یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP

  • سال عرضه: –
  • ظرفیت کل: 584 لیتر
  • آبریز: دارد
  • یخریز: دارد
  • رنگ: نقره‌ای
75 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP

یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP در دو رنگ نقره ای و مشکی وارد بازار شده است. این محصول با امکانات زیادی توسط شرکت هیتاچی به بازار عرضه شده است. ظرفیت کلی این دستگاه 584 لیتر می باشد که 212 لیتر آن فریزر و 372 لیتر به یخچال اختصاص داده شده است. این یخچال حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد. مدل طراحی این محصول آیینه ای می باشد نمای بسیار زیبایی به آشپزخانه ی شما می دهد. این محصول بسیار مناسب برای سالم و تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات می باشد. دارای فن سرمایی دوگانه می باشد. این فن به طور مساوی هوا را در یخچال و فریزر جریان می دهد. هوای خنک در تمام قسمت های یخچال پخش شده و از خراب شدن مواد جلوگیری می کند.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP از موتور اینورتر خطی برخوردار است. این موتور بسیار قدرتمند بوده و صدای کمی تولید می کند. در ساختار این موتور برخی از قطعات و تسمه ها حذف شده اند. به همین دلیل هنگام روشن بودن اصطکاک کمتری را ایجاد می کند. در نتیجه صدای بسیار کمی را تولید می کند. همچنین طول عمر زیادی نیز دارد و دما را با توجه به شرایط تنظیم می کند. این دستگاه دارای قابلیت نانو تیتانیوم می باشد. این ویژگی تمام قارچ ها و باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد. همچنین بوی بد ناشی از بعضی مواد را نیز از بین می برد. در نهایت شما همیشه هوایی بدون بو و کاملا تمیز در یخچال خواهید داشت. این امر در حفظ بوی اثلی مواد و تازگی آن ها بسیار موثر است.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP مجهز به کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات می باشد. این کشو رطوبت میوه ها و سبزیجات را تنظیم می کند. دما و رطوبت مواد را حفظ می کند و از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند. بنابراین همیشه موادی سالم و تازه را در اختیار خواهید داشت. یا برخورداری از پنل حرارتی VIP از مصرف زیاد انرژی و هزینه های زیاد جلوگیری می شود. این پنل سرما برای مدت طولانی حفظ می کند. به گونه ای که هنگام قطع برق نیز تا 15 ساعت داخل یخچال را خنک نگه می دارد.

این دستگاه دارای حسگر اقتصادی Eco Monitoring Sensor می باشد. با وجود این قابلیت با نزدیک شدن فرد به یخچال حالت صرفه جویی در انرژی روشن و یا خاموش می شود. یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP دارای یخساز و آبریز خودکار می باشد. با وجود مخزن آبریز شما همیشه آب خنک را در اختیار خواهید داشت. همچنین محفظه ی یخساز خودکار نیز قطعه های یخ را در اختیار شما قرار می دهد. این مخزن قابلیت جداسازی را دارد و می توانید آن را شستشو دهید.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP دارای لامپ های LED می باشد. این لامپ ها نسبت به لامپ های معمولی روشنایی بیشتری دارند. همچنین مصرف انرژی کمتر و طول عمر طولانی تر را دارند. این لامپ ها تمام قسمت های یخچال را به صورت کامل روشن می کنند. به گونه ای که شما شبانه نیز می توانید مواد داخل یخچال را به خوبی مشاهده کنید. قابلیت Auto Door با زدن ضربه بر روی درب به طور خودکار آن را برای شما باز می کند.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP

طراحی و گنجایش

یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این محصول دارای سه درب می باشد. دو درب آن مخصوص یخچال و یک درب آن فریزر است. بر روی درب فریزر محفظه ی آبریز و یخساز اتوماتیک قرار گرفته است. این قسمت دارای پنل لمسی LED می باشد. از این طریق می توان به تنظیمات دستگاه پرداخت. همچنین دارای بازشدن اتوماتیک درب می باشد. تنها با لمس درب به صورت خودکار باز می شود.

این یخچال دارای ظرفیت 30 فوت می باشد. این میزان ظرفیت حجم زیادی از مواد را در خود جای می دهد. ظرفیت قسمت یخچال 372 لیتر و قسمت فریزر 212 لیتر می باشد. ظرفیت کلی این محصول 583 لیتر است. قسمت داخلی این دستگاه دارای قفسه ها وکشو های مختلفی می باشد. بیشترین فضای این دستگاه به یخچال اختصاص داده شده است.

قسمت یخچال دارای 4 طبقه و 3 عدد کشو جهت قرارگیری مواد می باشد. همچنین محفظه ای برای نگهداری بطری ها و شیشه های شما را دارد. این محفظه ها بسیار مقاوم بوده و وزن مواد را به خوبی تحمل می کنند. همچنین درب یخچال نیز دارای 4 قفسه برای قرار دادن مواد مخلتلف می باشد. قسمت فریزر دستگاه نیز دارای 4 طبقه و 3 عدد کشو و 2 عدد قفسه بر روی درب می باشد.

جنس طبقات این محصول شیشه ای می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است. یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP دارای گنجایش زیادی برای نگهداری مواد می باشد. این یخچال مواد را برای مدت طولانی سالم نگه می دارد. از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند و همیشه موادی سالم و با طراوت را در اختیار کاربران قرار می دهد. یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP یک محصول مناسب برای خانواده های پر جمعیت می باشد. 

شما می توانید یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی میهن کالا تهیه نمایید. 

قیمت یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

RM700AGP

نوع موتور

اینورتر خطی

طراحی
لامپ یخچال

led

ویژگی ها | امکانات
قفل کودک

دارد

ابعاد | وزن
وزن

116 کیلوگرم

سایر مشخصات
برند

هیتاچی / HITACHI

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

عمق

720 میلی متر

مصرف انرژی

A+

ارتفاع

1775 میلی متر

پهنا

920 میلی متر

تعداد طبقات

5

تعداد طبقات درب

4

تعداد کشو

2

کشو با تنظیم دما و رطوبت

دارد

بدون برفک

دارد

یخساز خودکار

دارد

اخطار باز بودن درب یخچال

دارد

آبریز بیرونی

دارد

نمایشگر

دارد

ظرفیت

584 لیتر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700AGP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط