Harman/Kardon | سیستم صوتی Harman/Kardon در تلویزیون های ال جی

سیستم صوتی هارمن کاردون

سیستم صوتی هارمن کاردون ،نام harman/kardon را اکثر شما بارها شنیده اید و اگر شما هم از علاقه مندان به موسیقی باشید کم و بیش در مورد آن اطلاعاتی دارید و می دانید یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده ی ادوات صوتی می باشد که محصولات آن در بازار ایران نیز موجود می باشند.در این مطلب با میهن کالا همراه باشید تا با هارمن کاردون آشنا شوید.

سیستم صوتی هارمن کاردون

تاسیس شرکت Harman/Kardon

سیستم صوتی هارمن کاردون ،سیدنی هارمن در ابتدا در شرکت دیوید بوگن مشغول به کار شد که تولید کننده ی سیستم های صوتی معمولی بودند. هارمن پس از مدتی با برنارد کاردون آشنا شد و آن دو پس از تلاش و تحقیقات فراوان دریافتند که با تغییراتی ناچیز می توانند شفافیت فوق العاده ای به موسیقی ببخشند. درنتیجه آن ها با هم شرکتی با نام harman/kardon را تاسیس کردند و فعالیت خود را از سال 1953 شروع کردند، با هدف این که بهترین صدا را به گوش علاقه مندان به موسیقی برساند.

سیستم صوتی هارمن کاردون

همکاری شرکت ال جی و هارمن کاردون

سیستم صوتی هارمن کاردون ،همکاری ال جی الکترونیکس با هارمن کاردون برای توسعه ی فناوری صوتی نتیجه ی شگفت انگیزی در بر داشت. این فناوری در دو مدل از تلویزیون های OLED و چند مدل از تلویزیون های ultra HD وجود دارد. این دو شرکت بلندگوهایی را تولید کرده اند که صدایی فراگیر و همه جانبه با پهنای باند وسیع را به گوش می رسانند به طوری که بیننده تماشاگر صحنه ای از صدای وسیع است که به صورت یکنواخت پخش خواهد شد. هارمن کاردن در تقویت کیفیت صدای بلندگوهای تلویزیون های ال جی بسیار موثر بوده است و با وجود آن می توانید از صدایی فراگیر در تلویزیون های ال جی بهره مند شوید.

Harman/Kardon

سیستم صوتی هارمن کاردون ،سیستم صوتی ULTRA Surround یک مکمل بی نظیر برای کیفیت تصویر فوق العاده ی تلویزیون ال جی می باشد و سطحی از هیجان را برای بینندگان به وجود می آورد که تنها در سینما تجربه کرده باشند. سیستم ULTRA Surround با کیفیت صدای بالا و جزئیات فراوان ساخته شده است تا تجربه ی حیرت انگیزی برای شنونده به وجود آورد. این سیستم صدایی همه جانبه و عمیق را پخش خواهد کرد و همچنین خروجی صدای قدرتمندی دارد. این سیستم کیفیت سه بعدی به صدا می دهد به طوری که کوچک ترین صداها نیز شنیده خواهد شد. بلندگوها صدا را بهبود می بخشند و سبب متعادل سازی صداهای پیش زمینه و پس زمینه می شوند به صورتی که صدا با حرکات صحنه مطابقت داشته باشد و در عین حال دیالوگ ها نیز به صورت واضح شنیده خواهد شد. این بلندگوها طوری طراحی شده اند که صدا را در همه ی جهات پخش می کنند درنتیجه صدایی رضایت بخش، قدرتمند و هیجان انگیز تولید خواهد شد.

سیستم صوتی خانگی هارمن کاردون

سامسونگ کمپانی harman/kardon را خرید

سیستم صوتی هارمن کاردون ،بنابر خبرهای اعلام شده از سامسونگ، شرکت harman/kardon توسط سامسونگ خریداری شده است که این معامله به ارزش 8 میلیارد انجام شده است. کمپانی هارمن دارای چند شرکت زیر شاخه از جمله JBL و AKG می باشد حتی برند معروف Mark Levinson که تولید کننده ی محصولات صوتی حرفه ای است زیر مجموعه ی این کمپانی می باشد. شرکت سامسونگ قصد دارد تا امکانات خود را با هارمن ترکیب کند تا محصولات متنوع و با کیفیت بالاتر را تولید کند. سامسونگ قصد دارد در آینده تمرکز خود را روی سیستم های صوتی اتومبیل قرار دهد و در سال های آینده سیستم های صوتی 30 میلیون خودرو را بر عهده بگیرد.

[review]

1 دیدگاه در “Harman/Kardon | سیستم صوتی Harman/Kardon در تلویزیون های ال جی

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو