کولر گازی سبک و سنگین چه تفاوتی باهم دارند؟

در این پست از وبلاگ خبری آموزشی فروشگاه اینترنتی میهن کالا قصد داریم در مورد تفاوت کولر گازی سبک و سنگین مطالبی را برای شما قرار دهیم. اگر می خواهید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

تفاوت کولر گازی سبک و سنگین

در کولر گازی اصطلاح T1 وجود دارد که می خواهیم ابتدا در مورد این اصطلاح صحبت کنیم. این اصطلاح بدین معنی می باشد که کولر گازی توانایی کار در شرایط آب و هوایی نهایتا تا 43 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. اصطلاح دیگری که در کولر گازی وجود دارد T3 است ، این اصطلاح نیز به مانند قبلی در رابطه با کمپرسور می باشد که بدین معنی است که کولر گازی می تواند در دمای بالای 43 درجه به عملکرد صحیح خود ادامه دهد ، کسانی که در محیط گرمای بالای 43 درجه زندگی می کنند باید از کولر گازی T3 استفاده کنند.

کولر گازی T3 دارای قدرت سرد کنندگی بالاتری نسبت به T1 می باشد و همواره دمایی را برای شما آماده می کند تا در گرم ترین روزهای سال از سرمای دلچسب لذت ببرید. این کولرها جریان هوا را در چهار جهت محیط پخش می کند.

موارد مصرف کمپرسورهای T1

این مدل در مناطق معتدل خزری ، فلات غربی ، شمال غربی و مناطقی که دارای هوای نسبتا معتدل هستند مناسب است.

موارد مصرف کمپرسورهای T3

این مدل در مناطق فلات مرکزی و مناطقی که دارای هوای بسیار گرم و خشک هستند مانند هوای جنوب کشور بسیار کاربردی می باشد.

تفاوت اصلی بین کمپرسورهای تی 1 و تی 3 دی این است که کمپرسورهای تی 1 از قدرت کمتری نسبت به کمپرسورهای تی 3 برخوردار است. هر کمپرسور دمای خاصی را متحمل می شود ، کمپرسورهای تی 1 تا 47 درجه و تی 3 تا 57 درجه سانتی گراد می تواند تحمل دمای محیط را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو