بخار شوی مناسب کدام است ؟| راهنمای خرید بخارشوی مناسب

در این مطلب از وبلاگ خبری آموزشی فروشگاه اینترنتی میهن کالا ، ما قصد داریم تا در مورد راهنمای خرید بخارشوی مطالبی را برای شما قرار داده و پرفروش ترین بخارشوی ها را برای شما معرفی کنیم. شما به کمک بخارشوی قادر خواهید بود تا به راحتی سطوح منزل خود را تمیز کنید. شما ابتدا قبل از خرید باید به این باور برسید که بخارشوی برای منزل یک وسیله ضروری محسوب می شود. در زمان های گذشته برای شستشوی سطوح مختلف می بایست با یک سطل آب و یک طی و یک ماده شوینده اقدام کرد که این کار کمی سخت گیر و زمان بر بوده است ، شما با استفاده از مواد شوینده مختلف به پوست دست خود آسیب وارد می کرده اید. اما امروزه دیگر با بروزشدن لوازم خانگی نیازی به این کار ندارید. بخارشوی با سایر لوازم منزل فرق می کند. شما می توانید به کمک بخارشوی حجم زیادی از مواد شوینده مختلف را حذف کنید.

یکی از لوازمی که در منزل کاربردی می باشد بخارشوی است به ویژه اگر در منزل کودک خردسال داشته باشید و یا منزل شما بسیار بزرگ است. برای منازل بزرگ استفاده از بخارشوی باعث صرفه جویی در انرژی و مواد شوینده و هزینه ها می شود. شما برای تمیز کردن سطوح مختلف می توانید از بخارشوی استفاده کنید چرا که توان تمیزکنندگی بسیاری دارد. استفاده از بخارشوی در تمیز کردن منزل باعث می شود تا 99 درصد میکروب ها و باکتری ها از روی سطوح مختلف پاک شود. استفاده از بخارشوی دارای امنیت بالایی می باشد و شما می توانید با استفاده از این وسیله ی عالی به راحتی در هزینه و مواد شوینده خود صرفه جویی کنید.

بخارشوی مانند جاروبرقی قادر است تا فرش و موکت منزل شما را تمیز کند ، همچنین برای تمیز کردن سرامیک نیز می توانید از این دستگاه استفاده کنید. دارای وزن کمی بوده و توان بالایی دارد ، شما برای تمیز کردن منزل دیگر نیازی به جا به جایی سطل آب ندارید. اکثر بخارشوی ها به شکل دستی بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. لوازم جانبی مختلفی وجود دارد که شما می توانید به راحتی به قسمت های مختلف منزل دسترسی داشته باشید و آن بخش ها را نیز به راحتی تمیز کنید.

عملکرد بخارشوی بدین صورت می باشد که با ترکیب کردن بخار آب با مواد شوینده ی مختلف و همچنین مکش قدرتمند می تواند باعث نظافت انواع سطوح مختلف ، مبل و میز شود. مولکول های بخار باعث حمله به گرد و غبار و لکه ها شده و پاکسازی را انجام می دهد. باید توجه داشته باشید که آب به تنهایی قادر نیست تا لکه ها را از بین ببرد و بهتر است از مواد شوینده نیز استفاده کنید. بخارشوی دمای آب را به 200 درجه فارنهایت می رساند که این امر باعث از بین بردن میکروب ها می شود. شما علاوه بر موارد گفته شده می توانید برای از بین بردن چروک پرده و ذوب کردن چسب کاغذ دیواری نیز از بخارشوی استفاده کنید.

شما ابتدا قبل از استفاده از این دستگاه بهتر است بر روی سطوحی کوچکی تاثیر این دستگاه را تست کنید و پس از رضایت به ادامه کار خود بپردازید. در مکان هایی که بخار تاثیر مخربی دارد بهتر است بخارشوی با بخار خشک مورد استفاده قرار بگیرد.

2191711741621016812814541225167165201252151227

مزایای استفاده از بخارشوی

بخار شوی دارای مزایای زیادی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم:

امکان تمیز کردن سطوح مختلف – پاک کننده لکه ها و ذره های چربی – پاک کردن سرامیک های کف و سنگ های دیوار و شیشه ها – غبار روبی و باز کردن چروک پرده بدون جدا کردن آن – باز کردن چروک لباس – ذوب کردن چسب و جدا کردن کاغذ دیواری به آسانی – نظافت آسان داخل خودرو – براق کردن زیورآلات طلا – صرفه جویی در وقت – طرز استفاده راحت – سازگاری با محیط زیست

بخارشوی معمولا دارای لوازم دیگری مانند برس چرخشی ، برس فلزی و سری حوله ای هستند که باعث می شوند تا شما بتوانید از لوازم جانبی در سطوح مختلف و برای پاکسازی میکروب ها استفاده کنید. شباهت زیادی در بین بخارشوی های بازار وجود دارد که هر کدام می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد ، شما بسته به نیاز خود و خانواده ی خود می توانید بخارشوی مناسب را انتخاب کنید. بخارشوی ها از یک سیستم گرمایش درونی برخوردار بوده که آب را به بخار با دمای بالا تبدیل می کند.

خیلی از قابلیت های جدیدی که به بخارشوی اضافه شده است صرفا برای زیبایی بوده و در کارکرد آن نقش چندانی وجود ندارد ، بهتر است در هنگام خرید دقت کنید که کارایی دستگاه مناسب باشد و از خرید دستگاه با ویژگی های غیرکاربردی اجتناب کنید. در ادامه می خواهیم در مورد برخی ویژگی های کلیدی دستگاه بخارشوی مطالب جالبی را برای شما قرار دهیم.

چند نوع بخارشوی در بازار وجود دارد؟

بخارشوی دسته دار (طی)

امروزه دیگه طی کشیدن مرسوم نیست و به جای آن استفاده از بخار آب با حرارت بالا وجود دارد. محصول بخارشوی دسته دار ، دارای یک دسته می باشد می باشد که به بدنه وصل است. این وسیله به منظور تمیز کردن تمامی قسمت های کف خانه مانند سرامیک ، پارکت و سنگ استفاده می شود و یک پیشنهاد مناسب از لحاظ مصرف بهینه برق و قیمت محسوب می شود.

بخارشوی دستی

این مدل از بخارشوی به نسبت سایر بخارشوی ها سبک تر و کوچک تر است و برای نظافت گاز ، حمام و دستشویی استفاده می شود.

بخارشوی چند کاره

بخارشوی چند کاره قطعات گوناگونی برای تمیز کردن سطوح مختلف دارد و گزینه مناسبی برای تمیز کردن لکه ها از سطوح مختلف است. برخی بخارشوی های این دسته مولتی تسک بوده و تنظیماتی چون ست کردن بلندی دسته ، ست کردن میزان فشار بخار آب برای مبلمان و … را دارند. قطعات جانبی که به همراه این وسیله ارائه می شود دستگاه را به تمیز کننده همه فن حریف تبدیل می کند.

بخارشوی دارای مکش

این بخارشورها دارای دو منبع جدا هستند که منبع اول برای پاکیزگی استفاده می شود که باعث تولید بخار می شود و منبع دوم آب کثیف را از سطوح مختلف جمع آوری می کند. مکش این نوع از دستگاه ها بالا بوده و آب کثیف را به راحتی داخل مخزن می ریزد. بنابراین با خرید این نوع دستگاه ها دیگر نیازی به خشک کردن محیط نیست.

بخار شوی بیسل

معیار های خرید بخارشوی

ظرفیت

بیشتر بخارشوی های موجود در بازار دارای گنجایشی معادل 300 میلی لیتر تا 3 لیتر هستند. در صورتی که ظرفیت مخزن بخارشوی مورد نظر شما کم می باشد بهتر است بخارشویی خریداری کنید که دارای امکان افزودن آب در حین کار را دارا باشد.

توان

توان در دستگاه بخارشوی به معنی سطح کیفی و قدرت محصول در حین ایجاد بخار می باشد. برای محصولات خانگی نظیر بخارشوی توان مصرفی چیزی حدود 1500 تا 2000 وات می باشد. زمانی که اندازه توان محصولی شما بیشتر باشد قدرت کارایی آن بیشتر است و می تواند برای شما عملکرد بهتری را به ارمغان بیاورد.

توان ایجاد بخار

یکی دیگر از پارامترهایی که در هنگام خرید باید رعایت کنید توان ایجاد بخار کالا می باشد که طبق واحد بار مورد سنجش قرار می گیرد. هر اندازه که میزان بار بیشتر باشد توان فشار بخار نیز بیشتر خواهد بود. محصولاتی که 2 تا 5 بار قدرت فشار دارند می توانند برای استفاده در محصولات خانگی مناسب باشند.

اندازه و مدل سری‌ها

سری و سطح کیفی مختلفی از این دستگاه تولید و روانه بازار شده است که هر کدام عملکرد مختلفی را از خود ارائه می کند ، شما باید بدانید که بخارشوی خود را برای چه امری می خواهید استفاده کنید تا بتوانید متناسب با آن خرید صحیحی انجام دهید.

روش ﺷﺴﺘﺸﻮ و جذب رطوبت

روش عملکرد تمامی بخارشوی ها شبیه به هم می باشد ، شما برای کار کردن با این دستگاه می بایست در منبع آن ، آب تصفیه شده ریخته و کلید روشن را بزنید تا در عرض 30 الی 60 ثانیه بخار تولید شود. تفاوت دستگاه ها که عامل برتری آنها نسبت به مدل های دیگر می شود توان تبدیل آب به بخار می باشد که هر چه این زمان کمتر باشد نشان از عملکرد بهتر دستگاه می باشد. زمانی که کلید روشن را می زنید بخار توسط یک شلنگ به سری انتقال داده می شود این بخار تا وقتی که آب داخل منبع به پایان نرسیده است ادامه دارد. برای اینکه سطوح مختلف را بتوانید تمیز کنید نیاز به دمای بخار آب زیادی خواهید داشت اما باید بدانید که روش تمیز کردن و جذب رطوبت روی سطوح مختلف به دو حالت امکان پذیر است. در برخی از بخارشوی ها این امر توسط جوله انجام می شود که دارای سری منحصر به خود است و در برخی دیگر بوسیله قابلیت مکش محصول رطوبت ایجاد شده و از روی سطوح مختلف جمع می شود. شما اگر می خواهید یک دستگاه واحد برای تمیز کردن مبل و کوسن و … داشته باشید بهتر است دستگاهی خریداری کنید که قابلیت مکش داشته باشد.

قابلیت ضد چکه

یکی از قابلیت های متمایز که در برخی دستگاه ها وجود دارد چکیدن آب با بخار می باشد که اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد بهتر است دستگاهی را خریداری کنید کخ دارای سیستم ضد چکه آب است.

ابعاد و حجم بخارشوی

برای خرید دستگاه بخارشوی می بایست فضای منزل خود را اندازه گیری کنید ، اگر فضای کافی ندارید بهتر است مدلی تهیه کنید که متناسب با سایز منزل شما باشد ، کسانی که دچار عارضه کمردرد و کتف درد هستند بهتر است بخارشوی سبک تهیه کنند.

امکان تفکیک لوله از دستگاه

یکی از مسائلی که باید به آن دقت کرد امکان تفکیک لوله از بدنه دستگاه می باشد که اهمیت دارد. جدا نشدن لوله از دستگاه باعث می شود تا فضای زیادی توسط دستگاه بخارشوی اشغال شود که این امر به خودی خود یک عیب محسوب می شود.

کلید تنظیم میزان بخار

برخی از دستگاه ها دارای کلید تنظیم میزان بخار خروجی را دارند که یکی از پارامترهای مناسب هنگام خرید می باشد. به عنوان مثال برای نظافت قطرات چربی باید از بخار با بالاترین درجه میزان حرارت استفاده کرد.

وزن دستگاه

قبل از خرید دستگاه بخارشوی بهتر است حتما دستگاه را دست گرفته و وزن آن را بسنجید ، این کار باعث می شود تا بدانید که دستگاه برای شما مناسب است یا خیر. یکی از پارامترهای مهمی که خیلی از کاربران نسبت به آن بی اهمیت هستند.

سطح ایمنی

باید توجه داشته باشید که ایمنی و استاندارد یکی از مواردی است که حتما باید رعایت شود ، بخار با دمای بالا باعث ایجاد سوختگی های متعدد می شود پس بهتر است برای خرید دستگاه مدل هایی را انتخاب کنید که دارای سطح ایمنی بالا باشند. استفاده از تجهیزات مختلف مانند منبع ضد انفجار ، سوپاپ با قابلیت قفل اتوماتیک درب و قفل کودک باعث می شود تا دستگاه را ایمن بنامیم.

کلید خودکار خروج بخار

شما اگر می خواهید راحت باشید بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که کلید خودکار خروج بخار داشته باشد. این امر باعث می شود دیگر برای خروج بخار نیازی به نگه داری دائم شاسی نباشد.

بودجه و قیمت

یکی دیگر از مواردی که می بایست در هنگام خرید دستگاه بخارشوی رعایت کنید این امر می باشد که قیمت آن متناسب با امکانات ارائه شده باشد. در خیلی از موارد پایین بودن سطح کیفی دستگاه باعث می شود تا قیمت آن پایین باشد و بهتر است از خرید این گونه دستگاه ها خودداری کنید چرا که ایمنی بسیار ضعیفی دارند و طبق استانداردها ساخته نشده اند. شما می توانید دستگاه های مختلف را در بازار مشاهده کنید و بنا بر نیاز خود بهترین ها را خریداری کنید.

905

پر فروش ترین بخارشوی ها در ایران

در این بخش قصد داریم تا در مورد پرفروش ترین بخارشوی های موجود در ایران مطالبی را برای شما قرار دهیم. قطعا یکی از لوازم خانگی که مورد استفاده قرار می گیرد بخارشوی است.

1) بخارشوی کرشر مدل  SC 2

دستگاه فوق یک دستگاه مدرن از برند آلمانی به نام کرشر می باشد که دارای توان مصرفی 1500 وات بوده و دارای گنجایش آب یک لیتری است که دارای امکانات منحصر به فرد است. شرکت کرشر در سال 13935 میلادی فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت در حوزه های مختلف لوازم خانگی اقدام به طراحی و تولید وسایل نظافت خاص می کند و فعالیت آن بسیار عالی است. سطح کیفی این برند در دنیا شناخته شده است و دارای محصولات تضمیمنی می باشد.

شما از این محصول می توانید برای نظافت کف ، آینه ، پنجره و کاشی استفاده کنید و مانند سایر محصولات کرشر در رنگ های مشکی و زرد و از جنس پلاستیک مقاوم موجود می باشد. این محصول دارای دو چرخ بزرگ در عقب بدنه و یک چرخ کوچک در زیر بدنه دارد. شما به راحتی می توانید دستگاه را بر روی سطوح مختلف به حرکت در بیاورید. دستگیره ای برای جا به جایی بر روی بدنه تعبیه شده است. سیم برق استفاده شده در این دستگاه 4 متر می باشد و حدود 2.9 کیلوگرم وزن دارد. دستگاه می تواند در 6.5 دقیقه بخار تولید کند.

به طور کلی طول سیم باعث افزایش محدوده کارکرد کالا می شود اما دست و پا گیر است و بعد از پایان یافتن کار می بایست آن را به صورت دستی جمع کرد که این امر کمی خسته کننده می باشد. دستگاه دارای بخش قابل جدا شدن ندارد و این یک عیب محسوب می شود. منبع آب دستگاه درون بدنه تعبیه شده است. یکی از قابلیت های کلیدی دستگاه فشار بخار 3.2 بار می باشد که دستگاه دارای قفل ایمنی کودک بوده و قادر است تا سطح بخار را برای شما تنظیم کند. محصول فوق به نسبت امکاناتی که دارد بسیار بهینه شده است.

دستگاه دارای دو لوله نیم متری است که برای زیاد شدن طول لوله بخار و دسترسی به سطوح مرتفع یا نظافت سرامیک تعبیه شده است. شما می توانید دو لوله را به هم متصل کنید تا بلندتر شده و به شکل تکی نیز قابل استفاده است. شما می توانید از بخارشوی برای ارتفاع های بلند به شکل ویژه استفاده کنید که بسیار کارآمد می باشد.

محصول فوق دارای یک پارویی می باشد که طراحی منحصر به فردی دارد ، در بخش پایینی دستگاه حوله یا پد ویژه قرار گرفته و به وسیله گیره های موجود در طرفین پارویی می توان آن را ثابت کرد. بخار از منافذ پارویی خارج شده و از حوله نیز خارج می شود. استفاده از پارویی روی سطوخ مختلف باعث تمیزی می شود. در بخش پشتی محصول محفظه ای برای گذاشتن لوازم مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

نقاط قوت:

تولید کشور آلمان – دارا بودن امکان تنظیم درجه بخار از روی دسته

نقاط ضعف:

جدا نشدن منبع آب – نداشتن نشانگر آماده به بخاردهی – سایر سری ها در این محصول برای نظافت شیارها قابل استفاده هستند

665147
بخارشوی کرشر مدل  SC 2

2) جارو بخارشوی حرفه‌ ای کپیتانی مدل  Desiderio plus

محصول فوق از کشور ایتالیا می باشد که از جدیدترین تکنولوژی بهره گرفته است و دارای سطح کیفی بالا است. این بخارشوی دارای 4 ویژگی کلیدی شامل: خارج کردن پرفشار بخار ، مکنده قوی آب و خاک ، پاشش مواد شوینده و دمنده ی باد می باشد که برای صنایع پزشکی و سایر صنایع مرتبط بسیار کارآمد است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی محوطه را تمیز کنید. خیلی از لوازم پزشکی و مواد آرایشی خوب شسته نمی شوند و نیاز به یک دستگاه برقی مانند بخارشوی هستند که شما می توانید با خرید این محصول به راحتی این مشکل را حل کنید. اگر نگران تمیزی لوازم خود هستید می توانید بر روی این محصول حساب باز کنید. شرکت مذکور تعداد زیادی نازل حرفه ای برای محصول دسیدریو طراحی کرده است تا بتواند بخش های مختلف مانند دیوار ، شیشه ، فرش ، موکت و مبل را به راحتی تمیز کند. این بخارشوی دارای ویژگی های عالی می باشد که شما می توانید از آن برای مکان های مختلف نظیر کفپوش ها ، سنگ ها ، سرامیک ها ، موزائیک و پارکت ها استفاده کنید چرا که می تواند محلول آب و مواد شوینده  را به راحتی تولید کند مکش دستگاه باعث خشک شدن محیط مورد نظر می شود. جنس بدنه ی محصول از پلاستیک درجه یک است و ظرفیتی معادل 4 لیتر دارد و همچنین دستگاه از شلنگ بخار پرفشار استفاده می کند که جنس آن با کیفیت است.

نقاط قوت:

ظرفیت بالای آب – مناسب برای پاک سازی محیط های ورزشی و کلینیک

نقاط ضعف:

ندارد

639979
جارو بخارشوی حرفه‌ ای کپیتانی مدل  Desiderio plus

3) بخارشوی کنوود مدل  SC590

محصول فوق یک محصول کوچک با سری های مختلف می باشد که می تواند کلیه سطوح مانند کف ، پنجره ، آینه ، سرامیک و … را مورد نظافت قرار دهد. این دستگاه توسط شرکت کنوود تولید شده است و ظرفیت آب دستگاه نیم لیتر است. وزن دستگاه سه کیلوگرم بوده که وزن آن نسبتا کم و ابعاد دستگاه به شکل جالبی طراحی شده است که امکان جا به جایی امکان پذیر است و شما می توانید دستگاه را بر روی شانه های خود جا به جا کنید. دستگاه دارای چرخ برای حمل روی سطوح مختلف می باشد که کارآمد است. توان دستگاه 1400 وات بوده و بیشترین فشار امکان دسترسی حدودا 2 بار است.

دستگاه دارای نشانگر وضعیت آب می باشد که شما می توانید زمان به پایان رسیدن آب را مشاهده کنید. همچنین دستگاه دارای انواع لوله و برس است. لوله دارای واسط مخروطی بوده و همچنین دارای لوله گرد ، شلنگ زاویه دار ، برس منحصر به فرد پارچه سری شیشه تمیز کن و شلنگ تلسکوپی برای نظافت کف است. دستگاه دارای ایمنی مناسبی بوده که بر روی دسته تفنگی محصول لحاظ شده است که با این دکمه می توان خروج بخار را به صورت ناخواسته کنترل نمود. علاوه بر موارد گفته شده دستگاه دارای یک کیف خاص برای نگه داشتن لوازم مورد نیاز می باشد.

نقاط قوت:

دارای وزن کم – دارای نشانگر وضعیت آب

نقاط ضعف:

ندارد

3080810
بخارشوی کنوود مدل  SC590

4) بخارشوی ویداس مدل  VIR-7588

محصول فوق که قصد معرفی آن را داریم در کشور ایران ساخته شده است که دارای کیفیت قابل قبول است ، این دستگاه دارای توان مصرفی 2000 وات است. ظرفیت مخزن این دستگاه حدود یک و نیم لیتر است. توان تولید بخار توسط این دستگاه از مجرای خروج بخار 6 بار می باشد و تنها با بخار آب و بدون هیچ ماده شوینده ای می توانید سطوح گوناگون را تمیز کنید. محصول دارای طراحی ارگونومیک بوده و سه چرخ در دستگاعه تعبیه شده است که حرکت و جا به جایی را راحت می کند.

بر روی تمامی سری های این محصول لوله خورطومی ، کنج گیر و کف شور تعبیه شده است که برای نظافت زمین ، شیشه و دیوار قابل استفاده می باشد. وزن این بخارشوی 2.9 کیلوگرم بوده و در رنگ بندی سفید و مشکی وجود دارد. دستگاه در 5 دقیقه قادر است به بخار برسد که بی نظیر است. طول سیم این بخارشوی 4 متر است. از دیگر ویژگی های کلیدی این دستگاه می توان به مجهز بودن به قفل کودک و امکان تنظیم سطح بخار از روی دسته اشاره کرد. اگر بخواهیم محصول را با محصولات هم سطح و هم قیمت آن مقایسه کنیم باید بگوییم که محصول ایرانی در سطح کیفی مناسب تری قرار دارد و ارزش خرید بالاتری نسبت به رقبای خود دارد. پس بهتر است با خرید بخارشوی ایرانی از تولیدات داخل حمایت کنید.

نقاط قوت:

توان مصرفی بالا – سیستم پایداری حرکت با 3 چرخ بدنه

نقاط ضعف:

ندارد

2540854
بخارشوی ویداس مدل  VIR-7588

5) بخارشوی پارس خزر مدل   T-Rex

بخارشوی فوق یک بخارشوی چندکاره می باشد که به شما در نظافت و تمیز کردن سطوح مختلف کمک زیادی می کند. این محصول گزینه مناسبی برای تمیز کردن کاشی ، سرامیک و پارکت می باشد که به بازار عرضه شده است. روش کار با این دستگاه بسیار ساده می باشد و لازم است حوله پارچه ای روی محصول قرار دهید و بعد از روشن کردن دستگاه آن را مانند طی بر روی زمین بکشید تا با فشار بخار میکروب ها از بین برود. طراحی این دستگاه فوق العاده شیک و ارگونومیک می باشد که باعث جذابیت آن می شود. شما می توانید حوله ی پارچه ای استفاده شده را بدون نگرانی درون ماشین لباسشویی قرار دهید تا شسته و خشک شود. بهتر است رسوب مخزن را هر چند بار یکبار پاک کنید تا تاثیر آن را مشاهده کنید. پاک کردن رسوب مخزن بدون محلول امکان پذیر است.

دستگاه دارای ظرفیت 100 میلی لیتر آب می باشد که به راحتی می توانید از دستگاه برای نظافت استفاده کنید. این دستگاه دارای علامت روشن بودن دستگاه بوده و همچنین وضعیت خالی بودن منبع را نیز نشان می دهد. یکی دیگر از امکانات دستگاه چرخاندن دسته در 90 درجه است و امکان پارک عمودی نیز در دستگاه وجود دارد. اگر به دنبال خرید یک دستگاه ایده آل هستید می توانید بر روی این دستگاه حساب باز کنید.

نقاط قوت:

دارای طراحی زیبا و ارگونمیک – قابلیت چرخش دسته در ۹۰ درجه – دارای نشانگر وضعیت آب – دارای نشانگر روشن بودن دستگاه

نقاط ضعف:

ندارد

143015
بخارشوی پارس خزر مدل   T-Rex

6) بخارشوی همیلتون مدل ۸۸۳۱

محصول فوق یک محصول تولید شده از کمپانی آلمانی همیلتون می باشد که یکی از شرکت های مطرح در تولید لوازم خانگی است. این شرکت لوازم درجه یک مرغوبی را به بازار جهانی عرضه می کند. تمامی محصولات عرضه شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. محصول فوق دارای یک سرشلنگ منحصر به فرد و باریک می باشد که باعث می شود تا بخار با فشار بیشتری از درون دستگاه خارج شود. دستگاه دارای ظرفیت معادل 6.1 لیتر است و جنس منبع آب آن از استیل ضد زنگ می باشد که این منبع با این جنس برای تولید بخار با بالاترین درجه بسیار عالی عمل می کند. بهتر است در هنگام اوج مصرف برق از این دستگاه استفاده نکنید چرا که فشار زیادی به دستگاه وارد می شود. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن نظافت را انجام دهید.

نقاط قوت:

دارای ظرفیت بالا – دارای مخزن آب از جنس استیل ضد زنگ – نازلی با طراحی خاص و نازک

نقاط ضعف:

ندارد

3246602
بخارشوی همیلتون مدل ۸۸۳۱

7) بخارشوی کرشر مدل SC 4

همانطور که اشاره شد شرکت کرشر یکی از شرکت های آلمانی می باشد که به صورت گسترده در تولید و عرضه لوازم خانگی و محصولات نظافتی نقش دارد. این شرکت در کشورهای مختلف معروف و شناخته شده است. محصول فوق دارای توان دو هزار وات بوده و بیشترین فشار بخار دستگاه 3.5 بار است که باعث می شود تا تمامی آلودگی ها از روی سطوح مختلف بدون استفاده از مواد شوینده پاک شود. سری های مختلف این دستگاه می تواند تمامی درزها و قسمت های خارج از دسترس را به خوبی پاک کند. یکی از سری های این دستگاه شبیه به سر جاروبرقی می باشد که باعث می شود تا بخار در سطح بیشتری پخش شود و این امر باعث می شود تا به صورت متمرکز بخار خارج نکند. این سری برای زمانی مناسب است که بخواهید سطح بزرگی را با آلودگی کمتری پاکسازی کنید. پد حوله ای به منظور قرار دادن روی سری بزرگ و متوسط تعبیه شده است که باعث می شود تا به راحتی سطوح صیقلی و صاف را پاکسازی کنید بدون آنکه بر روی سطوح خط و خشی نمایان شود.

زمانی که دستگاه را برای استفاده روشن می کنید حدود 4 دقیقه زمان لازم است تا آب به بخار تبدیل شود. دو منبع بیرونی و درونی برای افزایش مدت زمان هر مرتبه کار با دستگاه آماده شده است که با استفاده از ظرفیت هر دو منبع می توان برای مدت زمان طولانی از این دستگاه برای نظافت استفاده نمود. منبع آب دستگاه در قسمت جلویی آن قرار دارد و به راحتی قابل جدا کردن می باشد. شما می توانید منبع آب را جدا کرده و به راحتی آب به آن اضافه یا آب اضافی را خارج کنید. شما با هر بار پر کردن مخزن می توانید حدود صد مترمربع را تمیز کنید.

سیستم خلاقانه ی این دستگاه در بخش پارویی آن می باشد که به آسانی می توان پارچه منحصر به فرد آن را عوض کرد. سری پهن پارویی نیز با سرعت زیادی روی زمین باعث پاکسازی سطوح می شود. امکان تنظیم سطح بخار از روی دسته یکی از امکانات فوق العاده عالی دستگاه می باشد. این امکان شما را قادر می سازد تا در حین کار با دستگاه به راحتی تنظیمات را تغییر دهید. سیم استفاده شده در این دستگاه 4 متری بوده و جایگاه مناسبی برای جمع آوری سیم در نظر گرفته شده است. وزن دستگاه نیز بالای 4 کیلوگرم است و چرخ هایی در دستگاه قرار گرفته است که باعث جا به جایی آسان می شود. این دستگاه در رنگ زرد و مشکی روانه بازار شده است.

نقاط قوت:

دارا بودن قفل کودک – مکانی برای قرار دادن سیم دستگاه – دارای دو مخزن درونی و بیرونی با قابلیت جدا شدن

نقاط ضعف:

ندارد

4135234
بخارشوی کرشر مدل SC 4

8) بخارشوی بایترون مدل  BSM-10

شرکت بایترون یکی از شرکت های سازنده وسایل برقی می باشد که بخارشوی های متنوعی را به بازار ارائه می کند. محصول فوق در گروه بخارشوی های طی دار قرار دارد و با کمترین میزان آب بدون استفاده از ماده شوینده می تواند سطوح مختلف را برای شما تمیز کند. بخار داغ تولید شده توسط دستگاه به راحتی می تواند پاکیزگی را به ارمغان بیاورد. محصول فوق با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد بسیار پرطرفدار است. توان مصرفی این دستگاه حدود 800 وات بوده و ظرفیت منبع استفاده شده در آن نیم لیتر است. زمانی که دستگاه را برای استفاده به برق می زنید تا تولید بخار حدود یک دقیقه زمان نیاز است. از دستگاه می توان به صورت متوالی حدود یک ربع استفاده نمود. سیم برق استفاده شده در دستگاه سه متر است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. دستگاه برای تمیز کردن موکت یا فرش یک لوژ منحصر به فرد عمل کرد و دارای ضد عفونی کنندگی بالایی است.

نقاط قوت:

قیمت مناسب – سریع آماده شدن دستگاه برای نظافت

نقاط ضعف:

ندارد

original 269836
بخارشوی بایترون مدل  BSM-10

9) بخارشوی بایترون مدل  BSX-4000  

دستگاه فوق دارای طراحی منحصر به  فرد و شیک می باشد که دارای یک دسته چمدانی به منظور حمل آسان است. محفظه استفاده شده در این دستگاه 1.42 لیتر می باشد که شما پس از روشن کردن دستگاه بعد از گذشت 5 دقیقه می توانید کار نظافت را آغاز کنید. قطعا می دانید که بخارشوی ها به لوازم جانبی مختلف نیز نیاز دارند. در باکس این بخارشوی یک کیف جهت حمل لوازم جانبی آن در نظر گرفته شده است. شما می توانید لوازم جانبی را به راحتی درون کیف ریخته و حمل کنید.

موتور استفاده شده در این دستگاه دارای توان مصرفی 1500 وات است و می توان سطح بخار را از روی دسته های بخارشوی به راحتی تنظیم نمود تا در هنگام استفاده به مشکل برنخورید. جنس دسته استفاده شده از پلاستیک مقاوم می باشد. شما زمانی که بخواهید از دستگاه استفاده کنید پس از وصل کردن برق شهری بعد از گذشت 5 دقیقه می توانید دستگاه را در حالت آماده به کار تحویل بگیرید چرا که آب در همین زمان به بخار داغ تبدیل شده و می توانید حدود 40 دقیقه مراحل نظافت را انجام دهید. شرکت بایترون یکی از شرکت های معتبر برای ساخت لوازم خانگی می باشد که بخارشوی های مختلفی را برای فروش به بازار عرضه کرده است ، تمامی محصولات فوق دارای ضمانت معتبر می باشند.

نقاط قوت:

حمل آسان دستگاه – امکان تنظیم سطح بخار از روی دسته بخارشوی

نقاط ضعف:

ندارد

1857157
بخارشوی بایترون مدل  BSX-4000 

7 دیدگاه در “بخار شوی مناسب کدام است ؟| راهنمای خرید بخارشوی مناسب

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  5. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  6. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  7. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو