تلویزیون ال جی 55LH604V سری LH604V

  • سال عرضه: 2016
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
80 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 55LH604V 

تلویزیون ال جی 55LH604V محصول کمپانی کره ای ال جی می باشد که در سایز 55 اینچ عرضه شده است. این تلویزیون دارای نمایشگری تخت با کیفیت تصویر Full HD است. نمایشگر این دستگاه با رزولوشن 1080×1920 پیکسل می تواند تصاویر و صحنه های طبیعی و با کیفیت بالا را به تصویر بکشد. این صفحه نمایش از موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine بهره برده است که تصاویر را پردازش کرده و با کیفیت و کنتراست بالا نمایش می دهد. علاوه بر این تکنولوژی Picture Wizard III در این دستگاه تعبیه گردیده است که تصاویری با رنگ واقعی و جزئیات کامل به نمایش می گذارد. 

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55LH604V نیز همچون بخش تصویری آن از کیفیت بالایی برخوردار است. دو عدد بلندگوی دو کاناله برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است، که در مجموع صدایی با توان 20 وات را پخش می کنند. همچنین سیستم صوتی این دستگاه دارای فناوری Virtual Surround Plus می باشد، که در تولید صدای قدرتمند و واضح نقش بسزلیی دارد. به طور کلی می توان گفت که بلندگوهای دستگاه به همراه فناوری Virtual Surround Plus یک سیستم صوتی قوی را تشکیل داده اند که می تواند رضایت شما را جلب کند. فناوری Clear Voice III نیز سبب می شود صدایی صاف و بدون نویز به گوش شما برسد.

قیمت تلویزیون ال جی 55LH604V

تلویزیون اسمارت 55LH604V 

تلویزیون ال جی 55LH604V علاوه بر کیفیت بالای تصویری و صدا، از امکانات و قابلیت های متنوعی نیز برخوردار است. این تلویزیون اسمارت بوده و مجهز به سیستم عامل webOS 3.0 می باشد. بنابراین با اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید از امکانات مختلف آن بهره مند شوید و لحظات سرگرم کننده و مهیجی را سپری کنید. به عبارت دیگر، بخش جذاب و هیجان انگیز تلویزیون شما را با دنیایی از لذت و هیجان رو به رو می کند.

یکی از ویژگی های مهمی که ال جی در ساخت تلویزیون های خود اهمیت خاصی برای آن قائل است، طراحی و دیزاین تلویزیون می باشد. بنابراین تلویزیون های ال جی همواره از ظاهر و ساختار منحصر بفرد و جذابی بهره می برند. تلویزیون ال جی 55LH604V نیز از این قاعده مستثنی نیست و با طراحی شیک و مدرن عرضه شده است. اطراف نمایشگر 55 اینچی این تلویزیون با قاب باریک فلزی احاطه شده است، که در کنار پایه های دو شاخه ی آن جلوه ی بی نظیری را پدید آورده اند. 

LG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
سال عرضه

2016

سری

6

برند

ال‌جی / LG

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 55LH604V سری LH604V”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط