ارزانترین تلویزیون های 4k در بازار ایران از الجی و سونی تا تی سی ال

بحث هزینه همیشه برای اکثر ما ایرانی‌ها از جنبه‌های مهم دیگری مانند کیفیت تصویر، هوشمند بودن، کیفیت تصویر 4K و کیفیت ساخت تلویزیون هم پر رنگ‌تر بوده است. به طوری که حتی با علم به کیفیت نه چندان خوب یک مدل از یک برند، اما باز هم با توجه به قیمت پایین‌تر آن، اقدام به خرید می‌کنیم. هزینه پایین صرفاً به معنای خرید جنس بد نیست، بلکه با کمی آگاهی و اطلاعات درست و مناسب از انواع برند و مدل تلویزیون موجود در بازار در سال 99، می‌توان به‌صرفه‌ترین خرید ممکن را داشت. در این مقاله می‌خواهیم که شما را در مورد خرید ارزانترین و در عین حال بهترین تلویزیون های 4K و هوشمند در بازار ایران در سال 99 راهنمایی کنیم.

ارزانترین برندهای تلویزیون بازار در سال 99

وقتی که بخواهیم خرید ارزان داشته باشیم باید قید برخی از فناوری‌ها را بزنیم. پس داشتن فناوری‌هایی همچون اولد (OLED) که در تلویزیون های الجی زیاد دیده می‌شود، کولد (QLED) در تلویزیون های سامسونگ و فناوری دالبی ویژن را سر بیرون کنید. به طرو کلی صرف نظر از اندازه تلویزیون که تاثیر زیادی روی قیمت دارد، برندهای تی سی ال، هایسنس، فیلیپس و ایکس ویژن جزء ارزانترین تلویزیون های 4K و هوشمند در داخل بازار ایران در سال 99 هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون | نکات مهم در هنگام خرید تلویزیون

خرید الجی، سامسونگ و سونی با ارزانترین قیمت

سه برند بالا بهترین تلویزیون های موجود در بازار ایران هستند. این سه برند پرچم‌داران جدیدترین تکنولوژی‌های تلویزیون مانند اولد و کولد هستند که بهترین کیفیت ساخت و تصویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. نکته‌ای که باید حتماً بدانید این است که گران بودن تلویزیون های الجی، سامسونگ و سونی به دلیل فناوری‌های بسیاری پیشرفته‌ای است که در آن‌ها به کار می‌رود. مدل‌هایی از این تلویزیون‌ها در بازار در دسترس بوده که با کیفیت بسیار بالا با کمتری قیمت قابل تهیه هستند.

به عبارتی، هر چند که قیمت‌های این تلویزیون‌ها در مقایسه با برندهایی مانند تی سی ال، هایسنس و فیلیپس بسیار گران‌تر است اما با کمی گشت و گذار و گردآوری اطلاعات می‌توانید از میان همین سه برند، بهترین و ارزانترین تلویزیون 4K و هوشمند را با کمترین هزینه انتخاب کنید. برای اطلاع از بهترین و ارزانترین تلویزیون های الجی، سونی و سامسونگ به جدول‌های زیر مراجعه کنید.

 

لیست قیمت ارزانترین تلویزیون های 4K الجی

لیست قیمت ارزانترین تلویزیون های 4K الجی

در جدول زیر ارزانترین و بهترین مدل‌های 4K از تلویزیون های الجی ارائه شده است. تمامی این تلویزیون‌ها از فناوری‌های هوشمند و HDR بهره می‌برند و جزء بهترین مدل‌های بازار جهانی هستند.

تلویزیون ال جی UK6400 سری UK6400

49 اینچ

خرید

تلویزیون ال جی UM7340 سری UM7340

50 اینچ

خرید

تلویزیون ال جی 55UK6400 سری UK6400

55 اینچ

خرید

تلویزیون ال جی UM7340PVA سری UM7340PVA

55 اینچ

خرید

تلویزیون ال جی SK8000 سری SK8000

49 اینچ

خرید

لیست قیمت ارزانترین تلویزیون های 4K سونی

در جدول زیر بهترین و ارزانترین تلویزیون های 4K و هوشمند سونی موجود در بازار ایران آمده است. مدل‌های زیر جزء بهترین‌های سونی به شما می‌روند و از جدیدتری فناوری‌های روز دنیا بهره برده‌اند.

تلویزیون سونی X8500F سری X8500

49 اینچ

خرید

تلویزیون سونی X8000G سری X8000G

43 اینچ

خرید

تلویزیون سونی X7000F سری X7000F

49 اینچ

خرید

تلویزیون سونی X7000G سری X7000G

49 اینچ

خرید

لیست قیمت ارزانترین تلویزیون های 4K سامسونگ

تلویزیون های 4K سامسونگ نیز از جنبه‌های مختلف جزء بهترین تلویزیون های موجود در بازار ایران به شمار می‌روند که مزیت‌های خاص خود را دارند. مدل‌های زیر از جدیدترین فناوری‌های شرکت سامسونگ بهره برده‌اند و خیال کاربر را از کیفیت ساخت و تصویر راحت می‌کند.

تلویزیون سامسونگ RU7300 سری RU7300

55 اینچ

خرید

تلویزیون سامسونگ RU7400 سری RU7400

55 اینچ

خرید

تلویزیون سامسونگ MU6500 سری MU6500

49 اینچ

خرید

تلویزیون سامسونگ NU7172 سری NU7172

55 اینچ

خرید

تلویزیون سامسونگ NU7093 سری NU7093

55 اینچ

خرید

تلویزیون سامسونگ NU7300 سری NU7300

55 اینچ

خرید

هایسنس، کیفیت بالا با قیمت معقول

سایت معتبر ریتینگ هم دو مدل هایسنس H9F و هایسنس H8F را به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های 4k و هوشمند معرفی کرده است. به طور کلی، در رتبه بندی جامع سایت ریتینگ، دو برند تی سی ال و هایسنس در کنار معروف‌ترین برند‌های این صنعت به چشم می‌خورد. پس باید خیالتان از کیفیت ساخت این دو برند راحت باشد.

هایسنس، کیفیت بالا با قیمت معقول

تلویزیون های هایسنس کیفیت ساخت بالایی دارند و از جنبه‌های مختلفی خیال شما را راحت خواهند کرد. همان‌طور که در رده بندی سایت ریتینگ مشاهده می‌کنید، تلویزیون هایسنس در کنار برندهای گران قیمت چون الجی، سامسونگ و سونی قرار گرفته است. این امتیازدهی به تلویزیون های هایسنس بی دلیل نیست، سیستم هوشمند قوی که طبق تجربه شخصی عملکرد به مراتب بهتری از تلویزیون های تی سی ال دارد، کیفیت تصویر عالی به نسبت هزینه‌ای که می‌کنید، رابط کاربری روان با سرعت بسیار خوب که از این جنبه نیز بهرت از تلویزیون های ارزان تی سی ال عمل می‌کند و برخورداری از فناوری HDR، همگی دال بر کیفیت بالای این تلویزیون هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل تلویزیون برند سونی در سال ۹۹ کدام است؟

تی سی ال، ارزانترین تلویزیون 4K

شاید بسیاری از شما، با مانند خود من که تنها دو سال پیش در ویترین یک مغازه با این برند آشنا شدم، با نام و نشان این برند بیگانه باشید؛ اما خب باید بدانید که تلویزیون های تی سی ال که در سال جدید مدل‌هایی از آن به بازار وارد شده‌اند، جزء بهترین و ارزانترین تلویزیون های موجود ر بازار ایران در سال 99 به شما می‌روند.

اول از همه بیاید یک موضوع را روشن کنیم، توجه داشته باشید که تفاوت قیمت تلویزیون های الجی با تی سی ال شاید بیش از دو برابر باشد، پس از نظر کیفیت ساخت و تصویر پایین‌تر از تلویزیون های همچون سونی، الجی و سامسونگ هستند. البته در سایت‌های معتبر، سری 6 تلویزیون های تی سی ال به عنوان بهترین تلویزیون از نظر بودجه و ارزان بودن در سال 2020 میلادی معرفی شده است.

تی سی ال، ارزانترین تلویزیون 4K

از نظر هزینه و کیفیت، بر اساس بررسی‌های سایت‌های معتبر دنیا، می‌تواند مدل‌های مختلف برند هایسنس را یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین و در عین حال ارزانترین تلویزیون‌ها در نظر گرفت. به طوری که شما صرفاً یا هزینه‌ای نزدیک به 8 میلیونی می‌توانید یک تلویزیون 55 اینچ، 4K و هوشمند را خریداری کنید که از بسیاری جهات چیزی کم از تلویزیون هایی مانند الجی و سامسونگ ندارد.

در حال حاضر در بازار ایران سری 6 از مدل P تلویزیون های تی سی ال حضوری پر رنگ در بازار ایران دارند و با توجه به هزینه‌ای که متحمل می‌شوید، کیفیت خوبی را در اختیار شما قار می‌دهند. به طوری که در حال حاضر در زمان نگارش این مقاله در اردیبهشت ماه، شما با هزینه‌ای نزدیک به 6 میلیون تومان می‌توانید که یک تلویزیون 4K، هوشمند و دارای فناوری HDR خریداری کنید که در کمتر تلویزیونی دیده می‌شود. سیستم هوشمند نیز اندروید است و به راحتی امکان نصب برنامه‌های اندرویدی موجود در مارکت خود شرکت تی سی ال را می‌‌دهد.

در خصوص هوشمند بودن هم باید صرفاً به نصب برنامه ویدیو پلیر و برنامه‌های اتصال گوشی و بازی بسنده کنید. سری 6 از مدل P با برنامه‌های ایرانی همچون فیلیمو که شاید بسیاری از شما به دنبال آن باشید، همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: با ۱۰ ترفند ساده از ۵ مشکل رایج در تلویزیون ها جلوگیری کنید

فیلیپس، یک تلویزیون باکیفیت خوش استیل

برند فیلیپس هم سابقه دور و درازی در تولید لوازم خانگی دارد اما خب تلویزیون های این برند بسیار کمتر در بازار کشور ما استفاده می‌شوند. از نظر قیمتی تلویزیون های برند فیلیپس در سال 99 یکی از ارزانترین مدل‌های موجود در بازار ایران هستند. به لحاظ قیمتی، فیلیپس تقریباً هم رده تلویزیون های هایسنس و مقداری از تی سی ال گران‌تر است. تلویزیون های فیلیپس از نظر طراحی جلوه‌ای بهتر و زیباتر از هایسنس و تی سی ال دارند و قابل مقایسه با برندهای معروف موجود در بازار هستند.

سایر برند‌های ارزان قیمت

برندهایی همچون ایکس ویژن، جی پلاس، بلست، شهاب و مسترتک هم از ارزانترین مدل تلویزیون های موجود در بازار ایران هستند اما به غیر از ایکس ویژن، سایر مدل‌ها آن‌چنان که باید آزمون پس داده نیستند و نمی‌توان با اطمینان از خرید آن‌ها حرف زد.

جمع‌بندی

خرید کیفیت خوب در لوازم الکترونیکی مانند تلویزیونی به معنای هزینه زیاد نیست. گاهی با داشتن اطلاعات جامع می‌توان بهترین خرید ممکن را با ارزانترین قیمت و متناسب با نیازهای خود انجام داد. تلویزیون های الجی، سامسونگ و سونی بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون های 4K و هوشمند موجود در بازار هستند که خرید آن‌ها از جنبه‌های مختلف خیال هر کاربری را اسود خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین قیمت‌ها و هر گونه مشاوره در مورد ارزانترین تلویزیون های 4K در بازار ایران در سال 99 با مشاوران میهن کالا در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو