فناوری Ambilight در تلویزیون های فیلیپس

فناوری Ambilight

فناوری Ambilight ،شرکت فیلیپس اخیرا به طور جدی تری به بازار تلویزیون پیوسته است و با ساخت سری جدید تلویزیون های خود که دارای فناوری بی نظیر Ambilight می باشند موفق به جلب نظر کابران بسیاری شده است. Ambilight در واقع مخفف کلمه ی ambient lighting است که به معنی نور محیط می باشد. این تکنولوژی سیستم روشنایی جذابی است که در تلویزیون های توسعه یافته ی فیلیپس تعبیه شده است. Ambilight نوری است که توسط افکت های رنگی که در پشت تلویزیون قرار دارد بر روی دیوار می افتد. این فناوری قادر است که رنگ روشنایی را متناسب با محتوای نمایش داده شده در تلویزون هماهنگ و تنظیم کند در نتیجه باعث می شود که نور روشن صفحه نمایش شما را اذیت نکند.

Ambilight

امبیلایت Ambilight

فناوری Ambilight، Ambilight یک سری لامپ های led می باشد که در پشت تلویزیون قرار گرفته اند. این سیستم روشنایی به صورت فعال می توانند رنگ و روشنایی را بر اساس تصویر تنظیم کنند و تجربه ی مشاهده ی جزئیات بیشتری را برای بیننده به ارمغان آورند. البته این لامپ ها نمی توانند به طور کامل دیوار پشت تلویزیون را روشن کنند، اما این قابلیت را دارند که تصویر را به مقدار زیادی گسترش دهند. زمانی که تلویزیون به دیوار نزدیک تر و یا متصل به آن است و همچنین فضای اطراف تاریک تر باشد، این ویژگی بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.

فناوری Ambilight
فناوری Ambilight ،فیلیپس ادعا می کند که در تلویزیون هایی با قابلیت Ambilight بدون آن که نور به نمایشگر تلویزیون بازتاب داده شود، کنتراست و رنگ بیشتری مشاهده خواهید کرد. این ویژگی قادر است با طرح ریزی نور در پشت تلویزیون محدوده ی وسیعی از روشنایی و رنگ ها را ایجاد کند و حتی میزان شدت نور را بر اساس محتوای پخش شده تعیین خواهد کرد.

امبیلایت Ambilight
فناوری Ambilight ،فناوری Ambilight در برخی از تلویزیون های فیلیپس از دو طرف این تلویزیون را پشتیبانی می کند ولی برخی از تلویزیون ها در هر چهار طرف از این قابلیت برخوردار هستند؛ بنابراین تلویزیون هایی با این ویژگی علاوه بر اینکه زیبایی چشمگیری دارند باعث می شوند که صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر به نظر برسد. براساس ادعای فیلیپس این تکنولوژی تجربه ی جدیدی از تماشای تلویزیون را برای شما ایجاد می کند و لذت و هیجان بیشتری را برایتان به ارمغان می آورد.

 

[review]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو