاربردی تر هست هم صحبت خواهیم کرد و در آخر هم نگاهی به بهترین برنامه شستشو خواهیم انداخت. در نظر داشته باشید که توضیحات ارائه شده برای تمامی لباسشویی ها کاربردی است.

بهترین برنامه روزمره

لباس هایی که ما استفاده می کنیم، اکثراً از الیاف مصنوعی ساخته شده اند که فقط رنگ های مختلفی دارند. حال بهترین برنامه برای شستن روزانه لباسها که در همه برندها و مدل ها قرار داده شده است و می توانید برای بیشتر شستشوهایتان بهره ببرید، برنامه Synthetic با درجه 40 است. مدت زمان این شستشو حداکثر 75 دقیقه است. این برنامه را می توان یکی از جامع ترین برنامه ها دانست که تعداد شستشو و آبکشی و خشک کردن مناسب دارد.

ببرای انتخاب برنامه درست باید حتما با علائم و نشانه های درج شده روی برچسب لباس ها اشنایی لازم را داشته باشید. حتی برای نرم کننده این برنامه نیز می توانید در مخزن آن از مایع نرم کننده استفاده کنید که در آخر نیز آبکشی مایع را استفاده می کند.

25874

بهترین برنامه برای الیاف ظریف

برنامه Delicate با درجه 30 را می توان یکی از بهترین برنامه ها در جهت شستشوی الیاف ظریف دانست. با توجه به اینکه اینگونه الیاف ها حساس هستند و امکان صدمه در آنها زیاد است، مدت زمان شستشو فقط 45 دقیقه باید باشد.

بهترین برنامه برای الیاف خشن

بعضی از لباس ها که از جنس کتان و یا جین هستند نیاز دارند تا از برنامه های دیگری استفاده کنید چرا که جنس اینگونه الیاف کمی خشن تر هستند. بنابراین می توانید از برنامه Cotton با درجه آب 60 بهره ببرید.

توجه : شما می توانید هم اکنون با خرید ماشین لباسشویی از فروشگاه اینترنتی ما ، از پایین ترین قیمت های ممکن بهرمند شده و ضمن خرید از بانه ، محصول خود را دم درب منزل خود تحویل بگیرید.

3 دیدگاه در “بهترین برنامه ماشین لباسشویی کدام است؟

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو