regza toshiba چیست ؟ | رگزا توشیبا چیست ؟

تاریخچه کمپانی توشیبا

regza toshiba چیست ؟ نام اصلی توشیبا .Tokyo Shibaura Electric K.K بوده و در سال ۱۹۳۹ تاسیس شد، اما پس از سال ۱۹۷۸ بود که نام این کمپانی به Toshiba Corporation تغییر یافت. توشیبا یک کمپانی بزرگ چند ملیتی متشکل از Shibaura Seisaku-sho و Tokyo Denki است که در توکیوی ژاپن قرار گرفته و در دسامبر سال ۲۰۱۰، توشیبا تلویزیون‌ های سه بعدی ال سی دی با نور پس زمینه ال ای دی را پس از معرفی  CEATEC10  روانه بازار کرد. این تلویزیون ها از دید بدون عینک سه بعدی پشتیبانی می‌ کردند. این کمپانی بیش از ۲۰۶۰۸۷ کارمند دارد و انواع  گوناگونی از تلویزیون‌ ها LCD  ،LCD ،full HD  ،LED ،LED full HD TV3D ،Smart 3D LED ،Smart TV ،4K LED TV را در اندازه و رزولوشن‌های مختلف تولید می‌کند. به طور کلی محصولات این شرکت شامل: تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، سیستم های برقی، زیرساخت های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تهویه مطبوع، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیکی می‌باشد. اساس حرکت تحقیق و توسعه در توشیبا، «فناوری انسان محور» است. آن ها بر آینده نگری، راحتی، سادگی، ایمنی و به وجد آوردن مشتری تاکید دارند.

regza toshiba چیست ؟

regza toshiba چیست ؟

regza toshiba چیست ؟ توشیبا را می توان از جمله برندهای تولید کننده تلویزیون که واقعا در زمینه صوت و تصویر حرفی برای گقتن دارد نامید. محصولات ارائه شده توسط این مارک واقعا از کیفیت عالی و امکانات فوق العاده ای برخورار هستند. با این حال متاسفانه این مارک در ایران زیاد شناخته شده نبوده و هیچ گونه تبلیعات شرکتی و عمومی ندارند و بازار را به کلی تسلیم رقبای خود یعنی شرکت هایی چون سونی و سامسونگ کرده اند.

آن دسته از محصولات این شرکت هم که وارد بازار ایران شده اند اکثرا قطعات ژاپنی منتاژ اندونزی هستند. یکی از مشکلاتی که کاربران در هنگام خرید این محصولات با آن مواجه می شوند این است که منبعی قابل اعتماد و دفترچه ای به زبان فارسی برای این محصولات ارائه نمی گردد. لذا کاربران نمی توانند اطلاعات زیادی در این زمینه در دنیای اینترنت بیابند. رگزا یکی از آرم هایی است که شرکت توشیبا برخی محصولات خود را با آن نشانه گذاری کرده و به بازار عرضه می کند. کیفیت HDTV LCD های رگزای توشیبا واقعا مثال زدنی و قابل تضمین است. برند توشیبا، سازنده ای است که واقعا در زمینه های سه بعدی و ال ای دی و ال سی دی کار نامه ای درخشان دارد. REGZA HDTV های توشیبا واقعا کیفیت صفحه نمایش LCD را به سطح جدیدی از عملکرد تصویر وارد کرد. صدای استثنایی و همچنین طراحی سیاه و براق واقعا ظریف که دکور تئاتر را به رخ بینندگان می کشد و نیز پردازش برتر به لطف پردازند سریع جدید این طیف از محصولات ، که منجر به ایجاد تصویر فوق العاده می شود ، شگفتی های بسیاری را برای کاربران آرم رگزای شرکت توشیبا ، به همراه داشت. از جمله امکانات جالبی که توشیبا در این دسته از تلویزیون های خود به کاربران ارائه نمود می توان به قابلیت های PixelPure ™ ،CineSpeed ​​™ LCD ،DynaLight ™ ،ColorBurst ™ ،REGZA ColorMaster ™ و … اشاره کرد که واقعا این برند را تبدیل به شاهکاری در عرصه صوتی تصویری نمود.

چه چیزی ریموت کنترل توشیبا را نسبت به بقیه کنترلر ها استثنائی می کند ؟

regza toshiba چیست ؟ ریموت کنترلر تلویزیون های رگزای توشیبا قادر هستند که با بهره گیری از تابع HDMI CEC با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار نمایند. این ارتباط از طریق اتصال به پایانه های HDMI برای به کار انداختن قابلیت های اجزای متصل، مانند یک دستگاه پخش کننده دی وی دی و یا حتی یک کامپیوتر انجام می پذیرد.

عملکرد کنترل HDMI توشیبا چگونه است ؟

regza toshiba چیست ؟ یکی از عناصر مهمی که کیفیت بالای این مارک از تلویزیون را تضمین می کند داشتن رابط چند رسانه ای با پروتکل ارتباطی HDMI CEC است که کنترل این محصولات را قادر می کند چند دستگاه مجهز به hdmi را به صورت همزمان کنترل نموده و ویژگی های کیفیت در به اشتراک گذاری ، وضوح تصویر و داده های کنترلی را در امتداد کابل ها ضمانت نماید. شرکت توشیبا این کنترل کننده HDMI CEC خود را تحت عنوان Regza link عرضه کرده است. تکنولوژی Regza link علاوه بر تلویزیون های این کمپانی در لپتاپ ها، دستگاه های پخش بلوری و برخی محصولات دیگر این کمپانی نیز ارائه گردیده اند.

بررسی اجمالی سی ای سی ( CEC overview )

CEC در واقع یک HDMI استاندارد است که به اجزای گوناگون اجازه می دهد تا به طور خودکار بعد از احراز رسمیت ، در یک زنجیره از قابلیت ها راه اندازی شوند. همچنین CEC این توانایی را به شما عطا خواهد که تمامی این دستگاه ها را تنها از طریق یک کنترلگر ریموت انجام دهید.

رگزا توشیبا چیست ؟

قابلیت همکاری ( Inter-operability )

regza toshiba چیست ؟ Regza link برخلاف بسیاری از سیستم های CEC اختصاصی به شما این امکان را خواهد داد که با دیگر دستگاه های CEC فعال ارتباط برقرار کرده و کار کنید. تنها چیزی که در این رابطه نیاز به بررسی دارد این است که مدل دستگاه مورد نظر شما کنترل CEC را پشتیبانی کرده و دنبال کند. هم چنین صدور اجازه انتخاب اسباب بدون توجه به یک ویژگی خاص در برند ها هم یکی از ویژگی های مهم این قابلیت است که باید رعایت شود.

راه اندازی Regza link ( Regza link set up )

regza toshiba چیست ؟ استفاده از Regza link مستقیما وابسته به داشتن یک تلویزیون توشیبا سازگار و مجهز به ریموت کنترلر HDMI است. در این سیستم تلویزیون به عنوان یک هاب عمل می نماید که با استفاده از کنترل مخصوص خود به شما این امکان را می دهد که لوازم جانبی و تجهیزات سازگار را از طریق تلویزیون خود کنترول نمایید. در این ساختار هر جزء به صورت مستقیم از طریق یک گیرنده A/V یا یک سوئیچ hdmi به هاب مرکزی متصل می شود و با تلویزیون ارتباط برقرار می نماید.

جایگزین کردن ریموت کنترلر جهانی ( Replacing universal remotes )

regza toshiba چیست ؟ Regza link سطح خاصی از کنترل و هدایت دستگاه ها به صورت اوتوماتیک ( اتوماسیون ) را به کاربران خود در قالبی بسیار آسان و کاربر پسند ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید با بهره گیری از کنترلر HDMI تک تک اجزای سیستم خود را کنترل نمایید ، برای مثال به وسیله آن به دستگاه پخش بلوری خود فرمان پخش دیسک داخل دستگاه را بدهید و یا بلندگوهای سینمای خانگی را با استفاده از این کنترل خاموش کرده و خروجی صدا را به بلندگو های پیشفرض تلویزیون خود تغییر دهید.

برخی از نکات مهم حول اتصال به Regza link در تلویزیون های رگزا توشیباتوشیبا چیست؟

regza toshiba چیست ؟ از ویژگی های Regza link با تکنولوژی CEC به عنوان ویژگی های تنظیم شده به وسیله استاندارد HDMI استفاده کنید.

اتصال همزمان چند دستگاه به ویژگی های Regza link ممکن است باعث اخلال در عملکرد خوب آن شود.

پس از اتمام شدن تمامی اتصالات مربوط به مجموعه ، حتما عنوان های مورد نظر را در منوی تنظیمات Regza link تنظیم نمایید. همچنین دستگاه های متصل شده هم باید تنظیم شوند. ( برای جزئیات بیشتر کتابچه راهنمای عمل برای هر دستگاه را مطالعه نمایید. )

برای این که مجموعه شما از عملکرد مناسب تری برخوردار باشد به شما پیشنهاد می کنیم که تمامی کابل های HDMI خود را با لوگوی HDMI روی آن تهیه و استفاده کنید. ( از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. )

توجه کنید که برخی ویژگی های مذکور در فوق تنها به مدل های ترکیبی Regza link توشیبا محدود شده اند.

[review]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو