تلویزیون فیلیپس 75PUS7855

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 75
  • سیستم عامل: Saphi
  • صفحه نمایش: LED
28 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 75PUS7855

تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 با امکانات متنوع و خاصی که دارد توجه کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرد. می توان گفت این محصول بهترین تلویزیون 75 اینچ می باشد. تلویزیون فیلیپس در سال 2020 تولید و به بازار عرضه شد. تلویزیون 75 اینچ فیلیپس دارای نمایشگر LED و رزولوشن 3840×2160 پیکسل باشد. این محصول تصاویر را با کیفیت 4K برای شما به نمایش می گذارد. این دستگاه جزو محصولات Ultra HD به حساب می آید و کیفیتی عالی را ارائه می دهد.

تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 برای پردازش تصاویر از P5 Perfect Picture Engine بهره می گیرد. این پردازشگر دارای 5 ویژگی می باشد تا بتواند تصاویری بی عیب و نقصی را تولید کند. فناوری Ultra Resolution با افزایش رزولوشن تصاویر، آن ها را به صورت زنده نشان می دهد. تلویزیون فیلیپس قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR و فرمت های Dolby vision, HLG و HDR10+ را دارد. با فناوری Dolby Vision سینما را به خانه ببرید.

تلویزیون 75 اینچ فیلیپس مجهز به دو عدد بلندگو می باشد. توان خروجی صدا این تلویزیون 20 وات بوده و صدایی رسا را تولید می کند. این محصول به کمک تکنولوژی Clear Dialogue صدا های مزاحم را حذف می کند. فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیر و همه جانبه را پخش می کند. این فناوری حس سینمایی بودن را در شما به وجود می آورد. فناوری Dolby Bass Enhancement سبب افزایش باس شده و صدایی هیجان انگیز را ایجاد می کند. حالت Night Mode به شما این امکان را می دهد که در شب، بدون مزاحمت، به دیدن فیلم بپردازید. فناوری Dolby Volume Leveller در تلویزیون فیلیپس، صداهای ناگهانی را کنترل می کند. فناوری A.I. Sound به صورت هوشمند صدا را بررسی کرده و آن را تنظیم می کند.از دیگر فناوری های صوتی این تلویزیون می توان 5 Band Equalizer را نام برد.

تلویزیون 75 اینچ هوشمند فیلیپس مجهز به سیستم عامل سافی می باشد. این دستگاه را می توان به وای فای متصل کرده و از قابلیت های آن استفاده کرد. تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا را دارد. دستورات را به صورت صوتی اعلا کرده و نتیجه آن را بر روی نمایشگر ببینید. به کمک USB Recording قابلیت ضبط محتوا فراهم شده است.فناوری Screen Mirroring این امکان را می دهد که تصویر گوشی هوشمند را بر روی نمایشگر قرار دهید. همچنین به لطف فناوری Simply Share می توانید دستگاه های دیگر را به تلویزیون متصل کنید. این فناوری فیلیپس امکان انتقال و به اشتراک گذاری محتوا هار ا نیز فراهم کرده است.

تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 به کمک فناوری Pause TV کاربران می توانند پخش های زنده را متوقف کرده و بعدا آن را ببینند. تلویزیون فیلیپس امکان دسترسی به برنامه های سرگرم کننده YouTube و Netflix TV  را برای شما فراهم کرده است. این تلویزیون دارای فناوری Ambilight در سه طرف می باشد. این نور ها هنگام گوش دادن به موسیقی یا بازی، با محتوا هماهنگ می شود. می توانید از طریق تنظیمات Ambilight+hue، این نورها را کنترل و مدیریت کنید. تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 می تواند گزینه ای مناسب برای خرید باشد و شما را راضی نگه دارد.

تلویزیون فیلیپس 75PUS7855

کیفیت تصویر

تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 دارای شاخص عملکرد تصویر 1700 PPI می باشد. این تلویزیون با رزولوشن 3840×2160 پیکسل  و سایز 75 اینچ تصاویری با کیفیت را ارائه می دهد. تلویزیون فیلیپس دارای نسبت تصویر 16:9 می باشد. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K Ultra HD تصاویری بی نظیر را خلق می کند. Ultra HD طیف گسترده تری از رنگ ها را ایجاد می کند تا تصاویر واقعی تر باشند. همچنین جزئیات دقیق تری را ارائه می دهد تا لذتی فراموش نشدنی را در شما فراهم کند. فناوری Ultra Resolution با افزایش رزولوشن، تصاویر بهتری را ارائه می دهد. این فناوری محتواهای قدیمی و بی کیفیت را در حد 4K نشان می دهد. حتی محتوا های Full HD و HD را نیز بررسی کرده و به صورت 4K بر روی نمایشگر به نمایش می گذارد.

موتور پردازشگر این تصویر P5 Perfect Picture می باشد. این پردازشگر دارای 5 ویژگی بوده و تصاویر را به بهترین شکل ارائه می دهد. ویژگی Perfect Contrast عمق رنگ ها را افزایش داده و کنتراست آن ها را بهبود می بخشد. ویژگی Perfect Motion تصاویری صاف و بدون هیچ تاری ارائه می دهد. ویژگی Perfect Color رنگ هایی کاملا طبیپعی و واقعی تولید می کند.ویژگی Source Perfection وضوح و رزولوشن تصاویر را ارتقا می دهد. ویژگی Perfect Sharpness تصاویری درخشان و شفاف را ارائه می دهد. این موتور پردازشگر با 5 ویژگی که دارد می توانید بهترین کیفیت را برای شما فراهم کند.

تلویزیون 75 اینچ با پشتیبانی از محتوای HDR تصاویر را با جزئیات دقیق تری ارائه می دهد. همچنین قابلیت پشتیبانی از فرمت های  Dolby Vision، +HDR10 و HLG را نیز دارد. Dolby Vision عمق رنگ های تیره و روشن را افزایش داده و تصاویری با جزئیات را برای شما نمایش می دهد. تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 با فناوری های تصویری که دارد می تواند بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

قیمت تلویزیون فیلیپس 75PUS7855

کیفیت صدا

تلویزیون فیلپس 75PUS7855 مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله و 2 عدد بلندگو می باشد. این بلندگو ها صدایی با توان خروجی 20 وات را به گوش شما می رسانند. این تلویزیون مجهز به فناوری Dolby Atmos می باشد. این فناوری با تولید صدایی فراگیر شما را غرق محتوای پخش شده می کند. این فناوری صدایی کاملا واقعی و سینمایی را ایجاد می کند. فناوری Clear Dialogu نویز صدا را حذف می کند و صدا بدون هیچ مزاحمتی پخش می شود. فناوری A.I. Sound صدا را به صورت هوشمند تنظیم می کند. وقتی محتوایی پخش می شود، آن را به خوبی بررسی می کند. با توجه به آن صدا را مدیریت می کند تا صدایی هماهنگ با صحنه را برای شما آماده کند.

فناوری Dolby Volume Leveller، از تغییرات ناگهانی صدا در تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 جلوگیری می کند. مثلا زمانی که یک آگهی در بین سریالی پخش می شود صدایی بلند دارد. اما فناوری Dolby Volume Leveller از تولید صدای بلند آن جلوگیری می کند. فناوری Dolby Bass Enhancement باعث افزایش و تقویت باس شده و صدایی رسا را تولید می کند. این محصول مجهز به حالت Night Mode می باشد. این حالت امکان دیدن محتوا را در شب برای شما فراهم می کند، بدون این که مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد شود.

قیمت تلویزیون 75PUS7855

اسمارت بودن تلویزیون فیلیپس

تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 مجهز به سیستم عامل پیشرفته ی سافی می باشد. این سیستم عامل امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت و وبگردی را برای کاربران فراهم کرده است. تلویزیون فیلیپس قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا را دارد. از طریق میکروفونی که بر روی ریموت کنترل نصب شده است، می توانید دستورات خود را اعلام کنید. این ریموت کنترل امکان اجرای دستورات را از راه دور برای کاربران فراهم کرده است.  قابلیت ضبط محتوا به کمک USB Recording امکان پذیر می باشد. می توانید محتوا را در USB ضبط و ذخیره کنید.

کاربران می توانند تلفن هوشمند یا هر دستگاه دیگری را به لطف Simply Share به تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 متصل کنند. محتواها را انتقال داده و بروی نمایشگر 75 اینچ به نمایش بگذرند. همچنین Screen Mirroring امکان نشان دادن تصویر گوشی بر روی تلویزیون را برای شما فراهم کرده است. این دستگاه در سه طرف مجهز به نورهای Ambilight می باشد. این نورها با توجه به محتوای پخش شده تغییر می کنند و صحنه ها را جذاب می کنند.  این نورها دارای تنظیمات Ambilight+hue  می باشند و می توانید آن ها را کنترل کنید. به کمک نورهای Ambilight اوج لذت و هیجان را تجربه کنید.

خرید تلویزیون فیلیپس 75PUS7855

طراحی تلویزیون فیلیپس 75PUS7855

تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 علاوه بر این که امکانات مختلفی دارد، از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این تلویزیون مدرن نسبت به زیبایی و امکاناتش دارای قیمت بسیار مناسبی است. رنگ نقره ای، تلویزیون را خاص کرده وجذابیت آن را دو چندان کرده است. همچنین حاشیه های باریکی دارد که تمرکز شما را روی محتوا حفظ می کند. جنس حاشیه و پایه محصول پلاستیک محکم بوده و مقاومت بالایی دارد. پایه های شیک در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند و تعادل آن را به خوبی حفظ می کنند. در پشت این دستگاه تعدادی پورت و درگاه نصب شده که امکان اتصال دستگاه های مختلفی را فراهم کرده است. برای خرید تلویزیون فیلیپس 75PUS7855 با بهترین قیمت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی میهن کالا اقدام نمایید.

خرید تلویزیون 75PUS7855

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

75PUS7855

سال عرضه

2020

سری

7

برند

فیلیپس / PHILIPS

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

75

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

P5 Perfect Picture Engine

نسبت تصویر

16:09

صدا
سیستم صوتی

2 کاناله

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC220-240V50/60Hz

مصرف برق در حالت آماده به کار

کمتر 0.3 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

3.4 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

33.5 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1683.2×992.2×299.4 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1683.2×974.4×93.7 میلی متر

وزن بسته بندی

42.3 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1899x1116x200 میلی متر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای تلویزیون فیلیپس 75PUS7855

  1. سولاو مهرابی

    واوووووووووووووو عجب چیزیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط