سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش و کاربرد آن

سنگ زئولیت چیست؟

سنگ زئولیت چیستسنگ زئولیت ؛ ماشین های ظرفشویی بوش سری 8 دارای سنگ زئولیت است. در این مقاله به طور اختصاصی کاربرد سنگ زئولیت در ظرفشویی بوش را برای شما عزیزان توضیح می دهیم تا با کارایی و کاربرد کامل آن آشنایی کامل داشته باشیم. از ویژگی های مهمی که در ظرفشویی بوش به کار رفته است سنگ زئولیت می باشد. سنگ زئولیت در ظرفشویی بوش با توجه به ساختار و خصوصیاتی که دارد می تواند باعث خشک کردن کامل ظروف شود. چرا که ماده ی زئولیت با جذب نمودن کامل رطوبت و تبدیل آن به انرژی حرارتی می تواند روند خشک کردن ظروف را سرعت ببخشد. سنگ زئولیت علاوه بر خشک کردن کامل ظروف، هیچ اثری از لکه ها بر روی ظروف باقی نمی گذارد. همچنین به میزان 10 تا 15% در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد و با توجه به سرعتی که در روند خشک کردن ظروف دارد، مدت زمان چرخه ی شستشو را کاهش می دهد.

در واقع زئولیت باعث می شود هر نوع ظرفی حتی ظروف پلاستیکی نیز کاملاً خشک شده و خیلی سریع تر از حالت عادی روند خشک کردن را پشت سر می گذارند. زئولیت یک نوع ماده شیمایی است که در ظرفشویی های بوش سری 8 به کار رفته است. این سنگ زئولیت در عین حذف شدن المنت خشک کن، ظرف ها از درون دستگاه خیس بیرون نمی آیند.

حال شما می پرسید که زئولیت چیست: زئولیت یک نوع ماده معدنی است که عمدتاً از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است، و کاربرد تجاری آن در صنایع به عنوان جاذب سطحی است، که رطوبت را جذب کرده و بر اساس واکنش شیمیایی که در درون آن رخ می دهد از خود حرارت را تولید می کند، این سنگ معدنی به دلیل ویژگی خاص و بسیار مفیدش برای حفاظت از محیط زیست جایگزینی مناسبی برای المنت ظرفشویی می باشد. این ماده معدنی درون محفظه ای در برخی از ظرفشویی های بوش به کار رفته است. زئولیت از ترکیب دو واژه ی یونانی Zeo به معنای جوش و lithos به معنای سنگ تشکیل شده است. مهمترین استفاده زئولیت در تولید پاک کننده های لباس است. همچنین از این ماده معدنی زئولیت در کشاورزی، کاشت گل و گیاه، به عنوان مکمل غذایی در دام و طیور، و در بسیاری از داروهای ضد میکرو و ضد سرطانی و  در محصولات خانگی، تصفیه آب و فاضلاب، و بسیار موارد دیگر کاربرد اساسی دارد. در بین زئولیت های طبیعی تنها 9 نوع به مقدار زیاد در طبیعت یافت می شود. خواص فیزیکی و شیمیایی زئولیت‌ های طبیعی متفاوت بوده و در بین نمونه‌های مختلف یک نوع خاص از زئولیت نیز تفاوت‌هایی در خواص فیزیکی (اندازه منفذ، اندازه بلور، ظرفیت تبادل یونی و ظرفیت جذبی) و ترکیب شیمیایی وجود دارد. موارد استفاده از زئولیت مصنوعی و طبیعی در خواص فیزیکی و شیمیایی آن ها منشاء می گیرد، که خود آن هم به نوبه خود تابعی از ساختمان بلوری و ترکیب شیمیایی زئولیت هاست.

خواص تکنولوژی سنگ زئولیت در ظرفشویی سری 8 بوش: خشک نمودن کلیه ی ظرف ها بدون هیچ گونه اثری از لکه آب که در جریان سه بعدی هوا باعث خشک شدن عالی ظروف می شود، که بیشتر برای ظروف شفاف مانند ظرف های کریستالی به کار می رود که آن ها را بدون هیچ گونه لکه از رطوبت به شما تحویل می دهد. همچنین این سنگ زئولیت باعث می شود تا 10 درصد در مصرف برق صرفه جویی شود، و همچنین زمان شستشو را کاهش می دهد. همچنین بر خلاف تصور بسیاری از خریداران که سنگ زئولیت پس از مدتی از بین رفته و نیاز به شارژ مجدد دارد، طول عمر این ماده معدنی 50 سال بوده و این امر عدم نیاز به شارژ مجدد این ماده در ماشین ظرفشویی می باشد. در  این جا توضیح مختصری از ماشین های ظرفشویی بوش سری 8 که در آن سنگ زئولیت به کار رفته است را برای شما عزیزان به طور مختصر و کامل توضیح می دهیم.

کاربرد سنگ زئولیت

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI36E

ماشین ظرفشویی بوش BOSCH مدل SMS88TI36E از ظرفشویی های سری 8 بوش می باشد، که دارای امکانات بسیار جالبی است و بوش وعده ی تجربه ای متفاوت و فوق العاده را به کاربرانش داده است. ماشین ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TI36E دارای ظرفیت 13 نفره است. رنگ نقره ای این ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI36E می تواند با سایر دکوراسیون ها و رنگ ها هماهنگ شود. جنس این سبدها و محفظه ی داخلی استیل ضد زنگ است و در اثر تغییر زمان هیچ تغییر کیفیتی در این محصول رخ نخواهد داد. ماشین ظرف شویی سری 8 بوش دارای تکنولوژی خاصی به نام AquaSensor است. این سیستم می تواند میزان کثیفی آب را مشخص نماید و با توجه به میزان کثیفی آب، سطح کثیفی ظروف را مشخص کرده و در نتیجه میزان آب مورد نیاز و … را تعیین می کند. فناوری AquaStop از دیگر قابلیت های ماشین ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TI36E است. این فناوری می تواند در صورت مشاهده ی هر نوع نشتی آب فوراً جریان آب را قطع کنند و از نشت آب و جاری شدن آب در محیط منزل جلوگیری به عمل آورد. همچنین سنسور LOAD SENSOR با تشخیص وزن ظروف داخل ماشین ظرفشویی می تواند میزان آب مصرفی را کنترل نماید و از مصرف بیش از اندازه ی آب جلوگیری کند این سنور با تشخیص میزان بار داخل ظرفشویی، میزان آب را هم تعیین می کند. از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجهی که در لیست مشخصا ماشین ظرفشویی بوش سری 8 به چشم می خورد، می توان به قابلیت و یا فناوری زئولیت اشاره کرد. که باعث خشک شدن ظروف بدون هیچ گونه اثری از لکه که بیشتر برای ظروف کریستالی، صرفه جویی در مصرف برق و کاهش زمان شستشو به کاربرد دارد.

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI36E

قیمت ماشین ظرفشویی سری 8بوش زئولیت مدل SMS88TI36E

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI03T

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI03T که از سری های 8 می باشد که دارای امکانات و فناوری های مطنوع می باشد. این ماشین ظرفشویی یکی از بهترین ظرفشویی بوش 13 نفره توسط شرکت بوش تولید شده است. این ماشین ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TI03T از مصرف آب و انرژی کمی برخوردار است و با توجه به نوع ظرفیتش گزینه مناسبی برای خانواده هایی با جمعیت کم یا متوسط می باشد. جنس بدنه ماشین ظرف شویی بوش  SMS88TI03T از جنس استیل ضد لمس و اثر انگشت است و هیچ اثری بر روی آن نمی گذارد. میزان مصرف آب در این ظرفشویی بوش تنها 7 لیتر آب است. موتور ماشین ظرفشویی بوش EcoSilence DriveTM است که بسیار بادوام، کارآمد، آرام و قدرتمند است. ماشین ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TI03T دارای تکنولوژی ActiveWater است این فناوری آب و انرژی را از طریق توزیع آب هدفمند، فن آوری فیلتر بهینه شده، گرمایش سریعتر و عملکرد پمپ بالاتر برای افزایش گردش آب ذخیره می کند. این ماشین ظرفشویی بوش مجهز به سنگ زئولیت است، زئولیت در ظرفشویی بوش با توجه به ساختار و خصوصیاتی که دارد می تواند باعث خشک کردن کامل ظروف شود و آن ها را بدون لک به شما تحویل دهند. سبدهای انعطاف پذیر و هوشمندی که در داخل ماشین ظرفشویی SMS88TI03T بوش به کار رفته اند، می توانند با خاصیت انعطاف پذیری که دارند، فضای وسیع تری را در اختیار شما قرار دهند. در این سبد مکان قرارگیری قاشق و چنگال مشخص شده و می توان آن ها را در جای مناسب خود قرار داد. قیمت ظرفشویی بوش SMS88TI03T بسیار به صرفه و مناسب است.

قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 8 با قابلیت زئولیت مدل SMS88TI03T

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI26E

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI26E جزء سری 8 است. این ماشین ظرفشویی SMS88TI26E بوش با عملکرد کم صدا و شاخص مصرف انرژی A+++ ساخت کشور آلمان بوده و با ظرفیت شستشوی 13 نفره  با توجه به مصرف انژی و آب پایین، گزینه مناسبی برای افرادی است علاوه در هزینه ها در وقت خود نیز صرفه جویی می کنند. جنس محفظه ی داخلی از جنس استیل است که به سه طبقه مجزا تقسیم شده است، که امکان شستشوی ظروف بزرگ را به راحتی فراهم می کند. میزان مصرف آب در ظرفشویی بوش 7.5 لیتر است. از بارزترین و کارایی ترین ویژگی این ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TI26E قابلیت Zeolith است که به کمک یک نوع ماده معدنی باعث خشک شدن سریع ظروف بدون و هیچ گونه اثری از لکه بر روی آن می باشد. ویژگی 3D air flow باعث می شود باد گرم به صورت سه بعدی وارد محفظه ظرفشویی شود و باعث خشک شدن سریع ظرف و درخشانتر شدن آن ها می شود.

قیمت ماشین ظرفشویی سری 8 زئولیت مدل SMS88TI26E

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW02E

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02E سری 8 از محصولات کارآمد و با کیفیت شرکت بوش است که دارای قابلیت و ویژگی های بسیار بالایی است. این ماشین ظرفشویی 14 نفره سری 8 بوش SMS88TW02E داری 8 برنامه اتوماتیک پیش فرض شستشو است، که کاربر با توجه به نیاز خود آن را انتخاب می کند. همچنین زمان تاخیر در شستشو تا 24 ساعت را دارد. این ویژگی منحصر به فرد  Heat exchanger که در ظرفشویی های بوش استفاده می شود با استفاده از انرژی حرارتی تولید شده در دوره ی اصلی شستشو و تبدیل آن به انرژی لازم برای گرم کردن آب در دوره ی آبکشی، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و کیفیت شستشو نیز بالا می رود. ظرفشویی بوش SMS88TW02E با استفاده از سنسور LOAD SENSOR با تشخیص میزان بار داخل ظرفشویی، میزان آب را هم تعیین می کند. هر چه ظروف داخل ظرفشویی بیشتر باشد، آب بیشتری هم مصرف می کند و هر چه ظروف داخل ظرفشویی کمتر آب کمتری هم مصرف خواهد شد. سبدهای انعطاف پذیر و هوشمندی که در داخل ماشین ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TW02E به کار رفته اند، می توانند با خاصیت انعطاف پذیری که دارند، فضای وسیع تری را در اختیار شما قرار دهند. همچنین دارای سنگ زئولیت است که از ویژگی بارز ظرفشویی های بوش سری 8 است.

قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 8 با سنگ زئولیت مدل SMS88TW02E

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI30M

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI30M از سری 8 کمپانی بوش است که بسیار کارآمد و با کیفیت است. که دارای شستشوی بهداشتی می باشد که با بالا بردن حرارت و فشار آب شستشوی کامل و تمیزی را تضمین می کند. SuperSilence در ظرفشویی سری 8 بوش SMS88TI30M دارای عملکرد فوق العاده آرام  تنها در 42 دسیبل است. بارزترین ویژگی لباسشویی های SMS88TI30M سری 8 بوش تکنولوژی Zeolith® که باعث خشک شدن سریع ظروف با استفاده از جریان هوای 3 بعدی است. در ظرفشویی SMS88TI30M بوش با استفاده از عملکرد HygienePlus می توان شستشو را با درجه حرارت بالاتر و بهداشتی تر انجام بدهیم. این ظرفشویی بوش دارای ظرفیت 13 نفره است که برای خانواده متوسط بسیار مناسب است. یکی از بهترین مزایای این ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI30M مصرف پایین انرژی است که به برچسب انرژی A+++ مجهز شده است. بوش در ماشین ظرفشویی SMS88TI30M بوش تعداد شش برنامه را طراحی کرده است که عبارتند از شستشوی اقتصادی، شستشو شب، شستشو اولیه، شستشو سریع و … . با استفاده از این برنامه ها می توان به دلخواه میزان درجه ی دما را مشخص کرد و با توجه به میزان کثیفی ظروف برنامه ی دلخواه را انتخاب نمایید. موتور EcoSilence Drive یکی از پیشرفته ترین موتور ها می باشد که در این ظرفشویی طراحی شده است و با طول عمر بالایش یک شستشو ی کاملا کارآمد را به انجام می رساند. از امکانات عالی ظرفشویی بوش SMS88TI30M وجود تکنولوژی AquaStop و HygienePlus می باشد.

قیمت ظرفشویی بوش سری 8 زئولیت دار 13 نفره مدل SMS88TI30M

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TW06E

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TW06E از جمله مدل های فوق العاده زیبا و با کیفیت شرکت  بوش است که برای خانواده های متوسط بهترین انتخاب می باشد. ماشین ظرفشویی sms68 بوش نیز با دارا بودن رنگ سفید زیبایی فوق العاده ای دارد و با قرار گیری در هر مکانی نمای آن جا را به کلی تغییر می دهد و شیک ترین فضا را به وجود خواهد آورد. در ساخت این ظرفشویی بوش  SMS68TW06E سری 6 از موتور قدرتمند EcoSilence Drive استفاده شده است که میزان سر و صدا و انرژی را پایین می آورد و طول عمر بسیار بالا میانگین 10 سال را برای این ظرفشویی SMS68TW06E بوش رقم زده است. این ظرفشویی بوش داری سنگ زئولیت است که در سری های 8 به کار رفته در این نوع سری 6 نیز به کار رفته است که این سنگ زئولیت رطوبت را جذب کرده و در عوض حرارت تولید می کند و باعث خشک شدن سریع ظروف می شود. از قابلیت های عالی این ظرفشویی می توان به Vario Drawer اشاره کرد که با بهره گیری از آن می توان قفسه ی کارد و چنگال را برداشت و فضای بیشتری دسترسی داشت. فناوری ActiveWater ،dosageAssis صفحه نمایش LED و قفل کودک از دیگر امکانات موجود در این ماشین ظرفشویی بوش سری 6 می باشد که آن را به یک وسیله ی کارآمد تبدیل نموده است. این ظرفشویی یکی از بهترین ظرفشویی های سری 6 است

مشخصات و قیمت ظرفشویی سری 8 بوش SMS68TW06E

قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 با سنگ زئولیت مدل SMS68TW06E

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67TI02B

ماشین ظرفشویی بوش SMS67TI02B از سری 6 است که داری ظرفیت 14 نفره است و برای خانواده هایی با جمعیت زیاد و متوسط مناسب است. ماشین ظرفشویی SMS67TI02B بوش ظروف را با حداکثر پاکیزگی به شما تحویل خواهد داد. همچنین عملکرد بی صدایی دارد و آرامشتان را بر هم نخواهد زد. این محصول تنها 38 دسیبل صدا تولید خواهد کرد که اصلا شنیده نخواهد شد. میزان مصرف این ماشین ظرفشویی بوش بسیار پایین است و در کلاس بهره وری انرژی A+ قرار گرفته است. سبدهای VarioFlex در این ماشین ظرفشویی سری 6 بوش SMS67TI02B امکان تنظیم ارتفاع را داند و شما می توانید انواع ظروف بزرگ و کوچک را در محفظه جای دهید. پس از چیدن ظروف نوبت به شروع به کار محصول است. شما می توانید از بین 7 برنامه ی موجود یکی را انتخاب نمایید و پس از آن به اعمال تنظیمات بیشتر بپردازید. علاوه بر 7 برنامه ی موجود، 4 تابع اضافی نیز موجودند که به شستشوی موثرتر و عالی تر کمک خواهند کرد. ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67TI02B دارای موتور Drive EcoSilence یا همان BLDC است، که عملکردی عالی از خود به نمایش می گذارد و کیفیت عالی را به ظرفشویی بوش SMS67TI02B خواهد بخشید، و داری سنگ معدنی زئولیت است که رتبه خاصی را به این مدل داده است. تمامی این امکانات در کنار هم کارآیی عالی را در ین ظرفشویی سری 6 بوش خواهند داد و این مدل را بهترین ماشین ظرفشویی ها خواهند کرد.

قیمت ظرفشویی بوش سری 6 زئولیت مدل SMS67TI02B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS69N72EU

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS69N72EU از محصولات با کیفیت این کمپانی مطرح و نامدار است. این محصول دارای گنجایش 14 نفره می باشد که مناسب برای خانواده های متوسط و پر جمعیت است و شما می توانید برای مهمانی نیز از این ظرفشویی استفاده نمایید. فناوری های متنوعی در این ظرفشویی سری 6 بوش SMS69N72EU مورد استفاده قرار گرفته است که آن را به مدلی عالی و جذاب تبدیل کرده اند. بهره گیری از موتور EcoSilence Drive در این محصول از برترین قابلیت هاست که صدایی بسیار پایین و بی آزار را تولید می کند که این صدای 42 دسیبل که در بسیاری از مواقع اصلا شنیده نخواهد شد. از دیگر قابلیت هایی که این موتور ایجاد می کند، مصرف پایین انرژی و طول عمر بالا برای ظرفشویی SMS69N72EU بوش  می باشد. شما می توانید انواع ظروف را در قفسه های VarioFlex بچینید و در صورت نیاز ارتفاع شان را تنظیم نمایید و ظروف بزرگ تر را در محفظه جای دهید. این ظرفشویی بوش SMS69N72EU در مجموع دارای 12 برنامه می باشد که می توانید با توجه به ظروفی که قرار است شستشو نمایید هر یک از این برنامه ها را انتخاب کنید. قابلیت حفاظت از ظروف شیشه ای، آن ها را با دمای مناسب آب خواهد شست و در کنار شستشوی بهینه و تمیزی بالا، از آسیب رسیدن به این ظروف جلوگیری خواهد کرد. شما می توانید پس از چیدن ظروف در محفظه و انتخاب برنامه ی مورد نظر و اعمال تنظیمات اضافی شستشو را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. ظرفشویی بوش دارای سنگ زئولیت است که باعث کاهش در شستشو و 0ا درصد در میزان برق صرفه جویی به عمل می آید. ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS69N72EU از طریق فناوری AquaStop از نشت آب جلوگیری خواهد کرد و با بهره گیری از فناوری ActiveWater در مصرف آب و انرژی صرفه جویی به عمل خواهد آورد و در نتیجه لازم نیست هزینه ی بالایی را بری شستشوی ظروف با این مدل صرف نمایید. با خرید ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N72EU اطمینان داشته باشید که محصولی با کیفیت را انتخاب کرده اید که برای مدت طولانی بدون عیب و خرابی و همچنین با بالا ترین سطح تمیز کنندگی فعالیت خواهد کرد و رضایت کامل شما را در پی خواهد داشت.

قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 با سنگ زئولیت مدل SMS69N72EU

[review]

3 دیدگاه در “سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش و کاربرد آن

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو